محمدرضا اخباری پس از تمرین امروز تراکتور دست به اقدام جالبی زد و در نمایشگاه صنعت خودروهای سنگین حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه علنی و برخط در دادگستری استان تهران با حضور دانشجویان و اساتید حقوق برگزار شد.
کارگاه آموزشی سنجش ارزش افزوده اقتصاد دیجیتال با حضور معاون وزیر ارتباطات برگزار شد.
یزد- کارگاه تخصصی «خلق برند» با هدف آموزش خلق برند از سوی معاونت خدمات فناوری در پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.
کارگاه آموزشی قوانین و مسئولیت‌های رسانه‌ای فوتبال توسط روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام یک باند زورگیری خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان به ۱۵۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.
دوربین نور مرئی اقلیدس به آن امکان اندازه‌گیری شکل کهکشان‌ها را می‌دهد، در حالی که طیف‌سنج مادون قرمز نزدیک و نورسنج آن به آن اجازه می‌دهد تا فاصله کهکشان‌ها را اندازه‌گیری کند.
رئیسی با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکارعمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و مؤثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
موزه ملی آرایشگری کارگاه آموزشی مستندنگاری آثار موزه‌ای را با حضور فعالان موزه داری، دانشجویان مقطع ارشد و دکترا،امنای اموال، مرمتگران، مدیر گروه رشته موزه داری دانشگاه هنر شیراز برگزار کرد.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، دختر گمشده به همراه طلاهایش به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به استفاده از تجهیزات نوین و هوشمندسازی برای کشف جرم گفت: برخی از مجرمان توانایی بسیاری در اختفای جرم خود دارند و برهمین اساس دستگا‌های پلی گرافی مغزی ساخت داخل برای کشف جرم به کار گرفته شده است و برای کشف دروغ به کار گرفته شده و در موضوعات خاص و حاد اگر مجرمان دروغ بگویند مشخص می‌شود.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از آغاز به کار ۱۶ کارآگاه زن در کشور خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از آغاز به کار ۱۶ کارآگاه زن در کشور خبر داد.
کارگاه رنگ آمیزی برای رینگ های سرقتی!
آنتوان گریزمان با نمایش های متنوع خود، فقط نفر اول جشن های فرانسه نیست، او در پازل تاکتیکی دشان نیز یک همه کاری استراتژیک است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از پیشنهاد طرح کارآگاه خصوصی خبر داد و گفت: وقوع جرایم جنایی نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.
رئیس پلیس آگاهی از پخش یک مجموعه ۱۳ قسمتی در مورد کارآگاهان دهه شصتی خبر داد و گفت: در ایران هر کارآگاه بین ۵۰ تا ۶۰ پرونده را رسیدگی می‌کند.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع مفقودی یک دختر جوان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع مفقودی یک دختر جوان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی افزود: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از دانشجویان به عنوان مهاجرت و تحصیل در کشور ترکیه اعتراف کرد.
نخستین دوره کارگاه مجازی آموزشی «سنجش از دور، مستندنگاری و تهیه محتوای معرفی و آموزش در دانش باستان‌شناسی» به مدت سه روز توسط پژوهشکده باستان‌شناسی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی برگزار می‌ شود.
سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر گفت: مسافری سوار بر یک دستگاه پراید که راننده آن یک زن بود شده و بر روی صندلی کنار راننده نشسته است. در طول مسیر مرد دیگری نیز سوار بر خودرو شده است و پس از طی مسافتی راننده خودرو تغییر مسیر داده و با ورود به بزرگراه "امام علی" مسافر مرد وی را مورد ضرب و جرح قرار داده است و پس از سرقت تلفن همراه و مقادیری وجه نقد، وی را در مکانی خلوت به بیرون از خودرو پرتاب کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ