تبریز- فرمانده نیروی انتظامی کشور، رمز موفقیت سردار سلیمانی به عنوان یک فرمانده شجاع، دیپلمات قوی و شخصی را اخلاص الهی، ولایت مداری و مردمی بودن او عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب فرمودند: اعتماد باید وجود داشته باشد، نمیگویم انتقاد نباشد؛ انتقاد همراه با اعتماد. میخواهند انتقاد کنند اشکال ندارد، اما اعتماد داشته باشند. مسئولین دارند با اخلاص، با علاقمندی، با شوق، با توکل به خدا، با همه توان کار میکنند. اعتماد بشود به آنها، انتقاد هم اگر لازم بود بشود. من مخالفتی با انتقاد ندارم. اگر این راه را دنبال کردیم، و به حمدالله تا امروز دنبال شده و بعد از این هم به فضل و توفیق الهی دنبال خواهد شد، پیروزی بر دشمن قطعی است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید بر این که زائران باید حج خود را با اخلاص انجام دهند، از «شیطان» و «هوای نفس» به عنوان دزدان از بین بردن آثار وجودی حج زائران نام برد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت روحانی فاضل و با اخلاص مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید ناصر خداداد حسینی را تسلیت گفت.
رمضان ماه اخلاص و تقواست. رمضان ماه ایثار، صبر و مقاومت است. رمضان ماه روزه، مبارزه و جهاد با نفس است. رمضان ماه تقرب، پرورش ایمان، عبادت و عمل است. رمضان ماه بررسى اعمال و تقدیر برنامه هر سال است. امام محمد باقر علیه السلام: «لکل شیء ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان؛ هر چیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.»
رئیسی گفت: مدیریت و خدمت‌رسانی در کلانشهر تهران کار آسانی نیست، اما با انگیزه بالا، مجاهدت، اخلاص و روحیه مردم‌داری عزیزان ما در شهرداری تهران کار‌های بزرگی در این عرصه صورت گرفته که انجام آن‌ها با امکانات و اعتباراتی که وجود دارد به سهولت امکان‌پذیر نبوده است.
مسابقات نظامی «سپهبدهای اخلاص» با حضور یگان های مختلف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه سیاخ دارنگون استان فارس با معرفی یگان های برتر، برگزار شد.
شهرستانی گفت: بگذاریم پسران و دخترانمان رشد کنند و در مسیر رشد و تحصیل و حیات علمی و اجتماعی ایشان مانع تراشی نکنیم. بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم و یا جامعه‌ای عقب افتاده بسازیم. بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت‌های آینده بر شانه‌های ایشان قرار خواهد گرفت. جوانان مسلمان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند. حتی آنجا که تفاوتی هست، کافی است ایشان را از طریق حکمت و اخلاق حسنه با معارف حقیقی الهی و اسلامی آشنا کنیم، آنگاه خواهیم دید همین جوانان بهترین فداکاری‌ها را برای جامعه مسلمانان خواهند داشت.
هیچ انسان خداترس و با ایمانی کل یک مجموعه را مورد افترا قرار نمی‌دهد. از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه می‌خواهیم با نظارت موثر و مستمر نگذارد بعضی از افراد با بدزبانی مرز‌های اخلاق را زیرپا بگذارند و به جای تقوای الهی درس عبور از خطوط قرمز به مردم بدهند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه زیارت مزار سردار سلیمانی گفت: اخلاص شهید سلیمانی علت ارادت مردم است، شهید سلیمانی چون انسان صادق و مخلصی بود زندگی این مرد هم در دنیا هم در آخرت پربرکت شد.
کرمان - رئیس مجلس با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: اخلاص و مردم داری حاج قاسم موجب این محبوبیت شده است.
سخنگوی دولت افزود: این نمونه سخن خداوند است که می‌فرماید شهدا زنده هستند و ما می‌بینیم که مسیرشان ادامه دارد و نقش‌آفرینی که در دوران حیات‌ مادی‌شان داشتند، امروز همچنان پابرجاست و این به برکت اخلاص در راه خدا است.
تایباد ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: اینکه سلیمانی باقی ماند به این دلیل بود که برای خداوند کار کرد، اگر کار او با اخلاص برای خداوند نبود، امروز بعد سه سال کشور نامش را فریاد نمی‌زد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همکاران ما در مجموعه انتظامی کشور جان خود را در دفاع از جان، مال و ناموس مردم و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طبق اخلاص گذاشتند
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) گفت: بسیجیان جانشان را در کف اخلاص گذاشتند و در جنگ ترکیبی دشمن، برای کمک به مردم سینه سپر کردند.
رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت شاعر آئینی با اخلاص آقای سید رضا مؤید را تسلیت گفتند.
معاون اول رئیس جمهور گفت:مردم عراق هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص قرار دادند و خدمات شایسته ای به زائران ارائه کردند تا چنین حماسه بزرگ و مهمی شکل بگیرد.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خوشا به سعادت کسانی که با اخلاص در خدمت امام هشتم و زائران آن حضرت (ع) هستند و اخلاص، جزو فرهنگ میزبانی است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: خوشا به سعادت کسانی که با اخلاص در خدمت امام هشتم و زائران آن حضرت (ع) هستند و اخلاص، جز فرهنگ میزبانی است
سخنگوی دولت گفت: تعهد و اخلاص وجه تمایز جامعه پزشکی ما است. سختی و اهمیت کار پزشک و کادر درمان در کرونا بیش از پیش نمایان شد.
ویژه برنامه «مزد اخلاص» روایت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید همدانی است که به فاصله چند روز بعد از شهادت ایشان انجام شد.
ویژه برنامه «مزد اخلاص» روایت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید همدانی است که به فاصله چند روز بعد از شهادت ایشان انجام شد. برای اولین بار امشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
حجازی در عین حال همواره‌ چهره‌ای با اخلاق حسنه بود و لبخند همواره بر لبان این فرمانده نقش بسته بود؛ لبخندی که ظاهراً با الزامات فعالیت نظامی هم‌خوانی نداشت، اما او میان این دو پیوند زده بود و بدین ترتیب بر قلب سربازانش فرماندهی می‌کرد. آنچه مشاهده می‌کنید بخشی از روایت حضور این فرمانده در افطار فرماندهان است که در خانه سردار محسن رضایی با حضور فرماندهان سپاه پاسداران برگزار شد.
اخلاص حكیمی در دفاع از مكتب اهل‌بیت(ع) و حقوق محرومان و مستضعفان جامعه، به حدّی بوده كه تا كنون هیچ جایزه‌ای را از هیچ ارگانی نپذیرفته و به برگزاری هیچ آیینی در تجلیل از او و آثارش، رضایت نداده است. واژه‌واژه آثار او، بوی حماسه و خون می‌دهد؛ حماسه‌ی آزادی و برابری، راستی و فرزانگی، توحید و یگانگی، عدالت و جاودانگی‎.
رمضان ماه اخلاص و تقواست. رمضان ماه ایثار، صبر و مقاومت است. رمضان ماه روزه، مبارزه و جهاد با نفس است. رمضان ماه تقرب، پرورش ایمان، عبادت و عمل است. رمضان ماه بررسى اعمال و تقدیر برنامه هر سال است. امام محمد باقر علیه السلام: «لکل شیء ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان؛ هر چیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ