روز گذشته احمد علیرضابیگی نماینده تبریز که سخنانش درباره استیضاح آبان‌ماه فاطمی‌امین و واگذاری ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی‌بلند به برخی نمایندگان، مناقشه‌برانگیز شده بود، هم به دادستانی رفت و هم به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان. البته در هر دو جلسه‌ای که حاضر شد، او فراخوانده شده بود تا مدارک و اسناد خود را در اثبات ادعایش ارایه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در جلسه امروز هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، تکلیف اصلاح قانون انتخابات و نیز انتخابات تناسبی که ذیل آن است، مشخص می‌شود.
سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس با اشاره به بررسی ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع در جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: بر همین اساس، ماده تناسبی شدن انتخابات از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس حذف شد.
سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس با اشاره به بررسی ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع در جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: بر همین اساس، ماده تناسبی شدن انتخابات از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس حذف شد.
هیئت عالی نظارت مجمع، صبح امروز(شنبه) تشکیل جلسه داد و به بررسی طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» از نظر انطباق و عدم مغایرت با سیاست‌های کلی پایان داد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای علیرضابیگی نتوانست در جلسه هیات نظارت هم مستندات کافی و مناسبی برای ادعای خود ارائه کند.
موسی غضنفرآبادی با اشاره به تشکیل جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به اظهارات احمد علیرضابیگی گفت: در این جلسه ایشان تصریح کرد که نگفته است تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.
در جلسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجمع، طرح «شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها»، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: واردات خودروهای کارکرده در کمیسیون تلفیق و جلسه علنی علنی مجلس تصویب شد، شورای نگهبان هم ایراد نگرفت اما هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت به آن ایراد گرفت.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه ای فوق العاده به ریاست آملی لاریجانی، اصلاح مغایرت های بودجه ۱۴۰۲ با سیاست های کلی نظام توسط مجلس را بررسی کرد.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، در خصوص بررسی اصلاح مغایرت های بودجه۱۴۰۲ با سیاست های کلی نظام توسط مجلس، جلسه مشترکی برگزار کردند.
هیئت عالی نظارت مجمع، عصر روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ به ریاست دکتر محمدباقر ذوالقدر تشکیل جلسه داد و بند‌هایی از بودجه ۱۴۰۲ کشور را از نظر انطباق با سیاست‌های کلی بررسی کرد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست محمدباقر ذوالقدر تشکیل جلسه داد و بندهایی از بودجه ۱۴۰۲ کشور را از نظر انطباق با سیاست های کلی بررسی کرد.
در جلسه هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه «ساماندهی کارکنان دستگاه های موضوع ماده ۲۹» بررسی شد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.
هیئت عالی نظارت مجمع عصر سه شنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۱ به ریاست دکتر ذوالقدر تشکیل جلسه داد.
هیئت عالی نظارت عصر سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد و به بررسی موضوع «اقتصاد دانش بنیان» در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی پرداخت.
هیئت عالی نظارت مجمع عصر سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد و به بررسی موضوع «اقتصاد دانش بنیان» در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی پرداخت.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل جلسه داد و مصوبه مجلس درباره «بانک مرکزی جمهوری اسلامی» را بررسی کرد و موادی از آن را مغایر سیاست‌های کلی تشخیص داد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد و بررسی آئین نامه هیئت عالی نظارت را آغاز کرد.
در جلسه آتی هیات نظارت که هفته‌ی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌گردد، درباره شکایت فراجا از چهار نماینده مجلس تصمیم‌گیری می‌شود.
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مباحث مطرح شده در جلسه امروز این هیئت پیرامون شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده مجلس را تشریح کرد.
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در جلسه چهارشنبه هیئت مقررات زدایی با هیئت عالی نظارت اتاق اصناف ایران قرار بر این شد تا به این نهاد (اتاق اصناف) زمان داده شود تا موانع موجود برداشته شود.
در این جلسه مقرر شد پس از ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه کشور از جانب مقام معظم رهبری به دولت، روند تهیه، تدوین و تصویب آن در هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی در چارچوب زمان بندی مناسب و دقیق صورت گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ