۵ مرداد سالروز عملیات مرصاد در سال ۶۷ است؛ این عملیات تنها چند روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ برای مقابله با هجوم گروهک تروریستی منافقین در غرب کشور انجام و منجر به شکست آنان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
۵ مرداد سالروز عملیات مرصاد در سال ۶۷ است؛ این عملیات تنها چند روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ برای مقابله با هجوم گروهک تروریستی منافقین در غرب کشور انجام و منجر به شکست آنان شد.
طی ۵ ماه نخست امسال از ۱۹ کالای صنعتی بررسی شده، تولید ۱۳ کالا با افزایش مواجه شده است که در بین آنها اتوبوس و مینی بوس در صدر و روغن نباتی در انتهای جدول قرار دارند.
گزارش عملکرد ۱ ماهه منتهی ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ شرکت‌ها روی سامانه کدال در حال انتشار است. در این گزارش جزئیات گزارش فعالیت ۵ ماهه منتهی به مرداد نماد‌های بانکی را می‌خوانید. کدام بانک تراز مثبت بالاتری داشته است؟
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:در سیل مرداد ۵ هزار و ۶۶۰ واحد شهری و روستایی تخریب شدند و ۱۰ هزار و ۹۲۰ واحد باید تعمیر و بازسازی شوند.
طبق اخبار رسمی که طی ۵ ماه گذشته به نقل از اورژانس کشور یا نیروی انتظامی منتشر شده، از ابتدای فروردین تا ۳۱ مرداد امسال، ۸ نوزاد رها شده در معابر شهر‌های تبریز، سیرجان، تهران، خرم‌آباد، زاهدان، بندرگز، گراش، با حکم قضایی به شیرخوارگاه‌های بهزیستی منتقل شده‌اند.
رئیس پژوهشکده تاریخ معاصر گفت: آمریکایی ها می گویند ما در ۲۸ مرداد با استفاده از ۵ نفر کودتا کردیم و بعد حتی قول خودشان را اصلاح کردند و گفتند ۴ نفر و نیم، چون یکی از آنها ناشنوا بود!
توطئه مشترک آمریکا و انگلیس علیه ملت ایران در کودتای ۲۸ مرداد طی ۵ روز در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد روایت می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۴۳۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۲۸ تن از ایشان وخیم است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
پخش زنده ۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون قرار گرفته است.
نرخ سود بازار بین بانکی در مقایسه با پایان هفته دوم مرداد ماه امسال باز هم کاهشی بود و به نرخ ۲۰.۵۹ درصد رسید.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: امسال سعی بر آن است تا در قالب برنامه «نذر آب ۵»، طیف وسیعی از خدمات پیشگیرانه و درمانی به ساکنان مناطق متأثر از خشکسالی ارایه شود.
به درخواست کاربران سایت نبض بورس امروز ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ به تحلیل تکنیکال دو نماد بورسی شاوان و شبریز پرداخته ایم. بررسی ها نشان می دهد که تنها یک نکته مثبت در نمودار قیمت شبریز دیده می شود و شاوان نیز می تواند همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد. تحلیل کامل این دو نماد را بخوانید.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شستا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شستا در روزهای آینده بورس است.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: شرکت زامیاد، به عنوان یک مجموعه تخصصی توان تولید انواع وانت در طرح های مختلف را دارد.
ابهام در ممنوعیت واردات برنج
شاخص کل بورس سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۹۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۸ هزار و ۴۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۲۶۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۷۱۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۲ میلیون و ۹۷۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۰۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۱۳۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۹۸ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ