داورزن ـ مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: با پایان فصل برداشت خاکشیر امسال نیز ۴۰۰ تن محصول از کشتزارهای شهرستان داورزن برداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمعیت هلال احمر اعزام ۴ هزار پزشک و ارسال ۴۰۰ تن دارو به عراق ویژه ایام اربعین خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام ۴ باند قاچاق موادمخدر و کشف بیش از دو تن و ۴۰۰ کیلو گرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در درگیری مسلحانه توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
رباط کریم- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در نصیرشهر در هفته دولت افتتاح می شود.
رباط کریم- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در نصیرشهر در هفته دولت افتتاح می شود.
وزارت دفاع روسیه مدعی شد در ادامه مقابله با ضدحملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف صدها نظامی اوکراینی کشته و تجهیزات نظامی آنها نیز نابود شد.
ساحل عاج، کشوری در غرب آفریقا بزرگ‌ترین تولیدکننده کاکائو در جهان، به بزرگ‌ترین تولیدکننده بادام هندی تبدیل شده است. تولید از ۴۰۰ هزار تن در سال ۲۰۱۱ به یک میلیون تن در سال ۲۰۲۲ افزایش یافت و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ به همین میزان برسد.
میزان خرید تضمینی گندم در کشور از مرز ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن گذشته است.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: خرید تضمینی گندم استان از مرز یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن گذشت و رکورد خرید گندم سال های قبل استان شکسته شد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۸ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان خبر داد.
دبیر انجمن تامین کنندگان و تولیدکنندگان برنج در واکنش به مباحث مطرح شده مبنی بر شکسته شدن رکورد واردات برنج، این مساله را تکذیب کرد.
دبیر انجمن تامین کنندگان و تولیدکنندگان برنج در واکنش به مباحث مطرح شده مبنی بر شکسته شدن رکورد واردات برنج، این مساله را تکذیب کرد.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایران با دارا بودن ۲۶۰ هزار هکتار نخلستان و تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن خرما، سومین تولید کننده این محصول در جهان به شمار می‌رود.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سرانه مصرف محصولات شیلات نسبت به استاندارد جهانی پایین بوده در حالی که ظرفیت تولید کشور حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن است.
امسال پیش بینی می‌شود که ۵.۶ میلیون تن مرکبات در کشور تولید شود که از این میزان، حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن آن پرتقال است.
هر بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰ ER که توسط سوئیس اداره می‌شود، با استفاده از این فناوری سالانه در حدود ۴۰۰ تن نفت سفید و بیش از ۱۲۰۰ تن دی اکسید کربن صرفه جویی می‌کند. بوئینگ ۷۷۷ F نیز با بهره‌گیری از این روش سالانه در حدود ۳۷۰ تن سوخت و ۱۱۷۰ تن دی‌اکسید کربن صرفه‌جویی خواهد کرد.
برای بدست آوردن یک تن متانول، ۱۱۰۰ متر مکعب گاز متان را باید مصرف کرد که با این وجود، ۱۱۰۰ متر مکعب گاز در زمستان ۴۰۰ دلار می‌شود، ولی یک تن متانول حدود ۳۵۰ دلار و هیچ دلیلی ندارد که توسط دولت و کشور این گاز را بدهیم و کالایی را بدست آوریم که ارزش افزوده کمتری برای ما دارد.
صالحی درباره اغتشاشگرانی که دارای جرایم سنگین‌تر اعم از آتش زدن اموال عمومی، ایجاد آشوب در جامعه و اقدام علیه امنیت ملی و ارتباط با بیگانگان بودند، تاکید کرد: با این دست از آشوبگرانی که علیه امنیت ملی اقدام کرده و نظم و امنیت مردم را خدشه دار کردند، بدون هیچ گونه مسامحه با قاطعیت و صلابت کامل برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت.
اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به تولید ۲۶۶ هزار تن گندم طی سال گذشته در این استان گفت: ظرفیت تولید گندم می تواند تا حدود ۴۰۰ هزار تن افزایش یابد.
بورس انرژی امروز میزبان ۵ هزار و ۵۸۰ تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی در رینگ داخلی است.
آزادسازی صادرات دام زنده، مرگ ۸ هزار تن ماهی بر اثر سیل اخیر و وجود ۴۰۰ دشت ممنوعه در کشور از جمله مهم ترین اخبار کشاورزی در هفته جاری است.
سلطانی با اشاره به اینکه حال سوال مهم این است که "چرا دولت تن به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی نمی‌دهد"، اذعان داشت: اگر دولت کالابرگ بدهد، دیگر دستش برای خلق پول و جابجایی پول باز نیست، این درحالیست که حداقل ۲۰ درصد از ارزش یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی که دولت به مردم داده، طی این دوماه اخیر کم شده، مانند همان بلایی که سر یارانه ۴۵.۵۰۰ تومانی آمد، با توجه به تورمی که وجود دارد، در سال ۸۸ این یارانه معادل ۴۵ دلار بود، امروز بعد از ۱۳ سال ارزش آن به کمتر از ۱.۵ دلار کاهش پیدا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ