وقتی به رختکن می رویم انگار داخل یخچال شدیم، به سرویس بهداشتی که می رویم منجمد می شویم! چندبار بگوییم؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سابق سیاسی وزیر کشور طرح استیضاح وحیدی آن هم در ایام ثبت نام انتخابات و سالگرد اغتشاشات را «بدعتی عجیب و بهت آور در تاریخ سیاسی کشور دانست و گفت: با وجود حادثه شوم تروریستی شیراز پیغام رسید که استیضاح به دلیل فشار نمایندگان توسط شخص قالیباف ۲۳ مرداد اعلام وصول می شود.
دیدار چلسی و لیورپول در نیمه اول شاهد دو گل مردود به دلیل آفساید بود. گلهایی که توسط صلاح و بن چیلول به ثمر رسید ولی مردود شد.
بایدن ادعا کرد که پارک ملی گرند کنیون آمریکا جز نُهمین عجایب جهان است.
آیت الله مکارم شیرازی فعالیت فرهنگی و معنوی را از جمله وظایف نیروی انتظامی دانسته و افزود: نیروی انتظامی علاوه بر دستگیری سارقان و قاتلان، در مسائل فرهنگی نیز باید تأثیرگذار باشد.
نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال تهران، حمایتی عجیب و غیر قابل توصیف از حبیب‌الله شیرازی در روز رفتن او داشت.
بازیکنان تیم آرمان گهر سیرجان در پی مشکلات ایجاد شده در امر مالکیت این باشگاه تمرین تیم را به تعطیلی کشاندند.
اظهارات عجیب دکتر حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران را در خصوص انتخابات و حقوق خود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی هیئت فوتبال استان تهران، توضیحات مفصلی درباره اخبار منتشر شده در خصوص برکناری حبیب‌الله شیرازی ارائه کرد.
دیدار دو تیم استودیانتس و سارمینتو در لیگ آرژانتین به دلیل یک خطای بسیار شدید خبرساز شده است. خطایی که باعث شکستن سه دندان یک بازیکن استودیانتس شد.
حواشی بازی در ارومیه ظاهرا یکی دوتا نیست؛ دیگر اقدام عجیب در بازی نود و پیکان حضور کودک روی نیمکت بود!
اتفاق رخ داده در بندرعباس و شهرک پیامبر اعظم مرا به یاد خاطره‌ای دور برد. «شایعه اهدای زمین به مردم در ازای ۵۰ میلیون تومان، برخی از اهالی بندرعباس، با گچ و یا سنگ زمین مد نظر خود را مرزبندی و مشخص کردند»! باوراین شایعه در عصر رسانه‌ها کمی که چه عرض کنم خیلی عجیب بود.
حبیب‌الله شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران گفت: فقط پسرم «معراج» در هیئت مشغول به کار است، او عصای دستم است.
سارق جوان پس از آنکه در فضای مجازی با دختری در شیراز طرح دوستی ریخت و اعتماد او را جلب کرد، به خانه‌شان رفت و با اجرای نقشه‌ای عجیب، دست به گروگانگیری زد.
براساس گزارش‌هایی که در عمر ۳۰ ماهه مجلس یازدهم منتشر شده، این مجلس محل تولد طرح‌های عجیب زیادی است. به جز دو قانون «اقدام راهبری دولت برای رفع تحریم‌ها» که اصلی‌ترین گلایه دولت حسن روحانی در روز‌های پایانی کارش و مبنی بر این ادعا بود که این قانون مانع دستیابی به توافقی برای احیای برجام شد و طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» که عملا از دستورکار مجلس خارج و حالا در شورای عالی فضای مجازی پیگیری می‌شود، باز هم طرح‌هایی هستند که هم ملت و هم برخی وکلای ملت، از فلسفه و ضرورت طرح و تدوین آن ابراز تعجب می‌کنند.
بر اساس برنامه ریزی‌های سازمان لیگ فوتسال، صنعت فجر شیراز، در تمام دیدارهای نیم فصل سوم سوپرلیگ زنان، مهمان خواهد بود!
شهروندان در استان فارس، از صبح پنجشنبه ۱۲ آبان شاهد بارش نخستین باران پائیزی و سرد شدن هوا بودند. منبع: اصلاحات نیوز
در پی حمله تروریستی چهارشنبه شب به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام در شیراز که تاکنون به شهادت ۱۵ نفر و زخمی شدن ۱۹ نفر انجامیده، گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.
روز گذشته «عمو حاجی» مرد تنومند و کهن سالی که بیش از نیم قرن از رعایت کردن بهداشت و استحمام گریزان بود، در ۹۴سالگی در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس درگذشت.
انتقادات عجیب فریاد شیران معاون سابق باشگاه استقلال را نسبت به حمید سجادی وزیر ورزش مشاهده می‌کنید.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز نسبت به عملکرد داور مسابقه در دیدار تیمش برابر خیبرخرم آباد معترض است.
براساس آمار استخراج‌شده از گزارش عملکرد سندیکای مکمل‌های رژیم‌غذایی ایران در سال ۱۴۰۰ به‌صورت کلی بهای تمام‌شده تولید (قیمت کارخانه یا تولیدکننده) مکمل‏ها بیش از ۷ هزارمیلیاردتومان بوده که با احتساب سود سیستم توزیع و داروخانه‌ها که در صنعت دارو و آرایشی بهداشتی بین ۴۰ تا ۴۵ درصد برآورد می‌شود (طبق گزارش شرکت‌های دارویی) گردش مالی یا مجموع قیمت مصرف‌کننده ‏این صنعت در حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان خواهد بود.
طی چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ