حضور یک تیم جوان ایرانی در مسابقات رالی فصل 2022 ترکیه بی‌تردید یک اتفاق هیجان‌انگیز و بی‌سابقه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، لایحه حمایت از خانواده از طریق‌ ترویج‌ فرهنگ‌ عفاف‌ و حجاب‌ طبق اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی بررسی می‌شود.
با کسب یک مدال طلای دیگر توسط تکواندوکاران، کاروان ورزش دانشجویان ایران به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.
رییس کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: هند در تعامل با جهان و اصلاحات منجر به ثبات اقتصاد کلان ظرف یک دهه، ۴۸۰ میلیارد دلار سرمایه مستقیم خارجی جذب و صادرات سالانه را به ۴۵۰ میلیارد دلار رساند.
بیش از چهل سال است، ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
بیش از چهل سال است که ایران با تحریم‌های ظالمانه آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. معیشت مردم نیز تحت تاثیر همین موضوع کم آسیب ندید و این روند تا امروز ادامه دارد. حال باید دید آیا مسئولان و ادارات هم همچون مردم از این موضوع متضرر شده‌اند یا خیر؟ لطف‌الله سیاه‌کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس و فریدون عباسی،عضو کمیسیون انرژی، در این باره به تابناک پاسخ دادند.
سردار آزمون با یک ضربه روی پا گل پنجم ایران و سومین گل خود در تورنمنت کافا را به ثمر رساند.
گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای سال کاری ۱۴۰۲ تا پنجم اردیبهشت ماه، موفق به تولید بیش از ۳۷ هزار دستگاه خودروی سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۴ درصدی را به ثبت رساند.
هر سال با شروع تابستان چالش‌های آبی اوج می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد امسال این روند تسریع شده و در روزهای پایانی فروردین ماه بسیاری از شهرها با مشکلات آبی دست و پنجه نرم می‌کنند.
هفته بیست و پنجم لیگ برتر با اتفاقات و دیدارهای هیجان‌انگیزی همراه بود و ادامه فصل را به هیجان‌انگیزترین حالت ممکن رساند.
پسر محجوب تنیس روی میز ایران یکی از کم حاشیه یا شاید هم یکی از بی حاشیه‌ترین ورزشکار ایران شناخته می‌شود. تمرین حرف اول را برای این بازیکن و برادرش یعنی نیما می‌زند و این دو به خوبی مکمل هم هستند و از تمرین در پارکینگ منزل پدری بود که به عناوینی رسیدند که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. نوشاد سال ۱۴۰۱ را با درخشش در مسابقات بین المللی سنگاپوربه پایان رساند و انگیزه زیادی دارد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال دوره قبل این رقابت‌ها را تکرار و خودش را جاودانه کند.
محمد ربیعی، روند رو به رشد خود را در مس رفسنجان ادامه داده و حالا تیمش در رده پنجم جدول قرار دارد.
اقتصاد کشورمان با ارز چند نرخی دست و پنجه نرم می کند و همچنان بستر مناسب برای تک نرخی شدن ارز از سوی سیاست گذار ارزی فراهم نشده. رویه ای که منجر به ایجاد رانت و تشکیل صف خرید دلار توافقی و مسافرتی شده است. به گفته نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، فاصله قیمت میان نرخ نیمایی، بازار متشکل و قیمت ارز فیزیکی بسیار زیاد شده که به ضرر صادرکننده است
قیمت نفت روز پنج شنبه تحت تاثیر محدود شدن ذخایر نفت کوره و سوخت جت در آمریکا، برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت.
سیدمحمد امین طباطبایی در دور پنجم مسابقات شطرنج «سیتگس» اسپانیا موفق به شکست مهدی غلامی شد و به روند بردهای خود در این رقابت‌ها ادامه داد.
قیمت نفت پس از کاهش به مدت پنج روز معامله متوالی، روز جمعه در پی تعطیلی یک خط لوله بزرگ از کانادا به آمریکا، اندکی افزایش یافت اما تحت تاثیر چشم انداز تیره تقاضا برای سوخت، در مسیر ثبت کاهش هفتگی قرار دارد.
قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا به دلیل ابهامات درباره نتیجه نشست هفته آینده اوپک پلاس، کاهش یافت.
در این دوره از جام جهانی تا کنون تنها سه گل از پشت محوطه جریمه به ثمر رسیده است.
در روز پنجم رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان نمایندگان ایران در وزن سوم به مصاف رقبای خود می روند.
در روز پنجم رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان نمایندگان ایران در وزن سوم به مصاف رقبای خود می روند.
یکی از دو گلی که لیونل مسی سه شنبه شب برای پی اس جی به ثمر رساند، به عنوان زیباترین گل هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
تیم‌های کاله مازندران و مهرام تهران در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال برای ادامه روند پیروزی‌های خود تلاش می‌کنند.
علیرضا بیرانوند تلاش می‌کند به روند بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش بازگردد.
در روز پنجم بازى هاى كشورهاى اسلامى ورزشكاران ايرانى در ١٠ رشته به مصاف رقباى خود مى روند.
پولیتیکو نوشته در پنج روز گذشته مذاکره‌کنندگان به راه‌حل‌هایی برای برخی «سوالات فنی» دست یافته‌اند که در متن نهایی برای احیای برجام هنوز باز بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ