سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: باید تجمیع مدارس را در دستور کار قرار دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: باید معاونت پرورشی در آموزش و پرورش چه در بخش کلان و چه در مدارس و بخش‌های مختلف فعال شود.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: شهریه مدارس غیر انتفاعی شفاف به مردم اعلام شود، تا نگرانی برای مردم وجود نداشته باشد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: باید به الزامات نیروی انسانی توجه ویژه داشته باشیم لذا طرحی از سال گذشته مطرح بود تا معلمان این مدارس را به روز رسانی کنیم.
نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: رهبری فرمودند باید به معرفی قهرمانان ملی در مدارس اهتمام ورزید و بر این اساس وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باید بگوید چه برنامه‌ای در این زمینه دارد.
در مدارس غیردولتی انتخاب خدمات فوق‌برنامه درسی تابستانی و مکمل ابلاغی کاملاً اختیاری بوده و دریافت هرگونه وجهی تحت این عنوان در هنگام ثبت‌نام ممنوع است.
علی عبدالعالی مدیر شبکه آموزش گفت: رئیس جمهور و وزیر و نماینده‌ای که فرزندش مدرسه دولتی نرود نمی‌فهمد در این مدارس چه خبر است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان باید هر سال مهارتی بیاموزند و معلمان باید برای آموزش، خودشان هم ماهر باشند و تحت آموزش قرار بگیرند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری باید توان ارائه خدمت برای سرویس دانش آموزان استثنایی را داشته باشد.
جلالی گفت: باید چند نکته را در نظر داشته باشیم. اول اینکه در کنار تلاش دشمن برای بر هم زدن امنیت مدارس باید بدانیم که امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی نیز شده‌اند. این بدین معنا نیست که مسمومیت‌ها واقعی نیست بلکه نکته اینجاست که القای یک ترس عمومی می‌تواند با ضریب قابل توجهی تعداد نمونه‌ها را افزایش بدهد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اصل بر آموزش حضوری است و باید سعی کرد از تعطیل کردن مدارس جلوگیری شود مگر در موارد بحرانی و استثنایی که راه چاره‌ای جز آموزش مجازی وجود ندارد.
وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: محتوا و فرایند و فناوری آموزش، شایسته است در جهت فطری انسانی خدایی، معادی و دارای پیوست اخلاقی باشد تا مدارس رسالت خود را برای نسل آینده بشر به نیکی انجام داده باشد.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی با بیان اینکه در دو حوزه مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وظایفی را عهده داریم، گفت: مشارکت باید از پرداخت هزینه به مشارکت در تصمیم گیری ها افزایش یابد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه در دو حوزه مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وظایفی را عهده داریم، گفت: مشارکت باید از پرداخت هزینه به مشارکت در تصمیم گیری ها افزایش یابد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: کتاب‌های زبان آموزشگاه‌ها باید مدیریت شود.
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی ۲ هفته‌ای مدارس در آذر گفت: ممکن است در قرارداد سرویس مدارس ذکر شده باشد "هزینه سرویس، ماهانه پرداخت شود" در چنین شرایطی، والدین می‌توانند به ازای روز‌های تعطیل است، هزینه نپردازند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: نیروی‌های انسانی مشغول در مراکز و آموزشگاه‌ها باید صاحب صلاحیت باشند.
نوری وزیر آموزش و پرورش پس از جلسه هیات دولت گفت: تعطیلی مدارس فایده ای ندارد چون مدارس تعطیل می شود ولی دانش آموز خانه نمی ماند و حضور موثر برای درس ندارد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: باید برخی از فعالیت‌های مدارس به دانش آموزان واگذار شود که یکی از این کارها می‌تواند بخشی از فعالیت‌های آموزشی و تدریس در مدارس باشد.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس سند تحول بنیادین هدف، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است که این تربیت مستلزم همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادها است.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در تاسیس مدارس غیردولتی گام موثری است؛ باید در آموزش و پرورش به سمت تاسیس مدارس غیردولتی بر پایه حوزه علمیه حرکت کنیم و حوزه علمیه خود بنیان گذار مدارس غیردولتی باشد.
مشهد ـ رئیس سازمان مدارس غیر دولتی گفت: در آموزش و پرورش باید به سمت تأسیس مدارس غیردولتی بر پایه حوزه علمیه حرکت کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی از مسئولان اجرایی خواست هر چه زودتر مدارس و منازل منطقه زلزله زده خوی سر و سامان داده شود.
رئیس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس گفت: انتظار داریم با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی و توان مجلس به میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در دروس دانش آموزان اشاره شود.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدیر مدرسه باید خودش تصمیم گیر باشد؛ لازم است قدرت تصمیم‌گیری داشته باشد و برای هر موضوعی با منطقه تماس نگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ