جمعی از دانشجویان نهضت مقاومت از کشورهای فلسطین، لبنان، سوریه، افغانستان و تاجیکستان امروز در صحن مجلس حضور یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران با حضور مقابل سردر دانشگاه هتاکی‌های صورت گرفته به ساحت قرآن را محکوم کردند.
جمعی از دانشجویان و مردم در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام، مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند.
سید حسن خمینی در جمع دانشجویان دانشگاه امام خمینی کراچی پاکستان با موضوع «نسبت نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی ایران»، سخنرانی کرد.
جمعی از دانشجویان و مردم عصر امروز (جمعه، ۳۰ تیر ۱۴۰۲) در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام تجمع کردند. دانشجویان در این تجمع که مقابل سفارت سوئد در تهران برگزار شد، با سر دادن شعار‌هایی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن، خواستار اخراج سفیر سوئد از ایران شدند.
جمعی از اساتید دانشکدگان هنر‌های زیبا در واکنش به اظهارات رئیس دانشگاه ادبیات بیانیه‌ای صادر کردند.
جمعی از دفاتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خواستار ورود قانونی وزارت اطلاعات به فرایند و ابطال انتخابات اتاق بازرگانی و رد صلاحیت رییس تازه انتخاب شده این نهاد شدند.
در نشست مشترك مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با رئیس، معاونان و استادان دانشگاه صنعتی شریف، بر افزایش تعامل و همكاری های مشترك تاكید شد و طرفین توافق كردند كه در ماه‌های آتی ضمن بررسی بورسیه كردن دانشجویان دانشگاه شریف در گروه سایپا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، راهكارهایی برای حل مشكلات صنعت خودرو كه نتیجه آن رشد كیفی و كمی محصولات است، ارایه دهند. همچنین اعلام شد كه گروه سایپا آماده جذب و پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با برق والكترونیك، مگاترونیک، پلیمر، شیمی و مكانیك است.
جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی عصر روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز (سه‌شنبه) در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز (سه‌شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار که در حال برگزاری است، متعاقباً منتشر می‌شود.
جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز (سه‌شنبه) در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از دانشجویان نهضت مقاومت از کشورهای فلسطین، لبنان، سوریه، افغانستان و تاجیکستان امروز در صحن مجلس حضور یافتند.
جمعی از دانشجویان در اعتراض به مصوبه مولدسازی اموال دولتی مقابل مجلس تجمع کردند.
مراسم دانش آموختگی دانشجویان دوره ۳۲ مدیریت دفاعی و دوره هشتم دکترای حرفه‌ای عالی جنگ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) صبح امروز پنج شنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان عالی رتبه ارتش برگزار شد.
نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند و صمیمانه درباره مسائل اخیر و دغدغه های خود به گفتگو پرداختند.
جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی پیش از ظهر یکشنبه ( ۸ آبان ۱۴۰۱ ) در اعتراض به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) در دانشکده برق و الکترونیک این دانشگاه تجمع کردند.
ظهر امروز (شنبه ۷ آبان) جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با تجمع در محوطه دانشگاه، این اقدام تروریستی در شیراز را محکوم کردند.
ظهر امروز (شنبه ۷ آبان) جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با تجمع در محوطه دانشگاه، این اقدام تروریستی در شیراز را محکوم کردند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران پنجشنبه ۵ آبان ماه مقابل سفارت انگلیس در تهران تجمع کردند. این دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت دولت انگلیس از رسانه‌های حامی ناآرامی‌های اخیر در ایران اعتراض داشته و علیه آن شعار سر دادند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) از فراجا در صحن مجلس حضور یافتند.
دانشگاه علامه نیز ظهر امروز شاهد تجمع جمعی از دانشجویان معترض بود. برخی دانشجویان در این تجمع که حدود یک ساعت طول کشید با سر دادن بعضی شعارهای تند سیاسی اعتراض خود را نشان دادند.
مراسم عزاداری اربعین حسینی علیه‌السلام با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از دانشجویان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ