صبح شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱، چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ کشور اوکراین در حالی برگزار شد که ده متهم از رده‌های مختلف نظامی در آن حاضر بودند. قاضی مهرانفر با دعوت از وکلای شاکیان پرونده به جایگاه از آن‌ها خواست تا در خصوص پرونده صحبت و نقطه نظراتشان را در دادگاه مطرح کنند که ۶ نفر از آن‌ها با حضور در جایگاه به ایراد نظرات خود پرداختند. سپس متهم ردیف اول به جایگاه فراخوانده شد و توضیحاتی را درباره روز حادثه و نحوه عملکرد خود بیان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همراه اول علاوه بر کاهش تعرفه رومینگ بین‌الملل در کشور عراق، از ارائه پنج بسته ویژه اربعین خبر داد.
با حمایت ستاد توسعه علوم فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری، تسهیلات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های فعال در حوزه علوم شناختی پرداخت می‌شود.
اولین جلسه میز تخصصی هوش مصنوعی به میزبانی دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و با حضور نمایندگان سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی برگزار شد.
باشگاه اینترمیلان پیشنهاد مالی خود برای خرید بنجامین پاوارد را به باشگاه بایرن مونیخ ارائه کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات مختلف پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرند و رباط کریم در مصلی شهر پرند خبر داد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طی روزهای آینده بسته‌های ویژه اربعین توسط اپراتورها معرفی خواهد شد.
طی نشست مشترک میان مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید با مسئولان کمیته ملی المپیک در حوزه بازی‌های آسیایی، گزارش روند آماده‌سازی این تیم ارائه شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید سازمان صد درصد هوشمند است و به ۳.۵ میلیون نفر خدمات ارائه می‌دهیم.
تمامی باشگاه لیگ برتر قراردادهای بازیکنان خود را برای ثبت و صدور کارت به سازمان لیگ ارایه کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در جلسه با وزیر ارتباطات عراق توافق‌هایی از جمله تأمین وای فای رایگان در برخی نقاط و تعریف بسته‌های رومینگ بهتر برای زائران اربعین صورت گرفت.
یک تیم تحقیقاتی بین رشته‌ای از بوخوم، دویسبرگ و زوریخ رویکرد جدیدی را برای ساخت حسگرهای نوری مدولار ایجاد کرده‌اند که قادر به تشخیص ویروس‌ها و باکتری‌ها هستند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: ظرفیت شبکه انتقال در کشور ایران، ۴۵ ترابیت بر ثانیه است که با قرار داد با یک شرکت ایرانی ۲۰ ترابیت بر ثانیه نیز به این ظرفیت اضافه می‌شود.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به ارائه خدمات در پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تا ساعت ۱۷ امروز، از خدمات‌رسانی به بیش از ۶ هزار نفر خبر داد.
جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر امروز به ریاست رئیس جمهور و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی آن برگزار می شود.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: بنای ما در دوره جدید فعالیت صندوق نوآوری تمرکز بیشتر بر توسعه خدمت گرنت است، چرا که شرکت‌های دانش‌بنیان از ظرفیت‌ خوبی در زمینه تحقیق و توسعه برخوردارند.
هیأت نظارت استان در راستای بررسی دقیق صلاحیت داوطلبان و تحت نظارت هیات مرکزی نظارت، موظف است به صورت مستدل و مستند به قانون، مدارک، دلایل یا قرائن اطمینان‌آور بر اساس تحقیقات لازم، اخذ سوابق و مدارک اثباتی از داوطلب، شنیدن توضیحات یا دفاعیات داوطلب و با رعایت موازین شرعی و حقوقی، نظر خود را به هیأت مرکزی نظارت اعلام کند. مدت زمان بررسی و تشخیص صلاحیت در این مرحله (بررسی در هیأت نظارت استان و نظر نهائی هیأت مرکزی نظارت) ۵۰ روز است.
بیگی: همان جلسه از من تحقیق شد. مدارک  و مستندات ارائه دادم. همان جلسه تفهیم اتهام شدم و در همان جلسه اول آخرین دفاعیات را از من گرفتند.
باشگاه استقلال با ارائه دفاعیات پاسخ داد که دیاباته تنها یک ماه از مطالباتش را طلب دارد. فدراسیون جهانی فوتبال نیز پس از بررسی پرونده شکایت دیاباته اعلام کرد این بازیکن تنها یک ماه حقوق معوقه دارد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از سرمربی و مربی پیکان خواسته دفاعیات خود را درباره اتفاقات بازی با استقلال ارائه کنند.
وکلای سوئدی حمید نوری در هفتمین جلسه از دادگاه تجدید نظر این پرونده طولانی، دفاعیات خود را ارائه کردند و به بیان روایت تاریخی مهمی از وقایع سال ۶۷ ایران پرداختند که می­تواند مسیر پرونده نوری را تغییر دهد.
وکیل پرونده حمید نوری جزئیاتی جدید از روند دادگاه تجدید نظر سوئد ارائه کرد.
چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمایی ۷۳۷ اوکراینی با حضور متهمان، وکلای متهمان، وکلای جانباختگان و نماینده دادستان و با ارائه دفاعیات متهم ردیف اول برگزار شد.
اداره حقوقی منطقه ۹ با ارایه دفاعیات مستدل و مستند، نسبت به نقض رای دادگاه بدوی و جلوگیری از تضییع مبلغی در حدود ۲۲ میلیارد تومانی علیه شهرداری منطقه و احقاق حق عمومی اقدام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ