اگر رژیم صهیونیستی قصد تجاوز زمینی و طولانی به جنوب لبنان را داشته باشد، آنگاه احتمال فعال شدن هسته‌های مقاومت در داخل سرزمین‌های تاریخی فلسطین بسیار بالا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در تلاش برای جذب ژوآئو کانسلو، مدافع کناری منچسترسیتی است اما آرسنال نیز برای خرید این بازیکن وارد رقابت شده است.
یحیی گل‌محمدی یک چالش بزرگ پیش روی خود دارد و آن هم خط زدن یک بازیکن از لیست تیمش است.
مصدومیت دو بازیکن رئال مادرید تبدیل به کابوسی بزرگ برای این تیم کهکشانی شده است.
ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، در نیمه دوم دیدار برابر اتلتیک بیلبائو با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.
گونۀ جدیدی از ماهی به تازگی در سواحل ماداگاسکار کشف شده که پوزۀ بلند و چشمان بزرگ و تاریکش سیمایی ترسناک به آن داده است.
شواهد نشان می دهند که اگر رئال نتواند ستاره‌ای بزرگ را جانشین کریم بنزما کند، شرایطی مشابه آنچه پس از جدایی رونالدو رخ داد را تجربه خواهد کرد.
شواهد نشان می‌دهند که اگر رئال نتواند ستاره‌ای بزرگ را جانشین کریم بنزما کند، شرایطی مشابه آنچه پس از جدایی رونالدو رخ داد را تجربه خواهد کرد.
منچسترسیتی امروز اولین پیشنهاد خود را برای خریدن دکلان رایس به وستهم خواهد داد و کورس خرید این بازیکن را پیچیده خواهد کرد.
موشک قاره‌پیمای دی‌اف - ۲۷ خطری بزرگ برای سیستم دفاع موشکی آمریکا است و به نظر نمی‌رسد که سیستم‌های دفاع موشکی موجود راهکار چندان مناسبی برای مقابله با آن باشند.
گل دوم پورتو مقابل بنفیکا توسط ستاره ایرانی این تیم یعنی مهدی طارمی به ثمر رسید.
پرواز با هاسلر کابوسی برای خلبانان نیروی هوایی آمریکا بود. بمب‌افکن افسارگسیخته و رام نشدنی که اغلب خلبان‌ها را در فرود و برخاست دچار مشکل می‌کرد.
سیاوش یزدانی؛ کابوس بزرگ استقلال شد
النصر نگران ستاره بزرگ خود کریستیانو رونالدو است که به نظر می‌رسد در بازی این تیم در سوپرجام عربستان با مصدومیت مواجه شده است.
النصر نگران ستاره بزرگ خود کریستیانو رونالدو است که به نظر می‌رسد در بازی دیروز این تیم در سوپرجام عربستان با مصدومیت مواجه شده است.
سامورایی که در جام بیست‌ودوم به کابوس تیم‌های بزرگ اروپا تبدیل شده بود، سرانجام در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و دروازه‌بان پنالتی گیرش شد و نتوانست رویای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام را به واقعیت بدل سازد.
سامورایی که در جام بیست‌ودوم به کابوس تیم‌های بزرگ اروپا تبدیل شده بود، سرانجام در ضربات پنالتی مغلوب کرواسی و دروازه‌بان پنالتی گیرش شد و نتوانست رویای رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام را به واقعیت بدل سازد.
روزی روزگاری یک کابوس بزرگ بود، تیم ملی‌ای که چهار بار قهرمان جام جهانی شد. امروز اما یک تیم ملی معمولی است که به حذف‌های سریع عادت می کند.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با قرار دادن آرمان آزادی خواهی فلسطین در کانون توجه جهانیان، باعث شده تا حکام جهان عرب و طراحان خاورمیانه بزرگ برای عادی سازی روابط با تل آویو با چالش اساسی روبرو شوند.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی امشب به پایان می‌رسد که دستاورد شاگردان محمد بنا تاکنون کسب ۲ مدال در ۹ وزن بود و او و تیمش یک ناکامی بزرگ و تاریخی را رقم زده است.
تیم ملی والیبال هلند در یک بازی جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 3-2 آرژانتین را شکست دهد.
طی روزهای اخیر مواضع آنکارا درباره سوریه به گونه ای بوده است که ناظران امور از آن به مثابه چراغ سبز و تغییر لحن ترکیه در قبال دمشق نام می برند هر چند برخی با دیده تردید به این تحول می نگرند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تخریب دیوار امامزاده برای یافتن گنج/ او یک فرشته بود/ رهایی از کابوس مرگ پس از ۷ سال/ سرقت بدون آثار جرم!/ دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر/ ماجرای روباه اینستاگرام!/ فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر
کریس رونالدو که با رویاهای بزرگی به الدتافورد برگشته بود، در اولین دیدار فصل جدید را از روی نیمکت آغاز کرد و شاهد نمایش ضعیف تیمش بود.
در دو ماه گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماد بازدهی بیش از ۲۰ درصد را به ثبت رسانده‌اند. برخی از نمادها نیز رشدهای غیرطبیعی داشته‌اند. بیش از ۴۰ نماد بازدهی بیش از ۵۰ درصدی را به ثبت رسانده‌اند. در مطلب زیر به جزییات این خبر می پردازیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ