سرپرست فدراسيون فوتبال در گفت و گو با "ورزش سه" ابراز امیدواری کرد در فدراسیون آینده از چهره های شاخص و مفاخر فوتبال به بهترین شکل استفاده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاشف آردا گولر معتقد است او روزی کاپیتان رئال خواهد شد و اولین بازیکن ترکیه‌ای می‌شود که فاتح لیگ قهرمانان شده است.
کمال کامیابی‌نیا با انبوه افتخارات، از پرسپولیس رفت ولی از آن جدا نشده است. او برای همیشه بخشی پر افتخار از این باشگاه پرافتخار است و فرهنگ و فلسفه بزرگ پرسپولیس با امثال او در این فوتبال گسترش خواهد یافت.
کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی قطر معتقد است شاگردان او در دیدار برابر پاناما در مرحله یک چهارم نهایی جام طلایی کونکاکاف کار سختی خواهد داشت.
الدیلمی می‌گوید وقتی صدام حسین وضعیت روحی رفیقش را آشفته دید علت را جویا شد و وقتی به او خبر داد که عدی شهید شد -صدام حسین بسیار مختصر و با افتخار گفت: «آفرین، مرحبا!».
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از این که بازیکنان و اعضای کادر فنی برای ادای احترام به او تونل افتخار زدند ابراز خوشحالی کرد.
مرکل ۶۸ ساله نخستین زن صدراعظم در تاریخ آلمان است. او همچنین اولین رهبر آلمان است که در آلمان شرقی کمونیست بزرگ شده است.
توره آندره فلو، ستاره سابق تیم ملی نروژ، از اینکه خیلی‌ها در این کشور ارلینگ هالند را با او مقایسه می کنند، احساس غرور می کند.
کریستیانو رونالدو در پیروزی سه بر یک النصر مقابل الباطن گلی نزد اما او در بازی های قبلی النصر مقابل الوحده 4 گل زد و مقابل التعاون دو پاس گل داد و در بازی مقابل ضمک عربستان هم موفق شد هت تریک کند و سه گل به ثمر رساند.
فران تورس دیشب در برتری 2-0 بارسا برابر کادیز گل نزد، ولی به قدری خوب کار کرد که هواداران بارها او را تشویق کردند.
ضرغامی در توئیتی نوشت: در مورد جذب قشر خاکستری باید بگویم که من خودم جزو قشر خاکستری هستم و به آن افتخار می‌کنم و با کسانی که خودشان را قبّه‌ی نور دانسته و دیگران را رنگ‌بندی می‌کنند، مرزبندی دارم. ملت از این رنگ‌بندی‌ها خیری ندیده است!. ‏در مورد انتخابات بدانید که اجمالاً ریاست جمهوری در ایران دو دوره‌ای است؛ در سال ۱۴۰۸ من هفتاد سال دارم و مناسب این مسؤولیت نیستم. نه شورای نگهبان صلاحیت من را احراز می‌کند و نه دیگر علاقه‌ای به قضاوت آنان در مورد خودم دارم. ‏
مهاجم تراکتور تاکید کرد مصدومیت او جدی است و به زودی به میادین برمی‌گردد.
قهرمان هفت دوره فرمول یک در مورد پروژه‌ای صحبت کرد که بیشترین لذت را در خارج از این مسابقات برای او به ارمغان می‌آورد.
تیبو کورتوا حاضر به عذرخواهی از هواداران اتلتیکو مادرید نیست و به همین دلیل پلاک او از ورزشگاه متروپولیتانو حذف خواهد شد.
لیونل مسی امرزو برای اولین بار پس از اتمام جام جهانی در تمرین پی اس جی حاضر شد و برای او گارد افتخار تشکیل دادند.
سرمربی استون‌ویلا رسیدگی به رفتارهای جنجالی مارتینز را به بعد از بازگشت او به انگلیس موکول کرد.
سوارز که معمولا ابایی از تحسین مسی نداشته، بعد از پیروزی آرژانتین با درخشش این بازیکن در استوری خود خطاب به او نوشت: هیچ وقت از نشان دادن این که بهترین بازیکن دنیا خستی، هسته نمی‌شوی. بگذار همه به افتخار آن چه که این پسر به فوتبال می‌دهد، ایستاده و تشویقش کنند.
مدافع تیم ملی آرژانتین در نشست خبری بازی با کرواسی گفت که به لیونل مسی به عنوان کاپیتان و رهبر تیم افتخار می کند و درگیری او با کادر فنی هلند را طبیعی عنوان کرد.
پدر فوق‌ستاره تیم ملی برزیل با انتشار پیامی احساسی خطاب به فرزندش او را مایه افتخار مردم برزیل دانست.
تیتر یک امروز نشریه اکیپ به درخشش شب گذشته کیلیان امباپه برابر لهستان و دبل تماشایی او اختصاص یافته است.
باشگاه پیکان بعد از خط خوردن سامان فلاح از تیم ملی با طراحی پوستری خطاب به او نوشت:«به تو افتخار می‌کنیم.»
پپ گواردیولا به خداحافظی ناگهانی جرارد پیکه از فوتبال واکنش نشان داد و از او تمجید کرد.
مازیار زارع مثل روزی شد که یک تماشاچی از روی سکوها متلکی به او انداخت و کله کاپیتان آن روزهای ملوان را داغ کرد!
مدیر باشگاه پالما از حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران تمجید کرد و گفت: حضور طیبی در پالما مایه افتخار است.
پدر ایلان ماسک که دو روز قبل در گفتگو با رادیو استرالیایی «The Kyle and Jackie O Show» گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که که آیا به موفقیت‌های پسرش افتخار می‌کند، گفت: «نه... ما خانواده‌ای هستیم که کار‌های زیادی انجام داده ایم. اینطور نیست که ناگهان شروع به انجام کاری کرده باشیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ