وزیر خارجه امارات که در توکیو به سر می برد با مقامات ژاپنی دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تداوم جستجو برای پسر ۱۷ ساله غرق شده در رودخانه کارون خبر داد.
وزارت محیط زیست، برنامه ریزی عمرانی و تغییرات اقلیمی ترکیه به طور رسمی با ساخت سد الجزیره بر روی رودخانه دجله در استان شرناق موافقت کرد.
مقامات جزیره قناری در اسپانیا می‌گویند به علت تداوم آتش‌سوزی‌ها احتمالا مجبور شوند هزاران نفر را از محل‌های اقامت خود تخلیه و به مکان‌های امن منتقل کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: تحریم اقدامی غیردوستانه در روابط جمهوری اسلامی ایران و اروپا است و بدانید تداوم این وضعیت به نفع اروپا نیست‌.
تداوم جولان آلاینده ازن در هوای تهران
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در برخی از مناطق استان خبر داد.
بازداشت فلسطینیان ساکن کرانه باختری از سوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.
واشنگتن در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز خود در منطقه و با ادعای واهی «اذیت و آزار» کشتی‌های تجاری به دست ایران، بیش از ۳هزار نیرو به خاورمیانه اعزام کرد.
درگیری‌ها میان نظامیان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان در جریان است.
هتاکان به قرآن در دو کشور سوئد و دانمارک با حمایت کامل پلیس این دو کشور به اقدامات شنیع خود ادامه می‌دهند.
بازیکنان تیم ملی زنان ایتالیا بعد از حذف از جام جهانی بیانیه‌ای منتشر کرده و حمایت نشدن از طرف فدراسیون فوتبال این کشور را تنها دلیل حذف زودهنگام‌شان دانستند.
راهی که اخیراً ایران برای گفتگو با کشور‌های تاثیرگذار عربی همچون عربستان و مصر در پیش گرفته است، می‌تواند شرایط را به گونه دیگری رقم بزند. این لزوما کنار گذاشتن همکاری‌ها با سایر کشور‌ها نیست. بار‌ها گفته شده که همچون کشور‌های عربی می‌توان در کنار روسیه و چین ایستاد و با آمریکا متحد بود و با اروپا رایزنی کرد. ایران می‌تواند اتحاد خود را با روسیه تداوم ببخشد، اما لزوما این به معنای برهم زدن توازن رابطه با غرب نیست.
مشاور امنیت ملی عراق و سفیر ایران در بغداد در جریان دیداری بر ضرورت تداوم همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کردند.
وزرای خارجه ترکیه و روسیه امروز درباره آخرین تحولات منطقه، توافق غلات، مخرب بودن سیاست تداوم تامین تجهیزات نظامی به کی‌یف و بازگشت فرمانده هان آزوف از استانبول گفتگو کردند.
رئیس‌ جمهور ترکیه و نخست‌وزیر ارمنستان در جریان رایزنی امروز در خصوص روند عادی سازی روابط دو جانبه گفتگو کردند.
وزیرخارجه آمریکا امروز اعلام کرد: درباره تداوم حمایت چین از روسیه با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا رایزنی کردیم.
در دیدار وزیر خارجه بحرین با یک هیئت پارلمانی اوکراینی موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
نخست وزیر عراق که به امارات رفته است با مقامات این کشور دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر ایتالیا در تداوم واکنش‌ها به عملیات ضد جاسوسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ضربه به یکی از شبکه‌های مرتبط با سرویس‌های خارجی در جریان آشوب‌های اخیر ادعا کرد که رم با درباره اقدام موثرتر علیه ایران با متحدان خود رایزنی می‌کند.
مشاور امنیت ملی آلمان که به بغداد سفر کرده است با همتای عراقی خود دیدار و درباره تداوم هماهنگی و همکاری میان برلین و بغداد در زمینه مبارزه با تروریسم و تبادل اطاعات رایزنی کرد.
رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی تلفنی با ولادیمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود بر تداوم حمایت از کی یف تاکید کرد.
در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا آمده است: بلینکن بر تعهد آمریکا نسبت به تامین منابع مورد نیاز آژانس جهت تداوم مسئولیت راستی‌آزمایی و نظارت آن در ایران و بر تعهد همکاری ادامه‌دار میان آژانس و شرکای سه‌جانبه توافق تسلیحاتی آکوس (AUKUS) تاکید کرد.
منابع عراقی از تداوم رایزنی های نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق خبر دادند.
منابع عراقی از تداوم رایزنی های نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ