اعضای تیم ملی بسکتبال ایران در اقدامی فرهنگی با پیراهن هایی منقش به نقشه و نام خلیج همیشه فارس وارد توکیو شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با رسیدن دمای آب دریا به ۳۰ درجه سلسیوس، منطقه خلیج فارس با وجود دما و رطوبت بسیار بالای خود به محیطی تبدیل شده است که زندگی در آن کم‌کم غیرقابل تحمل می‌شود. شاخص دما در سواحل این منطقه در ایران ظاهراً در روز سه‌شنبه هفته گذشته به حدود ۷۰ درجه سلسیوس رسیده بود که انسان‌ها نمی‌توانند برای مدت طولانی در آن دوام بیاورند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایجاد سازوکاری مشترک برای گفتگو و همکاری با حضور همه کشورهای حوزه راهبردی خلیج فارس، بیش از هر زمان دیگری لازم و ثمربخش است.
وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: بیش از ۱۵۰ کیلومتر فیبرکشی دریایی برای اتصال جزایر همیشه ایرانی خلیج فارس انجام شده است.
وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: بیش از ۱۵۰ کیلومتر فیبرکشی دریایی برای اتصال جزایر همیشه ایرانی خلیج فارس انجام شده است.
تیم فوتبال چوکای تالش یک هفته پیش از پایان رقابت‌های لیگ دسته اول، بار دیگر به دسته دوم سقوط کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: خلیج فارس با همین نام نه فقط یک پهنه آبی جغرافیایی در منطقه بلکه بخشی از هویت تاریخی و فرهنگی مشترک منطقه است.
بمناسبت ۱۰ اردیبهشت «روز ملی خلیج فارس»، بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران به همت هیات نجات غریق و غواصی منطقه آزاد قشم، مراکز غواصی قشم و با حضور غواصان جانبازان دوران دفاع مقدس به طول ۲۰ متر در اعماق آب‌های خلیج همیشه فارس، در جزیره قشم نصب شد.
وزیر خارجه کشورمان گفت: بهره‌مندی حداکثری از منافع خلیج فارس در گرو امنیت، همگرایی و مشارکت دسته‌جمعی کشورهای ساحلی این پهنه‌ آبی پرافتخار خواهد بود.
بنر «خلیج همیشه فارس» مقابل سفارت‌خانه‌های انگلیس و امارات به مناسبت روز ملی خلیج فارس با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شده است.
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از مواج شدن خلیج فارس به علت وزش بادهای شدید خبر داد.
فجر سپاسی شیراز با یک برد پر گل مقابل خلیج فارس به رده سوم صعود کرد.
۱۶۵ نفر از دانش‌آموزان سمپاد که از هفت استان کشور در قالب ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی به استان هرمزگان رفته بودند، با پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در حوزه‌های مختلف آشنا شدند.
شاگردان داریوش هرمرزی برد ارزشمند در راه بقا در لیگ یک مقابل دریا بابل به دست آوردند.
خلیج نایبند زیباترین پارک ملی دریایی ایران
اعضای تیم ملی بسکتبال ایران در اقدامی فرهنگی با پیراهن هایی منقش به نقشه و نام خلیج همیشه فارس وارد توکیو شدند.
خلیج فارس ماهشهر موفق شد دومین پیروزی فصل خود را مقابل آرمان گهر به دست بیاورد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از استفاده برخی از مقامات خارجی از عنوان جعلی خلیج عربی گفت: خلیج فارس همیشه فارس است و خواهد ماند.
در جزیره زیبای قشم و در کنار آب‌های خلیج همیشه فارس اقامتگاه‌های جذابی با الگو برداری از سوئیت‌های فضایی برای استفاده گردشگران تعبیه شده است.
نماینده مردم سبزوار در مجلس خطاب به رئیس جمهور چین، گفت: حاکمیت مسلم و قطعی ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج همیشه فارس قابل مذاکره نیست.
خلیل البلوشی گزارشگر ورزشی عمانی می‌گوید تیم ملی عربستان از نظر فنی بهتر از مکزیک است و می‌تواند به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کند.
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چند ماه پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ۲ فروند نفتکش یونانی را به دلیل تخلفات انجام گرفته در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس توقیف کرده است.
رئیس مرکز تحقیقات خلیج فارس معتقد است: حمایت امنیتی و نظامی ایالات متحده از ریاض همیشه - و هنوز هم - کاملاً بر پایه منافع بوده و هرگز مانند حمایت ایالات متحده از تل آویو رایگان نبوده است.
سردار سلامی با تأکید بر اینکه "نیروی دریایی سپاه یک نیروی قدرتمندی است و ما امروز مأموریت گرفته‌ایم که در دریاهای دوردست، حضور پیدا کنیم"، گفت: شما امروز آبروی ما هستید، آبروی نظام هستید و قدرت را اعتبار می‌دهید. فرماندهی معظم کل قوا برای شما همیشه دعا می‌کنند و این قدرت را عامل عزت و سرافرازی اسلام می‌دانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ