سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد طی سال گذشته حدود ۴۳ هزار نفر در سومالی که نیمی از آنها کودک هستند به دلیل خشکسالی جان باخته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو ورزشکار در جریان رقابت های مردان آهنین در ایرلند در حین مسابقه جان باختند.
دو ورزشکار در جریان رقابت‌های مردان آهنین در ایرلند در حین مسابقه جان باختند.
تروریست‌های جبهه النصره حملاتی به حومه جنوب غربی حلب انجام دادند که بر اثر آن چهار غیرنظامی جان باخت.
ملکی با بیان اینکه آتش کاملا در این واحد مسکونی شعله ور بود، گفت: آتش نشانان همزمان با عملیات مهار مشغول عملیات جستجو شدند که در قسمت اتاق خواب با وضعیت کاملا سوخته یک مرد جوان حدود ۲۲ ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد در این حادثه جان باخته است.
بر اثر انفجار یک مین کاشته‌شده توسط عناصر تروریستی در مسیر خودروی حامل نظامیان ارتش سوریه در اطراف دیرالزور، ۵ سرباز سوری کشته شدند و یک افسر ارتش این کشور نیز به شدت زخمی شد.
قم- در پی تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در بلوار الغدیر قم، یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.
رشت- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جانباختن راننده ۲۲ ساله خودروی پراید بر اثر برخورد با تیر برق خبر داد و گفت: سرعت غیرمجاز و عدم توانایی در کنترل خودرو از دلایل این حادثه بوده است.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از واژگونی یک دستگاه کامیون و جان باختن عابر پیاده ۷۰ ساله در محور تالش-آستارا خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
وقوع حریق گسترده در روستای «سوسوا» واقع در منطقه «سوردلوفسک» روسیه تا کنون منجر به جان‌باختن یک تَن و ویرانی حدود ۱۲۰ خانه شده است.
رشت- فرمانده انتظامی رشت از جان باختن سارق سیم برق بر اثر برق گرفتگی در بخش خشکبیجار این شهرستان خبر داد.
۹ نفر از عمره‌گزاران پاکستانی از جمله چند زن و کودک بر اثر سانحه تصادف در مرکز عربستان جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک خانم حدود ۷۵ ساله بدلیل شدت جراحات وارده به تأیید عوامل اورژانس در این تصادف جان باخت و سه سرنشین دیگر شامل یک آقا و ۲ خانم در سنین ۶۰ تا ۷۰ ساله نیز بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.
رشت- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان باختن راکب موتور سیکلت در رشت خبر داد و گفت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی راکب موتور سیکلت به علت عدم توجه به جلو اعلام کردند.
اهواز - بر اثر دو حادثه گاز گرفتگی و غرق شدگی در شهرستان های لالی و اندیکا استان خوزستان سه نفر جان باختند.
مقامات معدنی سودان اعلام کردند؛ بر اثر ریزش یک معدن طلا در شمال سودان دست کم ۱۴ کارگر جان خود را از دست دادند.
با اعلام علی خسروی از اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال یکی از داوران جوان فوتبال کشور در حادثه رانندگی جان باخت.
فرماندار شیراز گفت: حدود یک ماه پیش در روستای جرسقان اطراف شیراز سگ‌های ولگرد به کودکی حمله می‌کنند که این کودک به بیمارستان منتقل شده، اما بعد از چند روز به علت شدت جراحات جان باخته است.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تا کنون در زلزله سوریه حدود حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر جان باخته اند که احتمال افزایش شمار جان باختگان نیز وجود دارد.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۵۰۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۸۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۸۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۶ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۵۶ تن از ایشان وخیم است.
بورس تهران امروز را با فشار فروش در سهام از گروه‌های مختلف آغاز کرده است. بهانه تشکیل صف فروش، اخذ عوارض صادراتی از کالاهای مختلف مطرح می‌شود.
۲۱ فروردین ماه، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از آغاز واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در سال جاری خبر داد و گفت: از خردادماه، فراخوان واگذاری سهام به این مشمولان انجام می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۶۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۷۱ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ