در تحقیق جدید ستاره شناسان ادغام دو ستاره نوترونی را ردیابی کردند که به ایجاد یک سیاه چاله منجر شد. با این وجود آنها سیگنال هایی از یک مرحله میانی عجیب کشف کردند که مربوط به ستاره های نوترونی بسیار سنگینی بود که فقط برای چند میلی ثانیه وجود داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پریرا که نیم فصل حضور در جمع سرخپوشان را با تنها یک گل زده به پایان رساند، اکنون اتهام عجیبی به بازیکنان این تیم وارد کرده است.
کوچ دسته جمعی ستاره‌های فوتسال به سمت فوتبال، خبر از روزهای نه چندان درخشان برای آینده فوتسال زنان می‌دهد.
لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، معتقد است که درگیری آندره اونانا با هری مگوایر اتفاق خوبی بوده و باید ادامه پیدا کند.
مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان با اتفاقات و حواشی جالب توجهی همراه بوده است.
برخی از ستاره‌های سپاهان اصفهان شماره‌هایی غیر متداول را بر تن می‌کنند.
مدیر ورزشی اینتر فاش کرد که یک اکانت قلابی دارد و در اینستاگرام، صفحه همسران ستاره‌های تیمش را دنبال می‌کند.
طبقه‌بندی مجدد بحث برانگیز پلوتو به عنوان یک سیاره کوتوله و کاهش تعداد سیاره‌های منظومه شمسی از ۹ به ۸، ستاره‌شناسان را از تلاش برای کشف و کاوش آن منصرف نکرده است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، لیستی هفت نفره از بازیکنانی که دیگر تمایلی به همکاری با آنها ندارد در اختیار این باشگاه قرار داده است.
مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن دوست دارند یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی و تیری آنری را به عنوان کمک مربی جدید تیم استخدام کنند تا هدایت ستاره‌هایی مثل امباپه و نیمار را برعهده بگیرند.
لوییس انریکه در جام جهانی به گروهی از ستاره‌ها اعتماد کرد که به نظر او دست‌نیافتنی بودند. اما گروهی از آنها اکنون در باشگاه‌هایشان فراموش شده‌اند.
کریستوفر گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از باخت امشب به انتقاد از عملکرد بازیکنان تیمش پراخت.
درخواست دکلان رایس پس از بازی برابر آرسنال از مارتین اودگارد سوالات زیادی را ایجاد کرده است اما این اولین بار نیست که از پیراهن امضا شده بازیکنان حریف را به یادگار می‌گیرد.
جشن تولد پسر فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، با حضور بسیاری از بازیکنان این تیم برگزار شد و تصاویر آن توجه بسیاری را جلب کرده است.
سینا اسدبیگی خیلی زود اشتباه عجیب خود روی صحنه پنالتی نفت مسجد سلیمان را جبران کرد.
این حباب گازی که به عنوان نشانه‌ای از حیات ستاره‌ای در نظر گرفته می‌شود، نشات‌گرفته از یک جفت ستاره نوزاد است که در مراحل اولیه شکل‌گیری خود هستند.
ماجد عبدالله و یوسف الثنيان، دو اسطوره فوتبال عربستان سعودی به سوال تیری آنری درباره دلیل عدم حضور بازیکنان عربستانی در اروپا پاسخ دادند.
صحبت‌های عجیب نوئل لوگرائه درباره زین‌الدین زیدان و واکنشهای منفی متعدد ستاره‌های فوتبال این کشور نسبت به حرفهای او فوتبال فرانسه را با تنشی بی‌سابقه مواجه کرده است.
مودنا با وجود ستاره‌های بزرگی که در ترکیب خود دارد اصلا نتایج خوبی کسب نکرده است.
شکست تاتنهام در خانه اسپورتینگ لیسبون باعث عصبانیت شدید آنتونیو کونته، سرمربی این تیم شده است.
پل پوگبا گرفتار مهلکه ای از اتهامات مربوط به باج خواهی، جادوگری و مردان مسلح شده و پلیس فرانسه در حال تحقیق است.
رئال مادرید از تمرینات جذاب و پیشرفته‌ای برای تمرین ایستادن پشت ضربات آزاد استفاده می‌کند.
رئال مادرید از تمرینات جذاب و پیشرفته‌ای برای تمرین ایستادن پشت ضربات آزاد استفاده می‌کند.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، قصد دارد با تقلید از باشگاه‌های آمریکایی، قراردادهایی طولانی مدت با ستاره‌های زیر 25 سال این باشگاه امضا کند.
امیر سراج، اختر فیزیکدان جوان دانشگاه هاروارد آمریکا با ارائه طرحی عجیب قصد دارد تا یک جرم بین ستاره‌ای را با استفاده از یک آهن ربای بزرگ از دل اقیانوس خارج کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ