قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته جودو گفت: برای ارتقای رنکینگ و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم کار سختی را پیش رو دارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منتظر محمد می گوید از اینکه در تیمی حضور دارد که دو بار قهرمان آسیا شده، خوشحال است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: هرچند با حضور ژاپن و تایلند شرایط سختی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک پاریس در رقابتهای قهرمانی آسیا قزاقستان را داریم اما تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که بهترین نتیجه را رقم بزنند.
سرپرست پرسپولیس می‌گوید او تلاش کرد که فشاری روی تیم به وجود نیاید.
رقابت های دسته 109 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی آسیا هم برای ایران با نتایج دلچسبی همراه نبود.
دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا در ماده تعقیبی ۴ هزار متر پارادوچرخه‌سواری گفت: در حالی برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در رشته جاده تلاش می‌کنم که از دوچرخه مدرن و استاندارد برخوردار نیستم.
رئال مادرید برای پیروزی بر بارسا در نوکمپ به اندازه کافی تلاش نکرد. در این تیم کمبود جاه‌طلبی و عطش پیروزی مشهود بود.
قهرمان دو دوره فرمول یک درباره اهدافش برای فصل جاری این مسابقات صحبت کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: با توجه به این که بانوان در جایگاه دوم آسیا قرار دارند، سعی داریم از نظر فنی آنها را طوری ارتقاء دهیم که در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهند.
فهد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال عربستان، پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، درباره راز موفقیت این تیم صحبت کرد.
سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بدون شکست قهرمان سوپر لیگ کاراته شویم.
مهرداد عبدی می‌گوید پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی دیدگاه‌ها نسبت به این تیم عوض شده و آنها برای تکرار این عنوان تلاش می‌کنند.
گلزن تیم پرسپولیس می‌گوید تلاش بیشتری خواهد کرد تا در ترکیب اصلی سرخپوشان باقی بماند.
مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در حالی از روز جمعه آغاز می‌شود که تیم ملی ایران در تلاش برای کسب سکوی نخست است تا ضمن تکرار عنوان قهرمانی، سهمیه پارالمپیک را هم از آن خود کند.
مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در حالی از روز جمعه آغاز می‌شود که تیم ملی ایران در تلاش برای کسب سکوی نخست است تا ضمن تکرار عنوان قهرمانی، سهمیه پارالمپیک را هم از آن خود کند.
فارس نوشت: نایب رئیس مستعفی فدراسیون کشتی با تلاش مسئولان فدراسیون باز می‌گردد.
قهرمان سابق وزنه برداری جهان ابراز امیدواری کرد بتواند با عضویت در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی از حقوق ایران دفاع کند.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: هر چند در قهرمانی جهان پرتغال با تیم‌های سختی همگروه شدیم، اما تلاش بر این است که روی سکو قرار بگیریم و سهمیه پارالمپیک پاریس را در پرتغال کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: هر چند در قهرمانی جهان پرتغال با تیم‌های سختی همگروه شدیم، اما تلاش بر این است که روی سکو قرار بگیریم و سهمیه پارالمپیک پاریس را در پرتغال کسب کنیم.
نایب قهرمان پارالمپیک توکیو بعد از پایان محرومیتش گفت: تلاشم بر این است که در جهانی پاریس و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین دوباره خود را ثابت کنم.
نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه گفت: با تمرینات خوبی که بعد از بازی‌های پارالمپیک توکیو داشتم، هدفم کسب مدال طلا و رکوردشکنی در مسابقات بین‌المللی مراکش است.
تیم ملی جوانان در تورنمنت کافا بعد از تساوی 2-2 در برابر ازبکستان 4 گل به تیم افغانستان زد تا نشان دهد با انگیزه قهرمان وارد این بازی ها شده است.
قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو با اشاره به حضورش در مسابقات بین‌المللی مراکش گفت: تلاشم بر این است که با رکوردشکنی در این مسابقات، بهترین عملکرد را بعد از پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه داشته باشم.
سنگربان سپاهان می گوید که به آینده این تیم امید زیادی دارد تا زردپوشان اصفهانی پس از چند سال قهرمان لیگ برتر شوند.
فرانچیچ در حال رانندگی بود که پشت فرمان اتومبیل دچار حمله قلبی می شود. تلاش ها برای رساندن او به بیمارستان بی فایده می ماند و این مربی 67 ساله دار فانی را وداع گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ