نماینده حزب صادقون عراق گفت که درخواست‌های انحلال حشد شعبی یا ادغام آن در نهادهای دولتی یک دسیسه خارجی است که ما هرگز اجازه پیاده شدن این طرح را نمی‌دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که باتوجه به ناکامی ضدحملات اوکراین علیه روسیه، حالا مقامات آمریکایی به این نتیجه رسیده‌اند که باید به درخواست‌ها برای مذاکرات صلح توجه بیشتری می‌کردند.
وزیر اقتصاد فرانسه با رد درخواست‌ها برای فاصله گرفتن از چین به دلیل نگرانی‌های امنیتی، گفت که پاریس خواستار دسترسی به بازار چین و بهبود روابط تجاری با این کشور است.
معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: رسیدگی به درخواست‌ها مطابق قوانین و مقررات و در صورت لزوم طرح در شورای تأمین شهرستان‌ها به انجام خواهد رسید و تلاش بر آن است که تأیید یا رد تابعیت ایرانی این افراد و تعیین تکلیف پرونده‌های آنان در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام رسد.
دادستان تهران در دیدار مردمی با ۱۴۳ نفر از شهروندان، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کرد.
اهواز- نماینده تام‌الاختیار فرماندهی کل انتظامی کشور با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت پلیس در خوزستان گفت: سعی شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌ها و مشکلات مردم پاسخ داده بشود.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردم در مراکز نظارت همگانی با کار جهادی و نهادی از اولویت‌های انتظامی کشور است.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با رسیدگی به درخواست‌ها ۲ هزار و ۳۴۰ کارگر در استان به کار بازگشته و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.
رئیس جمهور فرانسه مدعی است که با درخواست‌ها از اوکراین برای کشاندن جنگ به خاک روسیه و تحمیل «شکستی کامل» به مسکو، موافق نبوده و از این درخواست‌ها حمایت نمی‌کند!
اینترنت طبقاتی و از دسترس خارج کردن اینترنت بین‌الملل برای بخش بزرگی از مردم، برخلاف اصل ۲۵ و ۷۹ قانون اساسی است. در اصل ۲۵ آمده است: «بازرسی و نرساندن نامه‌ها، ضبط و فاش کردن مکالمات تلفنی، افشای مخابرات تلگرافی و تلکس، سانسور، عدم مخابره و نرساندن آنها، استراق سمع و هرگونه تجسس ممنوع است، مگر به حکم قانون.»
یکی از ویژگی‌های کلیدی ChatGPT توانایی آن در ایجاد پاسخ‌های متنی انسان‌مانند به درخواست‌ها است. این باعث می‌شود که برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها مانند ایجاد ربات‌های چت برای ارائه خدمات به مشتری، ایجاد پاسخ به سؤالات در انجمن‌های آنلاین یا حتی ایجاد محتوای شخصی‌سازی‌شده برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی مفید باشد.
باوجود درخواست‌ها برای جذب ریکاردو آلوز اما باشگاه تراکتور به هیچ وجه قصد ندارد او را از دست بدهد.
دادستان تهران در ملاقات مردمی، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۱۲۷ نفر از شهروندان رسیدگی کرد.
سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری «ایکائو» به برخی درخواست‌ها برای ورود این سازمان به رخداد بازگرداندن هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی واکنش نشان داد.
ایران بر ضرورت حضور نیرو‌های نظامی عراق در مرز‌های بین‌المللی دو کشور تاکید کرد. هیات عراقی با این درخواست‌ها موافقت کرد و متعهد به تدوین یک چارچوب زمانی برای تکمیل خلع سلاح این گروهک‌های تروریستی شد. متاسفانه تا امروز هیچ اقدام موثری برای اجرای این توافق انجام نشده و براین اساس ایران موکدا خواستار اجرای توافق فوق الذکر است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو از کاهش ۴۱ درصدی سرانه درخواست‌ها و شکایات حوزه کیفیت محصولات ایران‌خودرو در مهرماه امسال در مقایسه با میانگین شکایات سه ماهه پایانی سال گذشته خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دوست دلسوز دولت است و اعتماد و حمایت از مدیران اجرایی و رفع درخواست‌ها و نیازهای قانونی دولت را در کنار نظارت بر آن وظیفه خود می‌داند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دوست دلسوز دولت است و اعتماد و حمایت از مدیران اجرایی و رفع درخواست‌ها و نیازهای قانونی دولت را در کنار نظارت بر آن وظیفه خود می‌داند.
با وجود درخواست‌ها از تاتنهام برای استراحت دادن به هری کین در جام اتحادیه انگلیس، در آستانه جام جهانی، کادر فنی این تیم می‌گوید نمی‌تواند بازی نکردن کین را تضمین کند.
رسانه‌های ایتالیا با اشاره به درخواست‌ها برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر، بار دیگر اظهار امیدواری کردند تیم ملی ایتالیا جایگزین ایران بشود!
رسانه‌های ایتالیا با اشاره به درخواست‌ها برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی قطر، بار دیگر اظهار امیدواری کردند تیم ملی ایتالیا جایگزین ایران بشود!
تمرینات تیم ملی با تصمیم کی‌روش امروز به پایان می‌رسد و بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاهی خود قرار می‌گیرند.
رئیس ائتلاف نصر از جریان های سیاسی عراق خواست مرحله کنونی را به عنوان یک دوران انتقال قدرت تلقی کرده که با تشکیل دولت آغاز و با انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام پایان می یابد.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: بنا به افزایش درخواست‌ها و ظرفیت شرکتهای هواپیمایی در برخی روزها تعداد پروازها از مشهد به مقصد نجف و بغداد تا ۱۶ پرواز افزایش می‌یابد.
بالاترین نهاد فوتبالی آسیا پس از بررسی این درخواست‌ها، در تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) میزبان هجدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا را مشخص و اعلام خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ