پلتفرم اجتماعی ردیت اعلام کرد ۵ درصد نیروی انسانی خود یا ۹۰ کارمند را اخراج می کند و به این ترتیب به جرگه شرکت های فناوری پیوست که در سراسر آمریکا نیروی انسانی خود را اخراج می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از نمایندگان مجلس اظهار کردند که دولت در راستای همسان سازی حقوق ها، تصمیم دارد ۲۰ درصد افزایش حقوق را برای کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم سال اعمال کند.
بعد از مشکلات اقتصادی و رکود که بیشتر شرکت های بزرگ فناوری آمریکا را مجبور به اخراج کارکنان کرد، توییتر هم بیش از نیمی از نیروی کار خود را به عنوان اقدامی برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرد.
یک گروه هکری مسئولیت حمله فیشینگ به وب سایت ردیت و سرقت ۸۰ گیگابایت اطلاعات کارمندان و آگهی دهندگان شرکت را قبول کرده و در ازای عدم انتشار آن خواهان۴.۵ میلیون دلار باج شده است.
جی پی مورگان طی هفته گذشته تعداد ۵۰۰ کارمند خود را اخراج کرد.
کارمندان متخلف با حواله‌های جعلی، دارو و سرم را از انبار بیمارستان خارج کرده، سپس این اقلام را تحویل کارمند بخش خصوصی (راننده آمبولانس) داده اند و او نیز محموله‌های دارویی را از بیمارستان خارج کرده و در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و کردستان در بازار آزاد به فروش رسانده است.
لینکدین که یک شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت است، به دلیل کاهش تقاضا ۷۱۶ کارمند خود را اخراج و همچنین اپلیکیشن شغل یابی خود در چین را تعطیل می کند.
اخراج های ادامه دار در آمازون به کارمندانی رسیده که به طور مستقیم در فرایند تولید بازی رایانه ای فعالیت می کنند.
در این جا تصاویری از یک سند تاریخی با قدمت حدودا ۱۱۰ ساله را ملاحظه می‌کنید که میزان حقوق کارمندان وزارت جنگ را در زمان آخرین پادشاه قاجار نشان می‌دهد.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: پیشنهاد بنده آن است که حقوق شاغلان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری برای سال آینده ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.
آستانه اشرفیه - فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: مشتری بانکی در آستانه اشرفیه پس از شنیدن جواب منفی برای دریافت تسهیلات در بانک را قفل و کارمندان را محبوس کرد.
شرکت آمازون به کارمندانش اعلام کرده که باید از روز یکم می به بعد حداقل هفته‌ای سه روز در محل کار خود حاضر شوند.
شرکت اینتل اعلام کرد تعداد زیادی از کارمندانش را اخراج می کند و دستمزد مدیران ارشد خود را کاهش می دهد.
شرکت سوئدی اسپاتیفای که در حوزه پخش موسیقی فعالیت دارد، تصمیم دارد برای کاهش هزینه هایش در هفته جاری تعدادی از نیروهایش را اخراج کند.
طبق رای دادگاهی در آمریکا، عده ای از کارمندان توئیتر که به دلیل اخراج شان از شرکت شکایت کرده بوند، به جای یک شکایت دسته جمعی باید به طور فردی پرونده حقوقی خود را دنبال کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طبق گفته دولت، نرخ تورم حدود ۴۰ درصد است و علی‌القاعده میزان افزایش حقوق کارکنان دولت هم باید متناسب با میزان تورم و ۴۰ درصد باشد.
شرکت‌های دولتی در اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهند کرد.
توئیتر تعداد بیشتری از کارمندان تیم اعتماد و ایمنی که نظارت بر محتوای جهانی را مدیریت می کنند و بخش نفرت پراکنی و آزار را اخراج کرده است.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه حتماً نسبت به دورکاری کارمندان در استان تهران اقدام درست و اصولی انجام شود، گفت: این موضوع نباید به‌صورت نیم بند اجرایی شود.
پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران برای روز چهارشنبه افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌ها در استان تهران است و لذا اعضا این کمیته با اجماع پیشنهاد دورکاری فعالیت آن دسته از کارمندان که امکان و قابلیت دور کاری دارند را به مراجع بالا دستی ارائه داد.
رهبران اتحادیه کارگری اعلام کرده اند ۲۰۰کارمند اپل در استرالیا مشغول آماده سازی هستند تا قبل از کریسمس برای شرایط کاری و دستمزد بهتر اعتصاب کنند.
مدیرعامل شرکت فیسبوک که به تازگی به متا تغییر نام داده، اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر اخراج کارمندان در این شرکت آغاز می‌شود.
ایلان ماسک که به تازگی توئیتر را خریده دستور اخراج تعداد زیادی از کارمندان این شبکه اجتماعی را صادر کرده است.
اتحادیه نماینده کارمندان اپل در استرالیا به دلیل عدم پیشرفت در مذاکرات دستمزد رای به اعتصاب داده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز با رد برخی ادعا‌های مطرح شده درباره برخی از متهمان پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو گفت: برخلاف ادعا‌های مطرح شده، متهم ردیف اول این پرونده کارمند یک شرکت خصوصی بوده و در کنار آن مداحی هم می‌کرده و ارتباطی با مداحان مطرح یا نهاد‌های رسمی کشور نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ