از نحوه ی گزینش سرمربی در استقلال سیمای فصل آینده ی این تیم از هم اکنون پیداست. درهم ریختگی و بی‌نظمی عجیبی که بدون شک به زمین هم منتقل خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: نمی‌دانستیم برنامه نمایندگان ایران در آسیا به چه شکل خواهد بود و اگر از پیش برنامه‌ریزی می‌کردیم به مشکل می خوردیم.
اگر انگیزه‌ی رییسی در انتصاب داوود منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه ضرورت توجه به بحران سیاسی مبتنی بر بحران‌های اقتصادی کشور بوده که گریبان کشور را می‌فشارد و حکم یک ماه پیش رییسی برای داوود منظور مبتنی بر شرایط اورژانسی کشور صادر شده، بنابراین تاکید دوباره بر نقش رضایی در دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه آیا نمی‌تواند ناقض نیت اصلی مسئولان عالی‌رتبه نظام برای دستیابی به اهداف آرامش و توسعه کشور باشد؟
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
رئیس اداره برنامه ریزی پاسخ و تمرین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از به روزرسانی ساز و کار استان‌های معین تهران در حوادث بزرگ خبر داد.
سازمان برنامه در سه دهه گذشته هم دچار تغییراتی شد؛ از ادغام سازمان برنامه با سازمان استخدامی تا انحلال آن در زمان احمدی‌نژاد. در اسفند سال ۱۳۷۸ براساس تصمیم شورای عالی اداری، سازمان برنامه و بودجه با سازمان اداری و استخدامی ادغام شد و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تغییر نام داد و عملا از سال ۱۳۷۹ کار خود را با نام جدید آغاز کرد.
برای این روش لازم است که کاربر بر روی تنظیمات (Settings) کلیک کند و گزینه System را زده تا وارد تنظیمات نوتیفیکیشن شود، اولین گزینه به نام Notifications, Get notifications from apps and other senders را تیک بزند و آن را روی حالت off بگذارد که تمام نوتیفیکیشن‌های برنامه‌های نصب در ویندوز، غیرفعال یا خاموش می‌شوند. اما اگر بخواهد این کار را انجام ندهد و برنامه خاصی مورد نظر کاربر باشد تیک این گزینه را روی حالت on بگذارد.
محدود کردن زمان یا انجام یک وظیفه مشخص این امکان را فراهم می‌آورد که روی یک پروژه مشخص تمرکز کنید. این روش نه‌تنها باعث کاهش خطا‌های ذهنی می‌شود، به شما کمک می‌کند تا خلاقیتتان بالا برود، به‌ویژه وقتی که در یک بازه زمانی مشخص تمام انرژی و توجه خود را برای انجام یک کار اختصاص می‌دهید.
نوری با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه هایی در این مورد دارد و آموزش هایی در طول این هفته و هفته های قبل به دانش آموزان داده شده است، اما ضروری است خانواده ها نیز در این موضوع تمهیداتی انجام داده و در پیشگیری از خطرات و حوادث چهارشنبه آخر سال مشارکت کنند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نظارت دقیق و برنامه محور و مدیریت درست محیط کار و آموزش صحیح کارکنان از راهکارهای کاهش حوادث و ارتقای فرهنگ ایمنی در یک سازمان است.
ابتکار گفت: خیلی سخت است صحبت‌کردن از اتفاقات ۹۸ چراکه بخشی آغازگر این کار بودند و از درون این اتفاقات شروع شد. آنجا هم دردناک بود. بحث تیر بر روی مردم هیچ جا مورد تایید نیست اما مدیریت یک مساله مثل این ماجرا در دولتی که همه قوا در آن یکدست است با دولت آقای روحانی که دشواری زیادی داشت؛ خیلی تفاوت دارد.
وزیر صمت تاکید کرد: باید سالانه سه هزار مگاوات سرمایه‌گذاری در حوزه برق کشور می‌شده که این طرح ها به پایان نرسیده است؛ در حوزه گاز برنامه ۸۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری داشتیم که انجام نشد لذا به جز مدیریت مصرف کاری نمی توانیم انجام دهیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چه کاری مهمتر از پیگیری اجرای قانون وجود دارد؟ نمی‌شود مجلس کار نظارتی خود را بر روی زمین بگذارد. این رفتار اصلا درست نیست و آقای میرکاظمی باید در جلسه امروز حضور پیدا کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای میرکاظمی امروز صبح گفته است کار داریم، چه کاری مهمتر از پیگیری اجرای قانون در مجلس است؟ امروز او باید در نشست مجلس حضور پیدا کند.
مدیرکل خزانه کشور اعلام کرد؛ سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد ماهانه حدود ۱۰۰هزار میلیارد تومان مدیریت هزینه انجام می‌دهند که به‌معنای کسری بودجه نیست.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون بودجه مجلس افزود: «ما چند برنامه داخلی داریم که به راحتی روی تلفن‌های همراه نصب می‌شوند. به نظرم وقتی مطمئن شدیم که مشکلی ایجاد نخواهد شد، برنامه‌های خارجی هم باشند اما با نظارت و مدیریت که دیگر اتفاقاتی این چنینی رخ ندهد.»
رییس هیات مدیره بانک ملی ایران می گوید: با تغییرات برنامه های استراتژیک بانک ملی ایران، ساز و کارهای تشکیل گروه مالی نیز فراهم شده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
به منظور نظارت مستمر بر فعالیت مدیریت های مناطق و شعب استان های بانک ایران زمین و همچنین ایجاد فضایی صمیمی بین مدیریت و روسای حوزه حراست بانک با کارکنان مناطق، بازدیدهای استانی مدیریت امور حراست در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفت.
معاون رئیس جمهور گفت: اگر سرمایه اجتماعی و رابطه دولت و مردم به خاطر برخی کم کاری‌ها و تجمل گرایی عده‌ای از مسئولین قبلا دچار آسیب شده بود، امروز دولت با حضور در کنار مردم و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کشور مصمم است با جلب رضایت عمومی هیچ فاصله‌ای بین دولت با مردم نباشد.
لج بازی کاری است که شبکه سوم سیما و برنامه فوتبال برتر انجام می‌دهند و متاسفانه علاوه بر تضییع حقوق فوتبال، به هواداران هم با نوع پخش مسابقه توهین می‌کنند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با اعلام آماده سازی سند الزامات تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری تهران گفت: این سند به زودی در دستور کار جلسات صحن شورا برای بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ