بارش برف که از صبح امروز در تبریز شروع شده و تا کنون نیز ادامه دارد باعث لغزندگی خیابان‌ها و ترافیک در تردد خودرو‌ها شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد _ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تمامی مدارس استان در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در نوبت عصر امروز ۲ساعت زودتر تعطیل می‌شود.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد همه مدارس نوبت عصر شهر تهران، ۲ ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.
در راستای حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان و همکاران و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل، مهد کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی استان مرکزی روز سه شنبه بیست و سوم اسفندماه در نوبت عصر تعطیل است.
بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، به دلیل شدت وزش باد و گرد و غبار در شهر اردبیل فعالیت‌های آموزشی مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت بعد از ظهر تعطیل می‌باشد.
خبرگزاری دولت نوشت: سناریوی دوم که بیشتر از سوی مدیران مدارس بیان می‌شود، از یک سو به روانی‌بودن موضوع، بعد از اخبار منفی و از سوی دیگر به شیطنت دانش‌آموزان برای فرار از مدرسه و امتحانات اشاره دارد.
با تداوم بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر، تمامی مقاطع تحصیلی فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت عصر امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری و "آموزش از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد" دنبال خواهد شد.
مدارس ابتدایی شهر و روستای شهرستان اراک در نوبت عصر به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد. مدارس ابتدایی در شهرستان‌های فراهان و شازند در نوبت عصر به صورت غیرحضوری فعالیت آموزشی خود را پیگیری خواهند کرد.
با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های های کشور در نوبت صبح و بعد از ظهر سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل و یا غیر حضوری شده است.
رباط کریم- مدارس نوبت صبح روز دوشنبه در رباط کریم پرند و نصیرشهر غیرحضوری شد.
رباط کریم- مدارس نوبت صبح رباط کریم پرند و نصیرشهر دوشنبه غیرحضوری شد.
با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی نوبت بعد از ظهر کلیه مدارس شهرستان‌های کوهرنگ، بن، سامان، فارسان و شهرکرد و بخش‌های بلداجی، گندمان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
با توجه به شرایط جوی و تشدید بارش برف در مناطق شهر تهران، آموزش در نوبت عصر مدارس ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ شهر تهران در روز یکشنبه ۲۳ بهمن غیر حضوری است.
همه مقاطع تحصیلی در فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، چهاردانگه، اسلامشهر، بهارستان یک و دو، رباط‌کریم، ملارد، شهریار و شهرقدس در نوبت عصر امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ غیر حضوری است.
احمد افضلی گفت: بارش برف از صبح امروز آغاز شده و منجر به برودت هوا و لغزندگی تمام معابر استان شده است. مدارس بخش آسارا شهرستان کرج نیز صبح امروز به دلیل برودت هوا تعطیل و غیرحضوری شد.
بنا به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و موافقت فرماندار سنندج، مدارس مقطع ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی سنندج امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه در نوبت بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.
با توجه به بارش برف و برودت هوا مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی نواحی یک و دو ارومیه امروز در نوبت بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.
پردیس- آموزش و پرورش پردیس با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، مدارس این شهرستان را برای نوبت صبح سه شنبه ۱۱ بهمن ماه غیر حضوری اعلام کرد.
در متن این اطلاعیه آمده است: «با توجه به تداوم بارش برف، همه مدارس مناطق پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه در نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱) غیرحضوری است».
تمام مدارس شهرستان البرز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تمام مقاطع تحصیلی مجازی است. فعالیت سایر مدارس مناطق استان نیز به صورت حضوری بوده و عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.
مشهد ـ رئیس اطلاع رسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعطیلی مدارس چند شهرستان خراسان رضوی در نوبت صبح خبر داد.
در پی سرما و یخبندان مدارس نوبت عصر امروز برخی شهر‌های تهران به علت غیرحضوری شد
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:با توجه به شرایط جوی، بارش‌های گسترده و آب گرفتگی معابر شهری، مدارس تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، دشتستان و دشتی برای نوبت صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان) تعطیل اعلام شدند.
مدیر آموزش و پرورش خاش گفت: بدنبال حوادث و اغتشاشات روز گذشته در این شهرستان همه مدارس روستایی و شهری امروز در تمامی مقاطع در دو نوبت صبح و بعدظهر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
اهواز - با توجه به افزایش غلظت گردوغبار، فعالیت مدارس و دانشگاه‌های هشت شهر خوزستان در نوبت عصر تعطیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ