معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: ۲۴ کسب و کار اینترنتی و ۵ سکو حایز شرایط حمایت براساس آیین نامه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور ۵ هزار دختر دهه‌هشتادی محجبه در اجتماع بزرگ فردا در گذر فرهنگی چهار باغ خبرداد.
در فاصله ۶ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه E این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
مرگ یکی از معدود موارد قطعی زندگی است؛ با این حال افرادی هستند که آن را تجربه کرده و بازگشته‌اند. در این مطلب روایت آنها از تجربه ای که از سر گذرانده‌اند می‌خوانیم.
در خصوص تغذیه لازم برای تقویت مغز هم باید گفت غذایی جادویی‌ای وجود ندارد که یک‌شبه کودک را به یک نابغه تبدیل کند، اما غذا‌هایی وجود دارند که مصرف منظم آنها، به رشد مغز و تقویت توانایی‌های شناختی در کودکان کمک می‌کند. مواد مغذی موجود در غذا‌ها منبع سوختی برای مغز هستند.
سخنگوی صنعت آب گفت: پنج ابرپروژه انتقال آب فعال هستند و پرقدرت جلو می‌روند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: اکنون پنج پروژه قطار حومه ای در شهرهای جدید در حال تکمیل و ساخت است که در مراحل مختلف پیشرفت قرار دارند.
خوراک جگر مرغ یک غذای فوری و خوشمزه و بسیار مقوی است که معمولا همراه با نان میل می‌شود.
زمانی که دمای هوا به شدت افزایش می یابد این بدان معناست که زمان آن فرارسیده تا به سلامت خود توجه کنید و ایمن باقی بمانید.
منابع عبری زبان اعلام کردند که ۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر واژگون‌شدن خودرو گشتی ارتش این رژیم در شمال اراضی اشغالی زخمی شدند.
این نوع تفکر در رابطه تان به شما یادآوری می کند که دائماً تغییر خواهید کرد و با افراد مختلف در یک نفر آشنا خواهید شد. همانطور که چیزهای غیرمنتظره را در آغوش می گیرید، هم شما را سرپا نگه می دارد و هم سازگاری را تقویت می کند.
وزیر خارجه عراق در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی موضوع هتک حرمت مکرر قرآن کریم، ۵ پیشنهاد را جهت جلوگیری از تکرار این هتاکی‌ها ارائه داد.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
پلیس آلمان روز شنبه گزارش داد که در تیراندازی در جنوب آلمان سه نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
پلیس آلمان روز شنبه گزارش داد که در تیراندازی در جنوب آلمان سه نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
روغن‌های گیاهی متشکل از دانه‌های سبزیجات و میوه‌هایی که محتوای روغنی دارند، هستند و برای بسیاری از افراد جهان بخش مهمی از رژیم غذایی را تشکیل می‌دهند.
۵ مرداد سالروز عملیات مرصاد در سال ۶۷ است؛ این عملیات تنها چند روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ برای مقابله با هجوم گروهک تروریستی منافقین در غرب کشور انجام و منجر به شکست آنان شد.
پنج نشست علمی در حوزه میراث‌ عاشورایی با حضور اندیشمندان، محققان و پژوهشگران مردم‌شناسی و هنرهای سنتی برگزار شد.
این خانه متحرک در واقع خودروی قدیمی «شورلت بلیزر شاین» (Chevrolet Blazer Cheyenne) مدل ۱۹۷۶ است که روی پلتفرم کی ۵ بلیزر به جای یک پیکاپ استاندارد ساخته شده است. این یک نمونه کمیاب از حدود ۱۸۰۰ کمپر موسوم به «کمپر شاله» (کمپر خانه ویلایی) است که در یک دوره تولید دو ساله ساخته شده است. این بلیزر استثنایی تنها با ۹۱.۷۱۳ کیلومتر کارکرد، اخیرا با رنگ برنزی و برنزی دو رنگ تکمیل شد.
منابع داخلی نشان می‌دهد که لئوپارد ۵ ممکن است دارای ساختار «بدنه غیر باربر» همراه با سیستم کنترل بدنه هوشمند Cloud car-p BYD باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که به پلتفرم هیبریدی نوآورانه DM-o مجهز شود.
پلتفرم اجتماعی ردیت اعلام کرد ۵ درصد نیروی انسانی خود یا ۹۰ کارمند را اخراج می کند و به این ترتیب به جرگه شرکت های فناوری پیوست که در سراسر آمریکا نیروی انسانی خود را اخراج می کند.
۵ کاربر تیک تاک در ایالت مونتانا آمریکا که در این پلتفرم محتوا تولید می کنند،  با ثبت شکایتی در دادگاه فدرال خواستار مسدودسازی حکم ممنوعیت اپ مذکور شده اند.
اکنون یاکارینو باید مهارت‌های قابل توجه خود را به منظور متقاعد کردن تبلیغ کنندگان به بازگشت به توئیتر هدایت کند، زیرا فروش تبلیغات آن پلتفرم از حدود ۵ میلیارد دلار به ۲.۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.
معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: ۲۴ کسب و کار اینترنتی و ۵ سکو حایز شرایط حمایت براساس آیین نامه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال شدند.
اینستاگرام شاید مهم‌ترین بستر عمومی و موثر در سبک زندگی افراد و البته کسب خبر و تبلیغ کسب و کار و خریدوفروش اجناس است. فیلترینگ تلگرام در ماجراهای سال ۹۶ انرژی زیادی برای جذب مخاطب اینستاگرام ایجاد و آن را به پلتفرم اثرگذاری در جامعه ایران تبدیل کرد. قلب‌های قرمز کوچک اینستاگرام معنادارترین رسانه عمومی در ایران در ۵ سال اخیر بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ