کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل لیورپول، اعلام کرد که تیمش به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم بنزما، ستاره الاتحاد عربستان، پس از گلزنی برابر اسپرانس تونس از هواداران تیم جدید خود به دلیل حمایت و انگیزه‌ای که به تیم می‌دهند، تشکر کرد.
اندریک دسوزا تاکید کرد که از کودکی به بازی در رئال مادرید فکر می کرد و به همین دلیل پیشنهاد سایر باشگاهها خیلی برایش اهمیت نداشت.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی جدید باشگاه الاتحاد عربستان، با رفتاری نسبت به باشگاه سابق خود جنجال به پا کرد.
کریم بنزما بعد از انتقال رسمی به باشگاه الاتحاد عربستان برای اولین بار در مصاحبه با رسانه‌های این کشور با یادآوری خاطرات سفر حج سال‌های قبلش، نزدیکی به مکه را از دلایل اصلی انتقالش به الاتحاد برشمرد.
از انگولو کانته به عنوان دومین بمب نقل و انتقالاتی الاتحاد عربستان یاد می شود.
کریم بنزما در اولین صحبت های خود بعد از پیوستن به الاتحاد تاکید کرد که برای بردن جام به عربستان سفر کرده است.
گروهی از مسئولان باشگاه الاتحاد عربستان خود را آماده می‌کنند تا با سفر به لندن، قرارداد سنگین دیگری را به سرانجام برساند.
کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از ۱۴ سال حضور در این تیم از جمع «کهکشانی‌ها» جدا شد.
کریم بنزما بعد از انتشار اخباری درباره قطعی شدن جدایی‌اش از رئال مادرید با انتشار مجدد یک استوری اینستاگرامی که به درخشش او در رئال اشاره داشت. از این استوری بنزما به عنوان خداحافظی با رئال یاد شده است.
کریم بنزما، که بازی قبلی رئال مادرید را از دست داده بود، در بازگشت به ترکیب این تیم در دیدار امشب مقابل آلمریا در دقایق اولیه گلزنی کرد.
کریم بنزما بعد از گلی که مقابل لیورپول به ثمر رساندن مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد.
بعد از آنکه دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد کریم بنزما به خواسته خودش در جام جهانی قطر اردوی خروس‌ها را ترک کرد مهاجم فرانسوی واکنش تندی نشان داد و دشان را به دروغگویی متهم کرد.
کریم بنزما بعد از مراسم دِ بِست و در واکنش به انتخاب لیونل مسی یک استوری مرموز منتشر کرد.
کریم بنزما در دومین بازی متوالی با یک ضربه پنالتی رئال مادرید را به گل رساند.
کریم بنزما بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره پرحاشیه امشب با بازوبند کاپیتانی رئال مادرید به مستطیل سبز بر می گردد.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه اعلام کرد که با وجود خط خوردن کریم بنزما هیچ بازیکنی را جایگزین او نخواهد کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از خط خوردن از فهرست فرانسه به خاطر آسیب دیدگی گفت که هیچ وقت تسلیم نمی‌شود.
رئیس باشگاه الچه، بعد از دیدار دیشب این تیم مقابل رئال مادرید با کریم بنزما دیدار کرد و ضمن اینکه دریافت توپ طلا را به او تبریک گفت، پلاکی یادگاری به ستاره فرانسوی رئال اهدا کرد.
کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید پس از کسب توپ طلا، دو جایزه دیگر نیز دریافت می کند.
کریم بنزما، بعد از دریافت توپ طلای 2022 گفت رونالدو نازاریو و زین‌الدین زیدان و به دست گرفتن توپ طلا از کودکی مهم‌ترین انگیزه‌های فوتبالی او بوده‌اند.
مجله فرانس فوتبال در شهر پاریس جوایز برترین‌های سال را اهدا موسوم به توپ‌طلا را اهدا کرد که مهم‌ترین جایزه به کریم بنزمای فرانسوی رسید.
مجله فرانس فوتبال در شهر پاریس جوایز برترین‌های سال را اهدا موسوم به توپ‌طلا را اهدا کرد که مهم‌ترین جایزه به کریم بنزمای فرانسوی رسید.
تا ساعاتی بعد مراسم اهدای توپ طلای فوتبال در پاریس برگزار خواهد شد.
جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، معتقد است با وجود شروع بهتر روبرت لواندوفسکی نسبت به کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال همچنان بهترین بازیکن دنیاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ