تبریز- تعدادی از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان تبریز ظهر امروز به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز چهار دستور در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی که یک جلسه داخلی بود مطرح شد.در این جلسه موضوعاتی مهمی مانند مسمومیت دانش آموزان و توافق با عربستان به بحث و بررسی گذاشته شد
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه دغدغه والدین دانش آموزان نسبت به سلامت فرزندان خود به جا است، گفت: شورای تامین استان موضوع را پیگیری کند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه کسانی که به امنیت مردم خدشه وارد می کنند در آرامش نخواهند بود، گفت: دستگیری عامل مسمومیت دانش آموزان سمنانی در دستور کار است.
ماجرای مسمومیت دانش آموزان یک دبیرستان در اصفهان را در این گزارش مشاهده می‌کنید.
امروز یکشنبه چهاردهم اسفندماه تعداد ۳۷ نفر از دانش آموزان تبریزی تا ساعت ده و نیم صبح، با علایم مسمومیت تحت نظر پزشکی قرار گرفتند.
در حالی که نظری نماینده خلخال قصد بیان تذکری در خصوص مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در خلخال را داشت، کریمی قدوسی نماینده مشهد قصد ممانعت از بیان تذکر او را داشت که همین موضوع باعث شد برای دقایقی جو مجلس متشنج شود.
مشهد- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خبری مبنی بر مسمومیت دانش آموزان مدرسه دخترانه صداقت مشهد به دست ما رسید که در حال پیگیری هستیم.
تبریز- گزارش‌ها حاکی از آن است که امروز نیز همچون روز گذشته، دانش‌آموزان شش مدرسه از تبریز و مراغه مسموم شده‌اند.
اهواز - سخنگوی اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دانش آموزان یک دبیرستان دخترانه در اهواز دچار مسمومیت شدند.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تایید مسمومیت دانش آموزان در مشهد گفت: هنوز اطلاعات تکمیلی به دست ما نرسیده است، شخصا در حال عزیمت به مدرسه هستم تا وضعیت آنجا را بررسی نمایم.
روایت دانش آموزان دبیرستان دخترانه ۱۳ آبان از مسمومیت خود در این گزارش مشاهده می‌کنید.
مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل از مسمومیت تعداد ۱۷ نفر از دانش آموزان دبیرستان هاجر این شهرستان خبر داد.
دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: این دانش‌آموزان مربوط به مقاطع یک مدرسه ابتدایی و ۲ دبیرستان دخترانه در مناطق تبریز، باسمنج و ستارداداشی هستند.
تبریز- تعدادی از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان تبریز ظهر امروز به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.
توضیحاتی درباره مدرسه خیام شهرستان پردیس در خصوص اینکه آیا این مسمومیت با گاز CO هست را ببینید.
کرمانشاه- در ادامه مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان در استان‌های مختلف، قصه این مسمومیت‌ها به کرمانشاه و یک دبستان دخترانه رسید که این حادثه ۱۵ دانش آموز را روانه بیمارستان کرد.
وزیر آموزش و پرورش در رابطه با مسمومیت دانش آموزان، گفت: در دولت تصمیم بر این شد که با محوریت وزارت کشور جلسه‌ای تشکیل و اطلاع رسانی صورت گیرد.
رادان در پاسخ به اینکه آیا پلیس ردی از احتمال عمدی بودن این موضوع یافته یا خیر، به ایسنا گفت: اولویت ما یافتن منشاء این پرونده است و تا آن زمان درباره عمدی یا غیرعمدی بودن آن قضاوتی نخواهیم کرد.
شیراز- رئیس اورژانس استان فارس گفت: انتشار خبر مسمومیت دانش آموزان در استان فارس کذب است.
قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مسمومیت ۶ دانش آموز قزوینی صحت نداشته و کذب است.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مسمومیت شماری از دانش‌آموزان یک مدرسه در بروجرد بر اثر گاز منوکسیدکربن بوده و ارتباطی با مسمومیت‌های اخیر در قم ندارد.
دادستان کل: اخبار واصله از یک جریان نگران کننده نوعی مسمومیت در بعضی از مراکز آموزشی قم نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران توضیحاتی پیرامون مسمویت تنفسی تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه منطقه ۱۱ تهران ارائه داد.
مجتبی ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تکرار حوادث مسمومیت دانش آموزان در مدارس استان قم را طبیعی ندانست و گفت: این موضوع علاوه بر وزارت آموزش و پرورش از سوی مسئولان امنیتی نیز در دست پیگیری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ