تبریز- مدارس تبریز به دلیل آلودگی هوا در روز سه شنبه شیفت صبح تعطیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه مدارس دولتی هنگام ثبت‌نام مجاز به دریافت وجه نیستند، گفت: به جز پول کتاب و بیمه در ثبت نام دریافت هر هزینه دیگری در مدارس دولتی ممنوع است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش به بیان توضیحاتی درباره عدم وجود مدارسی غیر انتفاعی که شهریه دلاری دریافت می‌کنند پرداخت.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش به بیان توضیحاتی درباره عدم وجود مدارسی غیر انتفاعی که شهریه دلاری دریافت می‌کنند پرداخت.
تبریز- مدارک ثبت نام باشگاه تراکتور در مسابقات آسیایی با امضای دبیر کل فدراسیون فوتبال به AFC ارسال شد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس دولتی حق دریافت وجه خارج از دستورالعمل ندارند، گفت: هزینه فعالیت فوق برنامه باید بعد از اتمام فرآیند ثبت نام اخذ شود.
رضا مراد صحرایی گفت: مدارس دولتی حق دریافت هیچ وجهی را در زمان توزیع کارنامه و ثبت‌نام ندارند.
برنامه درسی افراطی به کودکان در مدارس افغانستان در شرایط فعلی آموزش داده می‌شود. طالبان به دانش‌آموزان می‌آموزند که چگونه متنفر باشند نه این که چگونه فکر کنند.
۸ دانشجوی علوم پزشکی تبریز با احکام ۱ الی ۲ ساله محرومیت از تحصیل و تبعید به شهر‌های اهواز، سمنان، کاشان، ارومیه و اردبیل رو به رو شدند. این حکم‌ها به علت شرکت این دانشجویان در تجمع ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ که در اعتراض به مسمومیت گسترده مدارس بود، صادر شده است.
با امضای تفاهم نامه بین وزیر ارتباطات و سرپرست وزارت آموزش و پرورش تا ۲ سال آینده تمام مدارس شهری کشور به شبکه فیبرنوری متصل می‌شوند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: باید تجمیع مدارس را در دستور کار قرار دهیم.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در پیامی تاکید کرد نقطه اتکای موفقیت، تحول و تغییر، معلمین هستند.
روز گذشته احمد علیرضابیگی نماینده تبریز که سخنانش درباره استیضاح آبان‌ماه فاطمی‌امین و واگذاری ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی‌بلند به برخی نمایندگان، مناقشه‌برانگیز شده بود، هم به دادستانی رفت و هم به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان. البته در هر دو جلسه‌ای که حاضر شد، او فراخوانده شده بود تا مدارک و اسناد خود را در اثبات ادعایش ارایه کند.
تبریز- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آذربایجان شرقی با اشاره به بدحالی تعدادی از دانش آموزان در یکی از مدارس تبریز گفت: حال عمومی همه دانش آموزان مساعد است.
تبریز- تعدادی از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان تبریز ظهر امروز به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.
تبریز- تعدادی از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان تبریز ظهر امروز به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.
بارش برف که از صبح امروز در تبریز شروع شده و تا کنون نیز ادامه دارد باعث لغزندگی خیابان‌ها و ترافیک در تردد خودرو‌ها شده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تفرقه از دید قرآن و در بیان خدا یعنی در پرتگاه آتش بودن و ما در پرتگاهیم، باید وحدت و انسجام داخلی ایجاد کنیم. وحدت و انسجام داخلی هم مال یک گروه و یک جناح نیست متعلق به کل مردم کشور است.
نماینده مردم تبریز اظهار داشت: نکته دوم این است که باید با دنیا مدارا کنیم، نمی‌شود به همه فحش داد. بازهم در قرآن دستور است که «وَلَا تَسُبُّوا الَّذِینَ یَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ» یعنی به آن‌هایی که غیر خدا را صدا می‌کنند، فحش ندهید. ما صبح و عصر و شام داریم فحش می‌دهیم مرگ بر فلانی، مرگ بر فلانی و مرگ بر فلانی خب آن‌ها هم می‌گویند مرگ بر خودتان.
تبریز- فرمانده نیروی انتظامی کشور، رمز موفقیت سردار سلیمانی به عنوان یک فرمانده شجاع، دیپلمات قوی و شخصی را اخلاص الهی، ولایت مداری و مردمی بودن او عنوان کرد.
مانور سراسری زلزله در مدارس شهر تبریز همزمان با سراسر کشور با به صدا درآمدن زنگ زلزله فرضی برگزار شد.
تبریز- دیدار امروز ایران- انگلیس مدارس تبریز و سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی را تعطیل کرد.
دادستان تبریز تاکید کرد: زمانی که مرحومه، از پژو 206 فرد مذکور پیاده می‌شود، هم نگهبان او را مشاهده کرده است و هم دوربین مدار بسته برج شهران تصاویر را ضبط کرده است.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: با بررسی مدارک و شواهد و مستندات در محل حادثه مشخص شده متوفی ازیک دستگاه خودرو سواری در جلوی پارکینگ ساختمان پیاده شده و پس از دقایقی حادثه برای وی رخ داده است.
تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: شاهد بی نظمی در مدارس غیرانتفاعی و همچنین دریافت مبالغی از اولیا در مدارس دولتی و غیردولتی هستیم که باید بررسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ