نصرت، سرآشپز معروف ترک در جشن قهرمانی آلبی سلسته حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر مرتبا از لباس‌های کثیف باشگاه استفاده می‌کنید ممکن است دچار آکنه در ناحیه گردن، بازو ها، پشت و کشاله ران خود شوید. زنان با پوشیدن شلوار‌های چسبان احساس راحتی می‌کنند، اما پوشیدن همان شلوار در صورتی که عرق کرده باشید روز به روز باعث ایجاد آکنه پوستی ناخواسته می‌شود.
معترضان وابسته به گروه Just Stop Oil، فینال مسابقات قهرمانی راگبی در انگلستان را با دویدن به زمین و پاشیدن پودر نارنجی رنگ به سمت بازیکنان، قطع کردند. در نتیجه این رویداد دو تظاهرکننده دستگیر شدند. این گروه در صفحه توییتر خود نوشت: زمان برای مقابله با بحران آب و هواست. تا زمانی که دولت [بریتانیا]سوخت‌های فسیلی جدید را متوقف نکند، به اقدامات مخرب ادامه خواهیم داد.
دانشمندان، قمر یخی زحل به نام انسلادوس را در حال پاشیدن یک «توده‌ی عظیم» از بخار آب در ارتفاعی زیاد در فضا رصد کردند و این توده‌ی بخار آب احتمالا حاوی بسیاری از مواد شیمیایی مورد نیاز برای شکل‌گیری حیات است.
نامزد آرژانتنی کریستیانو رونالدو، تصاویر هنجارشکنانه‌ای را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
یک مسابقه اسنوکر قهرمانی جهان در شفیلد انگلستان با ورود یک معترض که اقدام به پاشیدن پودر نارنجی روی میز مسابقه کرد مختل شد.
یک جیمی جامپ در اتفاقی نادر در مسابقات جهانی اسنوکر روی میز بیلیارد رفت و با هم زدن بازی شروع به پاشیدن پودری به رنگ نارنجی کرد.
یک هوادار آلمانی به دلیل پوشیدن پیراهنی که پشت آن شعار سلام نظامی هیتلر درج شده بود، پنج سال از حضور در استادیوم ها محروم شد.
اقدام عجیب شهرداری قلعه حسنخان تهران در برخورد با دستفروشان در آستانه سال نو با پاشیدن آب بر روی بساط دستفروشان و رهگذران با واکنش مردم در فضای مجازی روبرو شده است.
بر روی دیوار‌های بیرونی سفارت ایران در لندن، به زبان فارسی و انگلیسی، شعار‌هایی علیه جمهور اسلامی نوشته شده است.
رونالدو با لباسی غیرمنتظره در عربستان دیده شده است.
دکتر احمد موذن زاده می‌گوید: «ایجاد خار پاشنه نشانه استرس فیزیکی بیش از حد تحمل بر استخوان پاشنه و استخوان سازی است، طبیعی است که ایستادن طولانی مدت، استفاده از کفش‌های نامناسب مانند کفش‌هایی که کفی سفت و تخت دارند، و البته وزن زیاد به همراه کم تحرکی می‌تواند از عوامل اصلی ایجاد خار پاشنه باشد.»
الزامی برای پوشیدن چادر از سوی متهمان نیست
رییس عدلیه در بازدید از دادگاه انقلاب تذکر داد که در مورد رعایت دستورالعمل الزام نبودن پوشش چادر در دادگاه و دادسرا دقت و تاکید شود.
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است باید بازیکنان ایران در دومین بازی مرحله گروهی با انگیزه بالا به میدان بروند.
فرمانده کل ارتش گفت: امپراطوری رسانه‌ای تلخی‌ها را بار‌ها بزرگنمایی می‌کند و بلکه اصلا به دروغ، می‌سازد و با ترفند‌های شیطانی با جنگ شناختی روی ادارک مخاطب تاثیر منفی می‌گذارد تا مخاطب شیرینی‌ها، موفقیت‌ها و امید‌ها را نبیند و نشنود و با پاشیدن بذر نا امیدی و یاس و تلخی‌ها و مشکلات کام مردم را دائم تلخ می‌کند.
سردار جهانبخش با بیان اینکه دشمنان با کلید واژه آزادی به دنبال ترویج بی بند و باری در جامعه هستند، افزود: دختران و پسران ایرانی آزادگی را در اصالت خود دارند و این با آزادی حیوانی مدنظر غربی‌ها از زمین تا آسمان تفاوت دارد؛ باور کنید حتی دختران کم حجاب ایرانی نیز عشق دینی دارند و این تسخیر شدنی نیست.
هرکس بدون مجوز و به‌صورت علنی لباس‌های رسمی مأموران نظامی یا انتظامی جمهوری اسلامی ایران یا نشان‌ها، مدال‌ها یا سایر امتیازات دولتی را بدون تغییر یا با تغییر جزئی که موجب اشتباه شود، مورد استفاده قرار دهد در صورتی که عمل او به موجب قانون دیگری مستلزم مجازات شدیدتری نباشد، به حبس از سه ماه تا یک سال یا جزای نقدی از یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا شش میلیون ریال محکوم خواهد شد و درصورتی‌که از این عمل خود سوء‌استفاده کرده باشد، به هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
یکی از تقابل‌های ویژه جدال پرسپوليس و سپاهان قطعا نمایش دو مدافع راست مدعی دو تیم خواهد بود.
جوردی آلبا، مدافع بارسلونا، معتقد است که همچنین شایستگی حضور در این باشگاه را دارد.
ماموران انتظامی شهرستان روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه در اجرای دستور قضائی برای دستگیری متهمی که حکم جلب داشت، به محل اعزام شدند، اما متهم پس از مشاهده ماموران اقدام به پاشیدن اسید بر روی آن‌ها کرد و متواری شد که بلافاصله دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
قالیباف گفت: مدافعان حرم فقط پاسداران حریم اهل بیت عصمت و طهارت نیستند، بلکه نگهبان امنیت و ناموس کشور عزیزمان نیز هستند. به همین جهت تعرض به این قهرمانان ملی، خاک پاشیدن به آفتاب است که جز رسوایی و بی اعتباری برای تعرض کنندگان و حامیان آن‌ها نتیجه‌ای ندارد.
اصفهان- کاپیتان تیم ملی امید آرزوی خود را حضور در جام جهانی با تیم ملی معرفی کرد.
والاس دسوزا ستاره تیم ملی والیبال برزیل از بازگشت به این تیم ابراز خوشحالی کرد.
غلامعلی رجایی گفت: صدا و سیما در ماجرای فرویختن متروپل نمک بر زخم مردم پاشید؛ در شرایطی که بسیاری از مردم به کمک آبادانی‌ها می‌شتافتند، باید این روحیه تقویت می‌شد اما نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ