سرمربی تازه‌وارد نفت مسجدسلیمان بالاخره طعم پیروزی با تیم جدید را چشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی بعد از پیروزی پرگل ایران مقابل افغانستان و زدن سه گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و گفت که ایران سعی می‌کند شخصیت خود را در کافا نشان دهد.
منچسترسیتی با شروع طوفانی مقابل لسترسیتی، بعد از گذشت ۲۵ دقیقه با سه گل از حریف خود پیش افتاده است.
امیرحسین جدی 14 دقیقه بعد از ورود به زمین موفق شد گل سه امتیازی تیمش را بزند.
به نظر می‌رسد سردار آزمون امروز در ترکیب اصلی لورکوزن برابر شالکه قرار خواهد گرفت.
باید به این نکته دقت کنید که فصل گلدهی این گل تنها دو تا سه هفته است. پس از آن گل خشک شده و می‌ریزد. چنانچه نگهداری از گل سنبل بعد از گل دادن درست باشد، شاهد گل دادن آن در سال آینده خواهید بود.
هادی محمدی به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد تا سه امتیاز حساس از دست پاکو خمس برود.
«موسی مارگا» ستاره تیم فوتبال الهلال که دو گل از هفت گل صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود.
استقلال بعد از پیروزی چهار گله مقابل ملوان و برتری سه گله برابر مس کرمان، این بار در آزادی سه گل به رضا عنایتی و نفت مسجد سلیمان تقدیم کرد تا پیشروی آبی ها به سمت صدر جدول ادامه داشته باشد.
نکته‌ای که می‌تواند رقابت‌های این هفته را کمی جذاب‌تر کند، مربوط به کورس عنوان آقای گلی در این لیگ است. عنوانی که دارنده‌های کنونی‌اش آمار بسیار ضعیفی دارند و از سوی دیگر قریب به سه ماه است دست‌نخورده باقی مانده است. ماجرا از این قرار است که محمد عباس‌زاده و سپس یورگن لوکادیا با شش گل زده در اواخر نیم‌فصل نخست به این عنوان رسیدند، ولی بعد از آن و نزدیک به سه ماه است هنوز این تعداد گل اضافه نشده.
سروش رفیعی که در این هفته پاس گل سه امتیازی تیمش را به عالیشاه داد این هفته از همراهی سرخ‌ها محروم است.
سرمربی پرسپولیس برای دیدار با گل گهر بار دیگر تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داده و باید دید آنها بعد از مدت‌ها موفق به کسب برد خواهند شد یا خیر.
استقلال بعد از گل دوم دفاع جانانه ای در برابر حملات پرسپولیس داشت و می رفت که بازی را دو بر یک ببرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند اما...
استقلال بعد از گل دوم دفاع جانانه ای در برابر حملات پرسپولیس داشت و می رفت که بازی را دو بر یک ببرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند اما...
دروازه‌بان تیم ملی آمریکا بعد از کلین شیت مقابل ایران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ستاره انگلیس و منچسترسیتی در اواخر بازی مقابل ایران در حالی که سه شیرها در بازی مقابل ایران پیشتاز بودند وارد زمین شد و پس از گلزنی پیامی تکان دهنده و جذاب برای یک هوادار با شادی گل خود فرستاد.
ایران برای اولین بار پس از نیمه نهایی جام ملتها سه گل دریافت کرد.
سه گل به بایرن مونیخ زدم. بعد از بازی گفتند بازیکنان بایرن مونیخ مست بودند که گیج می‌زدند و سه گل خوردند. بکن باوئر به خبرنگار ایرانی گفت ما در مهمانی هم مشروب نمی‌خوریم، قبل بازی جای خود دارد
مدافع راست تراکتور بعد از هفته‌ها نیمکت‌نشینی، این هفته فرصت بازی پیدا کرد و یک پاس گل سه امتیاز داد.
بعد از اعلام این فهرست، پرسپولیسی‌های دوآتشه به دعوت نشدن یکی از این بازیکنان اعتراض کردند تا مشکلات با کی‌روش از همین الان شروع شود. پرسپولیسی‌ها می‌گویند حق دانیال اسماعیلی‌فر بوده که بعد از دادن سه پاس گل در هفته‌های ابتدایی در فهرست تیم ملی باشد
گل گهر با گل دقایق پایانی که بایناما به کمک مدافع حریف زد، توانست طعم برد را بعد از سه هفته بچشد.
تیم فوتبال پورتو در هفته پنجم لیگ پرتغال برابر ژیل ویسنته پیروز شد. مهدی طارمی بعد از سه هفته مجددا برای پورتو گلزنی کرد.
اگر جایگاهی که برای هواداران زن در نظر گرفته شده بود ۵۰۰ نفر باشد حداقل سه برابر این تعداد برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آمده‌اند.
لیگ ایران دشوار و پرفشار است و نمی‌توانیم هر بازی سه یا چهار گل بزنیم.» همین دو جمله کافی است تا رویکرد یحیی در مورد فصل جدید را نمایان کند.
مهاجم تاجیک نفت آبادان 48 ساعت بعد از عقد قرارداد در اولین حضور خود در ترکیب زردپوشان یک گل سرنوشت‌ساز به ثمر رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ