تولد سازمان‌هایی با ماهیت اطلاعاتی و امنیتی درون نهاد‌ها و قوا اتفاق عجیبی نیست. روندی ثابت طی ۴ دهه که در سال ۱۳۸۸ با ادغام معاونت اطلاعات سپاه و چند معاونت دیگر از جمله معاونت اطلاعات راهبردی سپاه و تولد «سازمان اطلاعات سپاه» به اوج خود رسید. حالا مجلس یازدهم در طرحی که اردیبهشت سال جاری در دستورکار قرار داده به دنبال ارتقای یک معاونت در قوه قضاییه به «سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه» است، اگرچه گفته می‌شود این سازمان کار اطلاعاتی و امنیتی درونی برای دستگاه قضا را بر عهده دارد کما اینکه در سپاه نیز «سازمان حفاظت اطلاعات سپاه» این مهم را بر عهده دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پیگیری سازمان بازرسی به جهت گره‌گشایی از مشکلات پیش روی یک محصول تولید داخل ایستگاه‌های پایش آلودگی هوا یک شرکت دانش بنیان در زنجیره تأمین لیست استاندارد قرار گرفت.
تولید میگوی پرورشی آب شور به عنوان یک کالای صادرات‌محور در سازمان شیلات کشور هدف گذاری شده است.
کشت بوته کوکا و مجموع تولید کوکائین در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسید و شمار جهانی مصرف‌کنندگان کوکائین که در همان سال ۲۲ میلیون نفر تخمین زده شده بود، هم به طور پیوسته در حال افزایش است.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: فضای مورد نیاز برای تولید ۵ کیلووات برقی که به صورت حداقلی باید تأمین شود تا این اقدامات اقتصادی باشد عمدتاً در تمامی مدارس وجود دارد.
رییس سازمان محیط زیست گفت: هفته قبل در منطقه توران یک یوز با چهار توله مشاهده شد که این خبر خوبی است.
رییس سازمان محیط زیست گفت: هفته قبل در منطقه توران یک یوز با چهار توله مشاهده شد که این خبر خوبی است.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: یک میلیون و ۷۵ هزار و ۳۸۱ نوزاد در سال ۱۴۰۱ در کل کشور متولد شده‌اند که استان تهران از این حیث در رده نخست کشور قرار دارد.
سازمان ثبت احوال اعلام کرد: یک میلیون و ۷۵ هزار و ۳۸۱ نوزاد در سال ۱۴۰۱ در کل کشور متولد شده‌اند.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: با توجه به اعتبارات مقابله با بیابان زایی اما سرعت تولید بیابان در کشور ۳ برابر بوده و سالانه یک میلیون هکتار بیابان در کشور تولید می شود.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یک خط تولید پایلوت تولید ایزوتوپ‌های پایدار که یکی از موارد موازی و جایگزین فرآیندهای فعلی برای تولید رادیو دارو در بخش سرطان است را تقدیم بیماران خواهیم کرد.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه تولید پوشاک زمستانی در خیابان ظهیرالاسلام خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی در پی نداشت.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از کاشت و تولید یک میلیارد اصله نهال در کشور خبر داد و گفت: این مهم با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی با جدیت دنبال می شود.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: این ماده شیر یک ساله که در یک باغ شخصی پیدا شد در وضعیت جسمانی مناسبی قرار دارد و در باغ وحش اصفهان نگهداری می‌شود. اما باقی مسائل در خصوص جزئیات پرونده و مالک آن در حال انجام و پیگیری است و مشروح این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: بسیج فقط برای میدان نظامی نیست و بسیج باید در همه میدان‌ها حضور داشته باشد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه در یک نشست خبری گفت: نقدینگی کشور ۵ هزار هزار میلیارد تومان بوده و باید این نقدینگی را به تولید هدایت کرد.
تشکیل سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری‌های شهرداری به رغم اینکه از منظر شهرداری تهران خللی در کارکرد سازمان فاوا ایجاد نمی‌کند؛ اما از دیدگاه برخی از اعضای شورای شهر موازی‌کاری محسوب می‌شود.
متقاضیان آزمون از امروز می‌توانند به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو درباره وضعیت تامین داروی «ریتالین» در کشور گفت: درباره ریتالین ما این دارو را که نام ژنریک آن متیل فنیدات است، به کفایت در داخل کشور تولید می‌کنیم و مشکلی از بابت تولید آن در کشور وجود ندارد.
یک منبع در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گفت: اعضای اصلی اوپک پلاس مذاکرات را در مورد اجرای کاهش تولید نفت از زمان نشست این اتحادیه در پنجم اکتبر آغاز کردند.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت:در حال حاضر برای تولید یک میلیون تن آسفالت در سال برنامه‌ریزی شده است؛ البته حدود ۳۰۰ هزار تن تا پایان تیر تحقق یافته است.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رئیس و محیط‌بانان پارک ملی توران عصر پنجشنبه (۲۰ مرداد) در سمت شمال جاده ترانزیت تهران به مشهد موفق به مشاهده یک قلاده یوزپلنگ ماده و چهار توله امسالی شدند.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رئیس و محیط‌بانان پارک ملی توران عصر پنجشنبه (۲۰ مرداد) در سمت شمال جاده ترانزیت تهران به مشهد موفق به مشاهده یک قلاده یوزپلنگ ماده و چهار توله امسالی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ