حمله نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، به زین الدین زیدان موجی از انتقاد علیه او را به همراه داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری تلویزیون سرپرست کمیته جوانان فوتبال تهران شد
او همچنین به عنوان کارشناس در برنامه‌ «سیاست خارجی» از شبکه سه صدا و سیما نیز ایفای نقش کرده است. او از منتقدان برجام و محمد جواد ظریف است.
انگیزه تجار و صرافان در مخالفت با بانک زیاد و چندجانبه بود. آن‌ها به‌صورت مجرد، مخالف بانک نبودند و از مزایای داشتن بانک به درستی آگاه بودند؛ اما می‌خواستند بانک ملی توسط آن‌ها اداره شود نه توسط خارجیان این‌ها احساس می‌کردند که با شرایط و امور تجاری کشور آشنایی بیشتری دارند؛ بنابراین نیاز‌های کشور را بهتر از رقبای جدید که نسبت به این شرایط و امور غریبه بودند، درک می‌کردند.
کلینیک فضایی تولوز در فرانسه با هدف شبیه‌سازی ریزگرانشی در فضا و تحقیقات مربوط به بهبود شرایط فضانوردان از افراد داوطلب می‌خواهد برای دو ماه در این کلینیک روی تخت دراز بکشند. ماری پیر باریل، رئیس کلینیک فضایی تولوز به خبرگزاری فرانسه گفت: ما می‌خواهیم شرایط و فعالیت‌های مختلف در فضا را بر بدن انسان روی زمین شبیه‌سازی کنیم تا به بهبود شرایط زندگی فضانوردان در طول ماموریت فضایی کمک کنیم. شرکت‌کنندگان در آزمایش به نوبت، گاهی سوار بر دوچرخه‌ای که برای رکاب زدن دراز کشیده طراحی شده است، گاهی در سانتریفیوژ می‌روند و همچنین بازی‌های ویدئویی انجام می‌دهند.
سعید مهری با وجود دو مصدومیت ویژه اما در تمرینات گروهی استقلال حاضر است و می‌خواهد مقابل تراکتور به میدان برود.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: ما اشتباه گرفتیم و فکر کردیم که مجری سند وزیر است در حالی که مجری سند تحول معلمان هستند.
محمد میر، مجری تلویزیون و رادیو در سوگ پدرش عزادار شد.
مهدی توتونچی به عنوان سرمربی تیم امیدهای نیروی زمینی انتخاب شد.
با توجه به اینکه این اسکلت بیش از ۳۰ هزار سال عمر دارد، باستان‌شناسان امیدوارند از این مسیر، به درک بهتری از تکامل انسان برسند؛ از جمله اینکه، با وجود آنکه فک انسان در آن زمان قوی‌تر از انسان امروز بوده، اما چهره انسان‌های امروزی با انسان‌های ۳۰ هزار سال پیش فرقی نداشته است و به گفتۀ مورائس «اگر مرد آن دوران می‌توانست امروز در خیابان راه برود، مردم هیچ تفاوتی میان او و دیگران نمی‌دیدند».
گری لینه‌کر، مجری معروف انگلیسی، با بی‌بی‌سی به توافق رسید که بدون اعمال محدودیت روی اظهاراتش در توییتر به این شبکه برگردد.
مدیر شبکه پنج سیما درباره نبود مجریان چالشی مثل دلاوری روی آنتن گفت: محمد دلاوری در تابستان خواهش کرد فاصله‌ای از آنتن بگیرد. کسالتی داشت و می‌خواست استراحتی کند. با این حال او مجری خوب ماست و ان‌شالله به‌زودی هم همکاری داشته باشیم.
ستاره مصری لیورپول بعد از این پیروزی درخشان به فکر استراحت است.
هافبک استقلال می گوید که هنوز سیزده بازی دیگر مانده و چیزی تمام نشده است.
آندره واکر، مجری و کمدین معروف بریتانیایی در کلیپی که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده کتاب خاطرات شاهزاده هری را پاره کرد و از عصبانیت آن را خورد. واکر عصبانی به نظر می‌رسید و در حالی که کتاب را در دست داشت گفت: من از این کتاب خسته شده ام.. از آن خسته شده ام... هری می‌خواهد که ما نظرات او را بفهمیم... پس من او را اکنون درک خواهم کرد...، سپس شروع به پاره کردن کتاب کرد. کتاب را با دندان و دستش پاره کند و چند صفحه آن را بخورد. کتاب خاطرات چالش‌برانگیز شاهزاده هری که با عنوان «Spare» منتشر شده است جنجال‌برانگیز شده است.
سعید مهری از جمله بازیکنانی است که این روزها با جدیت فراوان تمرینات خود را با استقلال دنبال می‌کند.
هری سوتار مدافع ۱۹۸ سانتی‌متری، پدیده استرالیا در جام جهانی ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.
شریفی‌مقدم که به عنوان مجری ثابت برنامه صبحگاهی «صبحانه ایرانی» معرفی شده است، درباره تفاوت‌های گویندگی خبر و اجرای تلویزیونی اینگونه اظهار کرد: مجری‌گری در تلویزیون، بداهه‌گویی قوی می‌خواهد. گویندگی خبر هم یک مقوله کاملا متفاوت است. گویندگی خبر تسلط بالایی بر متن موضوعات روز می‌خواهد، چون یک گوینده خبر تا وقتی خبر را درک و فهم نکند نمی‌تواند آن‌را به بیننده منتقل کند. اما کلا اجرای تلویزیونی علاوه بر تسلط بالا بر موضوعات روز، بداهه‌گویی و فن بیان خیلی قوی می‌خواهد که خداراشکر ما در این زمینه همکاران گوینده و مجریان خوبی در تلویزیون داریم و می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم.
در فوتبال مدرن مربیان بزرگ یا خودشان اصول روان‌شناسی را بلد هستند و از آن بهره می‌برند یا یک روان‌شناس مجرب در کنارشان هست. کارلوس از این قاعده مستثنا نیست و به‌خوبی تیم و اطراف تیم را کنترل می‌کند. حضور در جام جهانی برای او مهم است؛ اما نه حضوری که اعتبار چندین‌ساله خودش را خدشه‌دار کند. او حضوری آبرومند می‌خواهد
امیر در تحقیقات به قتل خواهرش گفت: خواهرم مجرد بود و دلش می‌خواست که با دوستانش بیرون برود، اما من با این موضوع مشکل داشتم. سر همین موضوع دعوایمان شد. وقتی برای استراحت به اتاقش رفت دقایقی بعد وارد اتاق او شدم و در حالی که خواب بود با روسری خفه‌اش کردم.
سرهنگ گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت کانال جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرامی و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد و انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.
بازار سرمایه همچون کودک یتیمی شده که سرپرست و دلسوزی ندارد و هر گروهی که از راه می‌رسد به فکر بهره بردن از آن است و این مساله تا جایی پیش رفته که امروز به مرز بحران رسیده است.
نبرد اطلاعاتی، جاری‌ترین، مستمرترین، واقعی‌ترین و نزدیک‌ترین جنگی است که ما سال‌هاست در آن قرار داریم و یقینا سالیان متمادی دیگری تا اثبات کامل نظام های استکباری و غروب خورشید آنها در مغرب زمین قطعا استمرار خواهد داشت و حفاظت اطلاعات، یکی از مؤثرترین ارکان و ساختارهای قدرتمند ما برای درهم شکستن اراده، آرزو و آبروی دشمن در عرصه جنگ اطلاعاتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ