کازو توشی آیکاوا، سفیر ژاپن در ایران با علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و گفت‌وگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر ژاپن نیز در این دیدار با ابلاغ متقابل سلام‌های خود به رئیس‌جمهور کشورمان، مذاکرات سال گذشته خود با آقای رئیسی را مهم ارزیابی کرد و بر اهمیت مناسبات تهران و توکیو تاکید کرد.
وزیر امور خارجه بر ضرورت ارتقای همکاری‌های دو کشور در حوزه های مختلف، خصوصا سازوکار مشارکت شرکت‌های ژاپنی در بخش دارو و تجهیزات پزشکی را مورد تاکید قرار داد.
کارشناس مصری در ارتباط با ازسرگیری روابط تهران و قاهره تاکید کرد: ایران و مصر در موضوع سیاست داخلی با مانعی در مسیر احیای روابط روبرو نیستند وبیشتر این چالش در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است.
گروه‌های مقاومت در جنین تاکید کردند: در سایه نبرد بأس جِنین تأکید می‌کنیم که گزینه جهاد و مقاومت تا زمانیکه اشغالگری پابرجاست، باقی خواهد بود. ما در صحنه حضور خواهیم داشت.
وزیر امورخارجه یکصدوبیستمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و برزیل را تبریک گفت.
رئیس جمهور در گفتگو تلفنی با رجب طیب اردوغان انتخاب مجدد وی را به عنوان ریاست جمهوری ترکیه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو به‌رغم فشارهای آمریکا، به روابطش با ایران ادامه خواهد داد.
ری- فرمانده انتظامی تهران بزرگ خط قرمز پلیس را امنیت مردم دانست و بر برخورد باسارقان و موادفروشان تاکید کرد.
نخست وزیر عراق در گفتگوی تلفنی با آیت الله رئیسی، عید سعید فطر را به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.
نخست وزیر عراق در گفتگوی تلفنی با آیت الله رئیسی، عید سعید فطر را به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک گفت.
مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران ضمن تاکید بر اینکه اقدامات مورد نیاز برای کنترل گرد و غبار در حوزه وظایف سازمان هواشناسی نیست، توصیه کرد: اقداماتی همچون جنگل‌کاری، درختکاری و هر نوع اقدامی که بتواند خاک را تثبیت کند و از بلند شدن خاک جلوگیری کند از جمله راهکار‌های مناسب است و می‌توان به درختکاری به عنوان نمونه مناسب‌تری اشاره کرد.
رئیس جمهور تاکید کرد: امضای یادداشت تفاهم‌ها در حوزه‌های مختلف نشانگر عزم و اراده تهران و مینسک برای توسعه همه‌جانبه روابط است.
صارمی با تاکید بر ممنوعیت عملیات تخریب و گودبرداری از ۲۵ اسفند ماه، اظهار داشت: انجام هرگونه عملیات اجرایی بجز تمهیدات لازم برای افزایش ایمنی، اجرای سازه نگهبان و پایدارسازی جداره گود زیر نظر مهندس ناظر پروژه و با اعلام قبلی به اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، در بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ممنوع خواهد بود.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر عراق، بر لزوم تقویت همکاری‌های تهران - بغداد بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
روابط عمومی وزارت امورخارجه در اطلاعیه‌ای با رد برخی ادعاهای مطرح شده در خصوص تحویل و تحولات داخلی سفارت افغانستان تاکید کرد: موضوع تحویل و تحول سفارت افغانستان در تهران، امری داخلی است.
مدیر فنی کشتی آزاد تهران با تاکید براینکه مازندران 8 ملی‌پوش دارد و تهران یکی، اعلام کرد که کشتی تهران باید خیلی سریع کار کند تا به مازندران برسد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرروت آمادگی ارگان‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد بحران تاکید کرد و گفت:‌ در همین راستا نیز هشدار‌ها و توصیه‌های لازم به دستگاه‌های امدادی، خدماتی، انتظامی و ... داده شده است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن بیان دلیل سفر خود به لبنان گفت: ایران با قدرت به حمایت‌های خود از مردم، دولت، ارتش و مقاومت در لبنان ادامه می‌هد.
ایشان تاکید داشتند که همان دختر کم حجاب دختر من و شماست و فقط رابطه حزب اللهی با حزب اللهی معنا ندارد. رابطه حزب اللهی با کسی که دینش ضعیف‌تر است مهم است و باید این روابط برقرار شود تا جذب صورت بگیرد و این نوع رابطه‌ها مهم است و باید این کار را بکنیم.
رئیس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.
«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار «محمد کاظم آل صادق»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در خصوص آخرین تحولات عراق و منطقه گفتگو کرد.
سخنگوی شهرداری تهران از آغاز برخی تغییر و تحولات با تاکید بر حوزه حمل و نقل عمومی در آستانه یک سالگی حکم شهردار تهران خبر داد.
پژوهشگر تهران قدیم به لزوم کلانتری و اورژانس ویژه بازار تاکید کرد و گفت: وسعت و حجم زیاد افرادی که روزانه وارد بازار می شوند به حدی است که باید مشکلاتش را در سطح حاکمیت حل کرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، بر نقش اساسی معاونت های فنی و عمرانی مناطق ۲۲ گانه در پایش ابنیه فنی سطح شهر تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ