رونالدو با لباسی غیرمنتظره در عربستان دیده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر حجازی با آن شمایل دوست داشتنی در هر پوششی جذاب جلوه می‌کرد.
انتشار عکسی از رونالدو جونیو پسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر عربستان که لباس عربستانی پوشیده و در حال بوسیدن سر مادربزرگش است در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. این عکس با تعامل گسترده‌ای در بین کاربران شبکه‌های همراه شده و آنها معتقدند که رونالدوی کوچک در جامعه عربستان ادغام شده است.
مدافع چپ فصل گذشته تراکتور در دیدار تدارکاتی با پیراهن گل‌گهر حضور یافت.
گادوین منشا به عنوان جدیدترین خرید خط حمله فولاد در تمرینات این تیم حاضر شد.
«آئروگامی» علاوه بر سیستم تهویه منحصربه‌فرد خود، دارای پارچه ضد آب «Storm-FIT ADV» نایکی است که با توجه به الگوی بدن طراحی شده تا بتواند با گرم کردن، خنک کردن و محافظت از نواحی خاص اطراف بدن، به افزایش راحتی دونده کمک کند.
باشگاه تراکتور تبریز رسما از دروازه‌بان جدید تیمش رونمایی کرد.
بعد از بازنشستگی، سلطان به طور دائم در واحد ایمنی زمینی فرودگاه مشغول به کار شد. او هر روز صبح از کرج می‌آید فرودگاه، سرکارش. بعد از آماده کردن تفنگ‌ها و پوشیدن لباس هم با یکی از ماشین‌های فرودگاه به کل باند و محوطه اطراف آن سرکشی می‌کند تا اگر حیوانی روی باند باشد آن را از آنجا دور کند.
یحیی گل‌محمدی و دستیارانش پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم قابی را به یادگار ثبت کردند.
مخالفان زندان مخوف گوانتانامو درحالی که لباس‌های نارنجی زندانیان گوانتانامو را پوشیده و کیسه‌های مشکی روی سر خود قرار داده بودند مقابل ساختمان کنگره آمریکا تجمع کردند.
علی پروین سابقه پوشیدن پیراهن آبی را هم دارد.
محافظان امنیتی در مراسم توزیع لباس‌های جدید توسط مقامات طالبان در زندانی در جلال آباد شرکت کردند.
رونالدو به همراه تعدادی از دوستانش تولد ۳۸ سالگی‌اش را جشن گرفت.
رئیس و نایب رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا درباره تحریم سپاه، با لباس سپاه در جلسه حضور یافتند.
تیم ملی فوتبال ایران در سال۱۳۵۰ در جام بین المللی کورش کبیر برای اولین و آخرین بار با لباس آبی در همه بازیهایش به میدان رفت
مدل لباس پوشیدن مسی در جشن قهرمانی جام جهانی در ویترین فروش قرار گرفت.
فروش کیت النصر با نام کریستیانو رونالدو در فروشگاه‌های عربستان همزمان با افزایش اخبار پیرامون پیوستن این فوق ستاره به این تیم عربستانی آغاز شده است.
یکی از جالب ترین عکس‌های فینال دوحه، پوشیدن لباس سنتی عربی توسط مسی و بالا بردن جام طلایی با آن پوشش بود. کاری که امیر قطر انجام داد و حالا به یکی از اتفاقات بحث برانگیز 2022 تبدیل شده است.
هواداری که با پوشیدن لباس هر تیمی باعث شکست آن تیم می شد، با لباس فرانسه در استادیوم حاضر شده است.
یکی از بسیجیان در دیدار امروز شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی رحمت‌الله علیه با لباس محلی حاضر شد.
تصویری جالب از ایلان ماسک و مادرش در مراسم جشن هالووین در فضای مجازی پربازدید شده است.
رسانه footyheadlines که در زمینه معرفی البسه تیم‌ها رسانه‌ای معتبر به شمار می‌رود تصویری از لباس مذکور را منتشر کرده که طبق اعلام مسئولین مربوط از نماد یوز به شکلی متفاوت در آن استفاده شده
آل کثیر در حال حاضر با پرسپولیس قرارداد ندارد، اما به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به لیست سرخپوشان اضافه شود. اما نکته قابل توجه این است که او این روز‌ها با لباس شرزود تمیروف در تمرینات حاضر است.
کاپیتان سابق استقلال که در این فصل عضو تیم فولاد است، تصویری به همراه دختر در اینستاگرام منتشر کرد.
کمپانی آدیداس طرح متفاوتی را برای لباس تیم ملی آلمان در جام جهانی 2022 در نظر گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ