مردم بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین برای جشن قهرمانی در خیابان حضور پیدا کردند. جشن در تمام شهر‌های این کشور ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین رضاییان برای دومین فصل متوالی با تیمش در رتبه دوم ایستاد و نتوانست جشن قهرمانی بگیرد.
سرجیو کونسیسائو تصاویر جالبی را پس از قهرمانی در رقابت های جام حذفی به اشتراک گذاشت.
تصاویر حضور دختر سروش رفیعی در جشن قهرمانی پرسپولیس در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.
در لحظاتی که هواداران النصر در ریاض جان قهرمانی را از دست رفته می‌دیدند، هواداران الاتحاد جده مشغول برپایی جشن و سرور بودند.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران موفق شد با غلبه بر مس سونگون جام قهرمانی لیگ دسته دوم را بالای سر ببرد.
این مهاجم ۲۲ ساله لباس خواب آبی آسمانی ابریشمی پوشیده بود و شریک زندگی‌اش ایزابل که با پیراهنی ابریشمی به همان رنگ کمی شیک‌تر به نظر می‌رسید، را همراهی می‌کرد.
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
تصویری از پیتزا خوردن بازیکنان بارسلونا در جشن قهرمانی تبدیل به سوژه کاربران شد
پس از پیروزی اینتر برابر لاتزیو مردم شهر ناپل به خیابان ها ریختند و در حالی که هنوز سه امتیاز تا قهرمانی سری آ فاصله دارند، جشن های خیابانی را شروع کردند.
مهدی طارمی در مرز ۳۰ سالگی تولدش را جشن گرفته مطمئنا آرزوهای بزرگی در ادامه مسیر زندگی‌اش دارد.
مراسم جشن ملی پرچم عصر شنبه (۱۲ فروردین ۱۴۰۲) با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی از سفرای کشور‌های خارجی به میزبانی شهرداری تهران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد.
مراسم جشن دیپلماتیک نوروز ۱۴۰۲ بعدازظهر امروز ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی سفرا و رؤسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران در محل باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد.
مراسم جشن حنابندان دختر پادشاه اردن با حضور خانوادخه سلطنتی برگزار شد.
مراسم پویش پرچم افتخار به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران به همراه مراسم نورافشانی و اجرای ویدئو مپینگ شامگاه امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در میدان آزادی تهران برگزار شد.
شاگردان ژاوی با غلبه بر رئال در فینال سوپر جام، شب شیرینی را در ورزشگاه ملک عبدالله رقم زدند.
حضور نصرت گوکچه سرآشپز معروف در مراسم جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین و لمس کاپ قهرمانی جام جهانی حواشی زیادی ایجاد کرد.
امروز تصاویری منتشر شد که نشان می‌دهد نصرت گوکچه تنها جشن قهرمانی لیونل مسی را خراب نکرده بلکه سابقه این کار را با کریستیانو رونالدو را هم داشته است.
تصاویر منتشر شده از سیرو مسی پسر ۴ ساله کاپیتان تیم ملی آرژانتین نشان می‌دهد که او چندان ذوق و شوقی در شب قهرمانی پدرش در جام‌جهانی نداشته!
آرژانتینی‌ها، دوحه را به بوینس آیرس دیگری برای خود تبدیل کرده‌اند، بیایید جشن قهرمانی آن‌ها را همه با ببینیم.
سفیان امرابط، ستاره تیم ملی مراکش، پس از پیروزی برابر اسپانیا تصاویر تحریک‌آمیزی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
مراسم جشن عروسی دسته جمعی ۵۶ زوج جوان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) در غرب کابل برگزار شد.
جشن هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس کشور کره شمالی در حالی برگزار شد که این کشور قانون جدیدی درباره استفاده از تسلیحات هسته‌ای تصویب کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، این قانون جدید، مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای را غیرممکن کرد.
مراسم صد و نود و هفتمین سالگرد استقلال بولیوی شامگاه چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور رومینا گوادالوپه پرز راموس سفیر بولیوی در تهران و برخی از سفیران و رایزانان کشورها در تهران برگزار شد.
جنگجویان خوشحال طالبان در خارج از سفارت سابق آمریکا در کابل اولین سالگرد به قدرت رسیدن جنبش را جشن گرفتند را جشن می‌گیرند، در حالی که این رژیم حقوق زنان را زیر پا گذاشته و ملت به سمت فقر و بدبختی حرکت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ