قهرمان پارالمپیک توکیو دلیل تغییر کلاس‌بندی، موفق به حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان پارادوومیدانی در رشته پرتاب نیره نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهیل فداکار تنها غایب ملوان برای دیدار فردا برابر پرسپولیس خواهد بود.
پرسپولیس تنها چهار بازیکن در اردوی تیم‌ملی خواهد داشت.
نکته قابل توجه این رده‌بندی، غیبت نام مهاجمان تیم قهرمان یعنی پرسپولیس است. همچنین تعداد گل‌های آقای گل لیگ برتر ۲۲، کمترین تعداد گل در تاریخ این رقابت‌ها بوده است که میانگین بسیار پایینی را بر جای گذاشت.
جلسه کمیته لیگ فدراسیون وزنه برداری در غیاب نماینده قهرمان فصل گذشته برگزار شد.
پیشکسوت فوتبال ایران از دیدار استقلال با صنعت نفت به عنوان یک بازی مهم یاد کرد و گفت: اگر استقلال در این دیدار امتیاز از دست بدهد، با قهرمانی خداحافظی خواهد کرد.
دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو گفت: به دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی پارادوومیدانی که ۹ تا ۱۳ اردیبهشت در هندوستان برگزار می‌شود، امکان شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را ندارم.
دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو گفت: به دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی پارادوومیدانی که ۹ تا ۱۳ اردیبهشت در هندوستان برگزار می‌شود، امکان شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را ندارم.
وزارت ورزش بر اختیار مدیریتی در استقلال اصرار دارد ابتدا باید حمایت‌های لازم را از باشگاه داشته باشد و در ادامه باید در انتخاب مدیران دقت نظر کامل داشته باشد
ماجد ناصر، دروازه‌بان شباب الاهلی، پس از مصدومیت در مسابقه شب گذشته تیمش، برای انجام معاینات و مداوا به بیمارستان منتقل شد.
بازیکنان الهلال پیروزی خود برابر الاتفاق را به خانواده عزادار سرمربی تیمشان تقدیم کردند.
محمدحسین محمدیان بعد از غیبت در مسابقات قهرمان کشوری، درحالیکه کادرفنی تیم ملی آزاد به او مجوز حضور در انتخابی جام تختی را داده بود، در این رقابت‌ها هم شرکت نکرد.
سرمربی تیم قهرمان و دارنده دو مدال طلای جهان بعد از قهرمانی شاگردانش در جام باشگاه های کشتی آزاد جهان، در مراسم دریافت جام شرکت نکرد.
ترکیب تیم ملی فرنگی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد که در سنگین‌ وزن هیچ‌کدام از نفرات اعزامی به تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب در لیست قرار نگرفتند.
حضور قهرمان ایرانی المپیک 2020 توکیو در مسابقات باشگاه‌های جهان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: رقابت‌های تنگاتنگ کشتی گیر را از حاشیه امن خارج می‌کند و این باعث می‌شود که نفر اول تیم ملی هم بیاید خوب تمرین کند.
رکورددار دوهای سرعت ایران در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا شرکت نمی‌کند و قرار است حدود ۱۰ ورزشکار دیگر به این رقابت‌ها اعزام شوند.
اردوی تیم ملی پاراتیراندازی در حالی در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می‌شود که ساره جوانمردی قهرمان پارالمپیک با وجود دعوت به اردو، کماکان در اردو حضور ندارد.
حواشی غیبت قهرمان کشتی آزاد جهان در فینال لیگ برتر در ترکیب تیم بانک شهر ادامه دارد و طرفین این موضوع همچنان به اظهارات یکدیگر واکنش نشان می‌دهند.
لوئیس فن خال، مربی تیم ملی هلند، غیبت ممفیس دیپای در بازی فردا برابر سنگال را تایید کرد. او بار دیگر گفت که تیمش توان قهرمانی در جام جهانی را دارد.
رحمان عموزاد با وجود بستن قرارداد با تیم بانک شهر در فینال برای تیمش کشتی نگرفت.
یک اولتیماتوم شدید از سوی سیروس پورموسوی بعد از اولین شکست فصل استقلال خوزستان، این هفته با جشنواره گل شاگردانش همراه بود.
نامی از ایران و سازمان صدا و سیما در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای خرید حق پخش مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا دیده نمی‌شود.
تیم ملی کشتی فرنگی در میان غیبت روسیه به عنوان قدرت برتر کشتی جهان و قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی، فرصت طلایی ایستادن بر سکوی نخست جهان را برای دومین مرتبه در تاریخ در اختیار دارد.
لوکاس ساوتکمپ، سرعتی زن با تجربه تیم ملی برزیل رقابت‌های قهرمانی جهان را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ