مراسم جشن دیپلماتیک نوروز ۱۴۰۲ بعدازظهر امروز ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی سفرا و رؤسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران در محل باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری سابق با حضور جمعی از سیاسیون برگزار شد.
مراسم ختم خواهر حسین شریعتمداری بعدازظهر پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ در مسجد جامع امام صادق (ع) برگزار شد.
تصاویری از اجرای مراسم شبیه خوانی در جشن مهمونی ده کیلومتری را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از گروه جهادی شهید سید عارف الحسینی از پاکستان در مراسم جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری را مشاهده می‌کنید.
انتشار تصاویری از حضور فرح در مراسم جشن عروسی ولیعهد اردن در ساعات گذشته موجب جنجال‌های زیادی شده.
عروسی سلطنتی ولیعهد اردن از هفته قبل با مراسم حنابندان آغاز و در ادامه با کنسرت ها و جشن های مختلف تداوم یافته و امروز مراسم اصلی با حضور 1700 مهمان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
جشن اقتدار و مراسم استقبال رسمی از ناوگروه پرافتخار ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) با حضور فرماندهان عالی نظامی و مسئولان سیاسی در بندرعباس برگزار شد.
پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط ویدیویی در آن شرکت کرده‌اند!
مراسم جشن ملی پرچم عصر شنبه (۱۲ فروردین ۱۴۰۲) با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی از سفرای کشور‌های خارجی به میزبانی شهرداری تهران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد.
جشن دیپلماتیک نوروز ۱۴۰۲ عصر دوشنبه (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی از سفرا و رؤسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران در باشگاه دیپلماتیک وزارت خارجه برگزار شد. ایسنا، فارس و تسنیم ضمن اعلام این خبر، عکس‌هایی از این مراسم منتشر کردند.
مراسم جشن حنابندان دختر پادشاه اردن با حضور خانوادخه سلطنتی برگزار شد.
همزمان با روز نیمه شعبان، مراسم جشن عمامه گذاری طلاب ایرانی و غیر ایرانی در دفتر آیت الله مکارم شیرازی، کریمی جهرمی و فاضل لنکرانی در قم و آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان گلستان برگزار شد.
دیشب مراسم عروسی در مسجد مکی زاهدان برای ١٠٠زوج با حضور مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت برگزار شد.
مراسم جشن حجاب گروهی از دانش آموزان کالج فارسی و بوسنیایی در راستای تشویق و ترغیب نسل جوان و مسلمان بوسنی و هرزگوین با رعایت فرهنگ و آداب و رسوم اصیل اسلامی برگزار شد. این دانش آموزان طی یک سال گذشته تصمیم گرفتند تا حجاب را برای همیشه به عنوان راه زندگی خود انتخاب کنند.
مراسم پویش پرچم افتخار به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران به همراه مراسم نورافشانی و اجرای ویدئو مپینگ شامگاه امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در میدان آزادی تهران برگزار شد.
مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی با حضور مردم تهران در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
حضور نصرت گوکچه سرآشپز معروف در مراسم جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین و لمس کاپ قهرمانی جام جهانی حواشی زیادی ایجاد کرد.
مراسم جشن عروسی دسته جمعی ۵۶ زوج جوان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) در غرب کابل برگزار شد.
مراسم گرامیداشت دومین سالروز آزادسازی قره‌باغ جمهوری آذربایجان با حضور دانش آموزان دبیرستان نظامی، جانبازان و شهروندان در مناطق مختلف باکو به عنوان بخشی از جشن "روز پیروزی" برگزار شد. گفتنی است عملیات آزادسازی منطقه قره‌باغ در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شد و ۴۴ روز به طول انجامید. ورود ارتش آذربایجان به شوشا باعث متلاشی شدن ارتش ارمنستان شد و ایروان در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ با امضای بیانیه‌ای شکست خود را پذیرفت و قول داد ارتش خود را از استان‌های آغدام، کلبجر و لاچین خارج کند.
وبگاه المسیره امروز تصاویری از حضور گسترده یمنی ها در مراسم جشن ولادت نبی اکرم (ص) در شهرهای صنعاء، صعده و الحدیده منتشر کرده اند که بیانگر حضور میلیونی مردم یمن در این مراسم است.
به مناسبت هفتاد و چهارمین سالگرد تأسیس کره شمالی مراسم جشن بزرگی با حضور کیم جونگ اون و همسرش در پیونگ یانگ برگزار شد.
مراسم صد و نود و هفتمین سالگرد استقلال بولیوی شامگاه چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور رومینا گوادالوپه پرز راموس سفیر بولیوی در تهران و برخی از سفیران و رایزانان کشورها در تهران برگزار شد.
دربار پادشاهی اردن تصاویری از مراسم نامزدی شاهزاده حسین بن عبدالله دوم، ولیعهد اردن را منتشر کرده است. عروس رجوه خالد بن عبدالعزیز متولد عربستان سعودی است. مراسم نامزدی با حضور ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن و ملکه رانیا در منزل پدر عروس در ریاض عربستان برگزار شد.
سیف‌اله صمدیان، دبیر جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر، در این مراسم پس از نمایش فیلم «نان و کوچه» ساخته عباس کیارستمی، مردی۵۷ ساله را به روی صحنه فراخواند که با نان سنگک در دست، روی سن آمد. او همان پسرک فیلم نان و کوچه بود همان نابازیگر خردسالی که کیارستمی ماه‌ها در مدارس و کوچه پس کوچه‌های تجریش تهران در پی‌اش گشته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ