امروز تصاویری منتشر شد که نشان می‌دهد نصرت گوکچه تنها جشن قهرمانی لیونل مسی را خراب نکرده بلکه سابقه این کار را با کریستیانو رونالدو را هم داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسی در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام تنها چهار تیم را دنبال می‌کند. این چهار تیم عبارتند از: بارسلونا از اسپانیا، نیولد اولد بویز از آرژانتین و منچسترسیتی و چلسی از انگلیس.
هوادار اینتر میامی برای تماشای لیونل مسی 1200 مایل سفر کرد اما تنها شاهد شکست تیمش بود.
اینترمیامی نه تنها بازیکنان سابق بارسا بلکه مربی پیشین این تیم را هم به خدمت می‌گیرد تا عملا تبدیل به شعبه این باشگاه در لیگ آمریکا شود.
سایت اسپانیایی رلوو مدعی شد لیونل مسی به باشگاه سابقش بارسلونا اعلام کرده برای دریافت پیشنهاد این باشگاه تنها 10 روز دیگر منتظر خواهد ماند.
پاری‌سن‌ژرمن با تساوی 1-1 در خانه استراسبورگ به مقام قهرمانی این فصل لیگ یک فرانسه دست یافت.
کیلیان امباپه تنها 8 دقیقه بعد از شروع بازی دروازه تروا را باز کرد تا در غیاب مسی و نیمار همچنان تک ستاره تیمش باشد.
لالیگا تنها در صورتی که دستمزد لیونل مسی در بارسلونا 25 میلیون یورو ناخالص در سال باشد، با ثبت قرارداد او موافقت خواهد کرد.
لالیگا تنها در صورتی که دستمزد لیونل مسی در بارسلونا 25 میلیون یورو ناخالص در سال باشد، با ثبت قرارداد او موافقت خواهد کرد.
اولین مدیر برنامه‌های لیونل مسی در بارسلونا معتقد است باشگاه توان مالی جذب او را ندارد و مسی باید با قراردادی سمبلیک و به شکل رایگان برای بارسا بازی کند.
​لیونل مسی تنها ۱۱ گل با رکورد علی دایی فاصله دارد و به احتمال زیاد بتواند این رکورد را بشکند.
طبق ادعای اسپورت، در حال حاضر در مورد آینده مسی تنها یک قطعیت وجود دارد و آن هم منتفی بودن انتقالش به الهلال عربستان است.
با وجود تمایل بارسلونا به بازگشت لیونل مسی، پاری‌سن‎‌ژرمن تنها باشگاهی است که در حال مذاکره با این بازیکن برای آینده است.
رسانه‌های ترکیه می‌گویند مذاکرات پاری سن ژرمن با آردا گولر پدیده جوان فوتبال این کشور آغاز شده است. پاریسی‌ها او را گزینه مناسبی برای پر کردن جای خالی مسی در آینده می‌دانند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.
جام جهانی در تنها جای خالی ویترین افتخارات مسی قرار گرفت تا هوادارانش با جرات بیشتری او را بهترین بازیکن تاریخ بنامند.
سرخیو اگوئرو به حضورش در اردوی آلبی‌سلسته ادامه داده و حتی هم‌اتاقی مسی شده است.
تاثیر لیونل مسی نه تنها داخل مستطیل سبز زیاد است، بلکه ماشین تبلغاتی او در طول جام جهانی ۱۷ برند مختلف از سراسر دنیا را تبلیغ می‌کند. همچنین در صورت قهرمانی آرژانتین در جام جهانی همراه با لیونل مسی، مسی تبدیل به یکی از هیجان انگیزترین سفیر برند‌های بازار تبلیغات خواهد بود. اما در داستان میلیونر‌ها بازند‌هایی هم وجود دارند بازنده‌هایی که به سندروم استهکلم مبتلا هستند.
لوک دی یونگ می‌گوید بازیکنان تیم ملی هلند با همه وجود برای پیروزی مقابل آرژانتین تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.
سرخیو آگوئرو معتقد است آرژانتین حالا یک تیم واقعی است و برای قهرمانی تنها به درخشش لیونل مسی وابسته نیست.
تنها یک هفته مانده به آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ و مسی با ویدئوی وایرال شده‌اش همه را شوکه کرد.
تنها چند ماه پس از امضای قرارداد جدید، کیلیان امباپه می خواهد در اولین فرصت ممکن پاری سن ژرمن را ترک کند.
لیونل مسی نه تنها بازی امشب پی اس جی برابر بنفیکا که بازی هفته بعد برابر مارسی را نیز از دست خواهد داد.
روبرت لواندوفسکی تنها بازیکنی است که با پیراهن سه باشگاه مختلف در لیگ قهرمانان در یک بازی سه گل یا بیشتر به ثمر رسانده است. رونالدو و و لیونل مسی کار دشواری برای رسیدن به این رکورد دارند.
یامین لامال با تنها 15 سال سن امروز در تمرین تیم اول بارسلونا حاضر شد. در لاماسیا به او لقب مسی کوچک داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ