تصاویر منتشر شده از سیرو مسی پسر ۴ ساله کاپیتان تیم ملی آرژانتین نشان می‌دهد که او چندان ذوق و شوقی در شب قهرمانی پدرش در جام‌جهانی نداشته!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلاد عبادی‌پور و فرزند تازه متولد شده‌اش در اردوی تیم ملی والیبال را در ارومیه ببینید.
کارلوس آلکاراس اعجوبه ۲۰ ساله اسپانیایی در فینال گرنداسلم ویمبلدون با پیروزی ۳ بر ۲ برابر نواک جوکوویچ قهرمان ۴ دوره اخیر، قهرمان شد./فارس
مهم نیست که چقدر خرس‌های قطبی در محیط‌های یخ زده رشد می‌کنند، سقوط در آب‌های سرد تجربه خوشایندی نیست. اما زمانی که شرایط خطرناک به نظر می‌رسد، موجودات باید از هوشمندی خود برای عبور ایمن استفاده کنند. به همین دلیل، همانطور که این ویدیو نشان می‌دهد، خرس قطبی به جای تسلیم شدن و برگشتن، وزن خود را برای جلوگیری از شکستن یخ تقسیم می‌کند. اندام خود را باز می‌کند و می‌خزد تا زمانی که دوباره چهار دست و پا راه برود.
بل «Belle» یک ماهی ربات است که برای جمع‌آوری نمونه‌های دی‌ان‌ای «DNA» از زیر آب برای تحقیقات دریایی طراحی شده است. این ربات می‌تواند از زیر آب فیلمبرداری کند و نمونه‌هایی را با هدف اینکه کدام موجودات در یک محیط معین زندگی می‌کنند، جمع‌آوری کند. این ربات را که دانشجویان مهندسی مکانیک در ETH زوریخ طراحی کردند، مانند یک ماهی رفتار می‌کند و سایر موجودات دریایی نیز آن را به عنوان ماهی پذیرفته می‌پذیرند. این ربات حدود یک متر طول دارد و برای ماموریتش از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به‌طور مستقل موقعیت خود را در حین گرفتن نمونه‌های ایزوله دی‌ان‌ای و ویدیو با وضوح بالا هدایت کند. «بل» با استفاده از یک باله سیلیکونی با دو حفره که آب را به صورت چرخه‌ای پمپاژ می‌کند، خود را به حرکت در می‌آورد.
هواداران عراقی رفتار بحث‌برانگیزی هنگام پخش سرود ملی ایران داشتند.
ویدیویی از یک جوان ایرانی که در حال نماز خواندن از میرسلیم در خواست کرد برای او دعا کند تا لندکروز بخرد را ببینید.
نابغه روس از رفتار حسن یزدانی بعد از کشتی حیرت کرد.
سرمربی نفت آبادان با لفظ عجیبی از رفتار سا پینو کنار زمین انتقاد کرد.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به حاشیه‌های اخیر در پی رفتارهای جنجالی‌اش واکنش نشان داد.
علاقه کلاغ ها به اشیا براق و زیور آلات ثابت شده است اما علاقه عجیب کلاغ به شانه کردن پرهایش تعجب بر انگیز است. این کلاغ عجیب زمانی که می بیند صاحبش شانه را کنار گذاشته رفتار هوشمندانه ای نشان میدهد و دوباره شانه را به دست صاحبش می دهد.
با وجود افزایش تعداد زائران، سعودی‌ها بخشی از فضای مطاف را محدود کرده و برای نزدیک شدن به کعبه نیز محدودیت‌هایی اعمال می‌کنند؛ به طوری که ساعاتی قبل وقتی یک بانوی زائر قصد نزدیک شدن به کعبه و لمس خانه خدا را داشت، با برخورد مأموران سعودی مواجه شد و آن‌ها از نزدیک شدن این زائر به کعبه ممانعت کردند.
ماموران فرودگاه هر کشور با رفتار عجیب و متفاوتی چمدان‌های مسافران را جا به جا می‌کنند.
ویدئویی از حمله مسافران نوروزی به خاک گران‌بهای جزیره هرمز در فضای مجازی خبرساز شده است. حمل خاک جزیره هرمز از سوی عده‌ای از گردشگران سبب از دست رفتن زیبایی‌های این جزیره رنگی می‌شود.
امیر تتلو همیشه سعی کرده با رفتار و کار‌های عجیبش، خود را از دیگران متمایز کند و به تازگی با انتشار ویدئویی از تتو‌های خود رونمایی کرده که واکنش بسیاری از کاربران را به همراه داشته است.
مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال اروپا در وزن ۵۵ کیلوگرم بین کاراپت مانولیان ارمنستانی و رحیم حسنوف آذربایجانی با حرکت غیرورزشی به پایان رسید.
کاپیتان سابق رئال و مدافع پاری سن ژرمن رفتار زشتی با عکاس ورزشی بعد از بازی با بایرن داشت.
دوربین‌های یک پت شاپ در ترکیه لحظه وقوع زلزله را منتشر کرد و واکنش گربه ها را از این حادثه ثبت کرد.
ویدیو وایرال شده از شکارچی که در حین شکار آهو با رفتار عجیب و مهربانه آهو مواجه میشود و با نوازش آهو از شکار منصرف شد را ببینید./خبرآنلاین
ویدئوی وایرال شده‌ای در شبکه‌های اجتماعی از رفتار عجیب تماشاگران النصر با پیراهن ستاره پرتغالی تیم‌شان حکایت دارد.
در حالیکه نماینده خمینی‌شهر پس از نشست وزیر میراث فرهنگی با کمیسیون فرهنگی مجلس، با عزت‌الله ضرغامی بحث می‌کرد، مهدی باقری نماینده زنجان تلاش کرد مانع فعالیت خبرنگاران شود. او خبرنگاران را متهم به حاشیه‌سازی و تشنج‌آفرینی کرد./نسیم آنلاین
برف بازی با رفتار عجیب چند جوان حادثه ساز شد. در این اتفاق یک جوان توسط دوستانش در برف‌بازی زیر گرفته شد!
لحظات پایانی دیدار تیم‌های نساجی و فجر در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم رقابت‌های جام حذفی با یک اتفاق عجیب همراه شد.
دبیرکل حزب مردم سالاری در برنامه شیوه در انتقاد به رفتار اخیر در برخورد با خانواده علی دایی گفت: می‌گذاشتید همسر علی دایی برود؛ مگر چه می‌شد؟
متئو مسی در جریان بازی آرژانتین، آب نباتِ در دهانش به سمت هواداران پرتاب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ