این مهاجم ۲۲ ساله لباس خواب آبی آسمانی ابریشمی پوشیده بود و شریک زندگی‌اش ایزابل که با پیراهنی ابریشمی به همان رنگ کمی شیک‌تر به نظر می‌رسید، را همراهی می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک راننده تاکسی با نوشته ای در خودرو خود تلاش دارد تا به افراد کم بضاعت سرویس رایگان بدهد.
صاغرمار شرقی (آمریکایی) با نام علمی «Heterodon platirhinos» ستاره داستان ما و گونه‌ای از خانواده قمچه‌ماران است.
مهدی طارمی در دیدار دوستانه برابر ولورهمپتون نیز از تلاش برای گرفتن خطای پنالتی دست نکشید
راننده مجبور می‌شد تا به طرز عجیب و غریبی پایش را در کف تنگ ماشین حرکت دهد تا بتواند دکمه نور بالا را بزند و همین احتمال پرت شدن حواس راننده را افزایش می‌داد. برای همین دکمه مرگ لقب گرفت چون موجب تصادفات بسیاری بود.
کانگوروها تنها پستانداران بزرگی هستند که عمدتاً با پریدن روی دو پا حرکت می‌کنند. این شکل از حرکت برای دانشمندان جذاب است. جانیس و همکارانش می گویند که بسیاری از تحقیقات تا کنون بر روی کانگوروهای جثه بزرگتر متمرکز شده است و در درک ما از همتایان با جثه کوچکتر شکاف ایجاد کرده است.
رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ در سیاست چیز تازه‌ای نیست، اما دیدن این دو در خیابان و در حال دوئلی عجیب کاری است که فقط در دنیای تصاویری ساخته شده با هوش مصنوعی ممکن است.
محققان دانشگاه اوزاکا می‌گویند برای حل این مشکل از توانایی حرکتی برخی حشرات چابک الهام گرفته اند. محققان با استفاده از این روش ناچار نیستند محور بدن ربات را بطور مستقیم هدایت کنند، بلکه تنها باید انعطاف را به درستی کنترل کنند.
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
حرکت جرارد پیکه واکنش هواداران تراکتور را به دنبال داشت و آن‌ها کامنت‌های زیادی زیر پست آخر او در اینستاگرام گذاشتند. یکی از هواداران خطاب به پیکه نوشت: «آقای پیکه، تیمی که شما به آن می‌خندی یکی از محبوب‌ترین تیم‌ها در فوتبال است که هر بازی صد هزار تماشاگر را به ورزشگاه می‌کشاند. زنده باد تراکتور.»
آناتومی منحصر به فرد خفاش سر چکشی همچنین به آن اجازه می دهد تا در محدوده ای از زیستگاه ها زندگی کند که سایر گونه ها نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند. پهنای بال های وسیع آن به آن امکان می دهد در فضاهای تنگ مانند غارها و شکاف ها حرکت کند، در حالی که پاهای قوی آن به این معنی است که در صورت لزوم می تواند به سطوح عمودی مانند درختان یا صخره ها بچسبد.
انتشار تصاویری از حرکات ورزشی پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس در حاشیه جلسه علنی مجلس در ایرنا در فضای مجازی پربازدید شده است که منتشر شد.
برخی از این دستگاه‌های موقعیت‌یاب آکوستیک کوچک و قابل حمل بودند. هر فردی حتی در حال حرکت می‌توانست از این دستگاه‌ها برای بررسی نزدیک شدن هواپیما‌ها استفاده کند.
انتشار تصاویری که نشان می‌دهد جوانان در خیابان‌های آمریکا در حال تلو تلو خوردن هستند و به شکلی عجیب و غریب حرکت می کنند، جامعه آمریکا را به شدت وحشت زده کرد. منبع: العالم
زلاتان در دیدار شب گذشته سوئد و بلژیک حرکتی را انجام داد که شباهت زیادی به یک تصویر از آرمان رمضانی دارد.
تصویری زیبا از حرکت قطاری پلنگ‌ مادر و ٣ توله اش در ارتفاعات مازندران را مشاهده کنید.
همشهری نوشت: این تلقی آقای وزیر که تصور می‌کند برای نزدیک شدن به مردم باید از اصول خود کوتاه بیاییم عجیب خطای فاحشی است. راه نزدیک شدن به مردم پشت سر مردم حرکت کردن نیست، محبت کردن و رابطه صمیمانه با آنهاست.
دیوید بکام این روزها در مسابقات تیم دوم برنتفورد حاضر می‌شود تا مسابقات فرزند خود را تماشا کند.
تصویری عحیب از لحظه از بین بردن قندیل از بالای یک ساختمان که با خسارت همراه شد را ببینید./خبرفوری
بارش برف موجب یخ زدگی و حرکت کند ماشین ها در خیابان شد و اکثر اتوبان ها و خیابان ها دچار ترافیک های سنگین و نیمه سنگین شدند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این روزها تمرینات خود را آغاز کرده و برای شروع مجدد لیگ برتر آماده می شود.
دیشب رسانه ملی در یک حرکت نامتعارف همه آباژور‌ها را کنار زد و تصویر یک زن ایرانی کاملا برهنه را نشان داد.
این پهپاد بدون سرنشین که توسط شش موتور الکتریکی با باتری خورشیدی حرکت می‌کند، برای انجام عملیات طولانی مدت در فضای نزدیک طراحی شده است.
در حالی که فرگی یک دست خود را روی شانه امیرخان گذاشت تا گپ و گفتش با بوکسور بازنشسته حالت صمیمانه‌تری به خود بگیرد، امیرخان دستان خود را روی شکم فرگوسن گذاشت که این حرکت او برای عده‌ای به سوژه طنزپردازی و برای عده‌ای دیگر به سوژه‌ای برای انتقاد از او تبدیل شد.
برخی از موشک‌های شلیک شده توسط ارتش روسیه به اوکراین منفجر نشدند و خاطراتی از جنگ مرگبار برای غیرنظامیانی که روزانه در اطراف بمب‌ها و مین‌ها حرکت می‌کنند، باقی گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ