والاس دسوزا ستاره تیم ملی والیبال برزیل از بازگشت به این تیم ابراز خوشحالی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی با پوشیدن نسخه‌ای باز تولید شده از کیت مارادونا در جام جهانی آمریکا، دوباره به ال دیگو ادای احترام کرد
نامزد آرژانتنی کریستیانو رونالدو، تصاویر هنجارشکنانه‌ای را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو و حومه درباره نقد به طرح درهای جداکننده در قطار پاسخ داد و گفت: نصب درهای حائل برای ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان، با طرح‌های مناسبتی، فرهنگی و تبلیغاتی پوشیده شده که این طرح‌ها با توجه به شرایط قابل تغییر است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو و حومه درباره نقد به طرح درهای جداکننده در قطار پاسخ داد و گفت: نصب درهای حائل برای ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان، با طرح‌های مناسبتی، فرهنگی و تبلیغاتی پوشیده شده که این طرح‌ها با توجه به شرایط قابل تغییر است.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
خمیر را به چهار قسمت کنید هر یک را در قالب نان پوشیده شده با کاغذ روغنی بگذارید و حدود ۲ ساعت در محلی گرم قرار دهید تا دوباره ورآید. روی آن‌ها دانه کنجد و مغز تخم آفتابگردان بپاشید و به مدت ۳۰ الی ۳۵ دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد (۳۵۰ درجه فارنهایت) قرار دهید تا نان‌ها بپزند.
پناهیان هر چند لباس مبلغان اسلام پوشیده و به مدد تریبون‌های بیت المال که در اختیار وی قرار گرفته شهرتی به هم رسانده، ولی نه آن لباس و نه این تریبون‌های رایگان، دلیل موجهی برای اسلام شناس بودن او نیست.
حسام نواب صفوی که در آستانه سال نو در صداوسیما حضور پیدا کرده بود درباره طرز لباس پوشیدنش صحبت‌هایی کرد که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.
رییس سازمان غذا و دارو گفت: آیین‌نامه داروخانه‌ها شاید بار‌ها بعد از انقلاب بازبینی شده و ابلاغ شده است. این چیزی که شما می‌بینید همان ابلاغ آیین‌نامه قبلی است، اما برخی از رسانه‌ها از روی شیطنت برخی از بخش‌های آن را پررنگ‌تر کرده‌اند که از طریق آن بتوانند ضربه بزنند.
مهدی مهدی پور، هافبک میانی استقلال هم چنان مصدوم است و در مصاف با استقلال نمی تواند در ترکیب تیمش به میدان بیاید.
رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا درباره تحریم سپاه، با لباس سپاه در جلسه حضور یافتند.
این شهر غرق‌شده که ۲۰ تا ۴۰ فوت با گل و لای پوشیده شده نزدیک ۳۰۰ سال دست‌نخورده باقی ماند تا این که باستان‌شناسان شروع به بیرون آوردن دست‌سازه‌هایی از زیر دریا کردند. این اکتشافات به کشف حقایق پشت پرده درباره افسانه‌های دزدان دریایی کمک کرده است.
هافبک پرتغالی تراکتور اعلام کرد بازیکن تراکتور است و حرفی درباره شایعات پیوستن به استقلال ندارد.
وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه ای به جنجال سازی اخیر رسانه های اروپایی درباره پوشیدن لباس سنتی عرب ها از سوی لیونل مسی در مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۲۲، واکنش نشان داد.
پرسش علی دایی درباره اینکه «آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟» اشاره به اتفاقی تاریخی دارد که دست بر قضا آن هم بر کسی پوشیده نیست. ماجرای این یکی مربوط به اسفند ۱۳۹۸ است که نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران در اقدامی خبرساز هواپیمایی دوبی به قرقیزستان را در بندرعباس به زمین نشاندند؛ در آن پرواز عبدالمالک ریگی حضور داشت که بعد از بازداشت، به اوین برده شد و سرانجام هم به دار آویخته شد. بعد از آن تا به الان، مشابه اتفاق مذکور، اینکه بخواهند هواپیمایی را به زمین بنشانند، رخ نداده یا اینکه اگر رخ داده، خبرش رسانه‌ای نشده است.
وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه ای به جنجال سازی اخیر رسانه های اروپایی درباره پوشیدن لباس سنتی عرب ها از سوی لیونل مسی در مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۲۲، واکنش نشان داد.
گفته می‌شود حضور زنان اهل سنت در نماز جمعه مسجد مکی ممنوع بوده و این افراد با پوشیدن لباس‌های محلی و ارسال آنی ویدیو به رسانه‌های بیگانه همچون ایران‌اینترنشنال، خود را زنان بلوچ معرفی می‌کنند.
آیت الله العظمی جوادی آملی درباره شناخت حقوق بشر بیان داشت: ما باید اول انسان را بشناسیم تا حقوقش را بشناسیم، یکی از پربرکت‌ترین دامنه‌های حقوق بشر این است که آیا بشر با مردن می‌پوسد یا از پوست به در می‌آید؟! ما خیال می‌کنیم مرگ پوسیدن است، در حالی که مرگ از پوست به در آمدن است نه پوسیدن، روح بعد از مردن ثابت است نه ساکن، ماییم که هستیم که هستیم که هستیم!
هرکس بدون مجوز و به‌صورت علنی لباس‌های رسمی مأموران نظامی یا انتظامی جمهوری اسلامی ایران یا نشان‌ها، مدال‌ها یا سایر امتیازات دولتی را بدون تغییر یا با تغییر جزئی که موجب اشتباه شود، مورد استفاده قرار دهد در صورتی که عمل او به موجب قانون دیگری مستلزم مجازات شدیدتری نباشد، به حبس از سه ماه تا یک سال یا جزای نقدی از یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا شش میلیون ریال محکوم خواهد شد و درصورتی‌که از این عمل خود سوء‌استفاده کرده باشد، به هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
الفی هالند، پدر ارلینگ هالند، که سابقه پوشیدن پیراهن منچسترسیتی را دارد درباره پیوستن این ستاره گلزن نروژی به سیتی توضیح داد.
الفی هالند، پدر ارلینگ هالند، که سابقه پوشیدن پیراهن منچسترسیتی را دارد درباره پیوستن این ستاره گلزن نروژی به سیتی توضیح داد.
مسیر مطمئن موفقیت با قفس توری باعث بازگشت گلرها به تیم های سابق شده است اما علیرضا بیرانوند همچنان در رقابت با امیر عابدازاده کار سختی برای پوشیدن دوباره پیراهن شماره یک تیم ملی ایران دارد.
اصفهان- کاپیتان تیم ملی امید آرزوی خود را حضور در جام جهانی با تیم ملی معرفی کرد.
دختر ۱۶ ساله گفت: وقتی روز تولدم فرا رسید لباس زیبایی پوشیدم و منتظر رفتار‌های محبت آمیز و تبریک اطرافیانم بودم، ولی همان روز وقتی پدرم از سرکار به منزل بازگشت و با به هم ریختگی خانه روبه رو شد به شدت مرا سرزنش کرد و جملات بسیار توهین آمیزی به کار برد من هم که انتظار چنین رفتاری را نداشتم و دوست داشتم حداقل برای یک بار پدرم با جعبه شیرینی وارد منزل شود اعصابم به هم ریخت و دوباره تصمیم احمقانه تری گرفتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ