زوج رونده جدید سمت چپ ترکیب سپاهان ارتباط خوبی در خارج از زمین هم دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی گفت: با تفاهم وزارت اقتصاد و دارایی و معاونت علمی ریاست جمهوری، دارایی‌های نامشهود شرکت‌های دانش بنیان به عنوان تضمین پذیرفته می شود.
دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز ۳ شرکت در روسیه، قزاقستان و اسلواکی را به‌بهانه تعاملات تسلیحاتی پیونگ‌یانگ با مسکو تحریم کرد.
نظام جدید ارزش گذاری دارایی‌های نامشهود با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.
یکی از خبرنگاران الجزیره درباره میزان دارایی‌های آزادشده ایران در مذاکرات اخیر با آمریکا ادعای جدیدی را مطرح کرد.
سران کشورهای گروه- ۷ امروز در نشست ویلینوس در بیانیه‌ای خصمانه در قبال مسکو اعلام کردند: دارایی‌های روسیه تا زمان پرداخت غرامت به اوکراین مسدود خواهد ماند.
اهواز- معاون منابع انسانی قوه قضائیه گفت: قضات باید فناوری‌های نوین و استفاده از ابزارهای الکترونیک جدید را به منظور ارتقای عملکرد خود فرا گرفته و در دادرسی‌های خود به کار گیرند.
به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌ جدیدی از دارایی‌های بانک نیز در این سامانه افشا شد. بر اساس گزارش‌های درج شده در این سامانه، گزارش کارشناسی تعیین قیمت سهام شرکت ابنیه سفیر پارسیان کیش افشا شد.
به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌های جدیدی از دارایی‌های بانک نیز در این سامانه افشا شد.
روزنامه گاردین از وضع قانون جدیدی در انگلستان خبر داد که به دولت این صلاحیت را می‌دهد که با وضع مجازات اقتصادی ضد روسیه، دارایی‌های مسدود شده روسیه را به نفع اوکراین مصادره کند.
سفیر پیشین ایران در عراق گفت: دولت عراق به طور جدی وارد مذاکره با آمریکایی‌ها شده و شواهد نشان می‌دهد به زودی مبالغ قابل توجهی از دارایی‌های بلوکه شده ایران در عراق آزاد خواهد شد.
رئیس جمهوری ترکیه بیش از ۱.۸ میلیون لیره (بیش از ۸۶ هزار دلار) در سه حساب بانکی خود دارد و مبلغ ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار لیره (معادل ۲۵۰ هزار دلار) به فردی به نام «مصطفی اردوغان» (برادرش) بدهکار است.
رسانه‌های اتریشی گزارش دادند که قرار است دارایی‌های شرکت زیر مجموعه گازپروم روسیه در این کشور به مزایده گذاشته شود.
به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌هایی جدیدی از دارایی‌های بانک نیز در این سامانه افشا شد.
نوبخت گفت: «اساسا دولت‌ها برای تامین منابع موردنیاز خود یا باید دست به فروش دارایی‌های سرمایه‌ای نظیر نفت و گاز بزنند یا باید فروش اوراق داشته باشند، چراکه درآمد‌های مالیاتی اصولا کفاف مصارف بالای دولتی را نمی‌دهد. در عین حال، فروش اوراق نیز زیان‌هایی دارد و در سررسید آن، اقتصاد کشور را به مخاطرات جدی می‌اندازد.»
انتقال املاک با انواع کاربری، انواع خودروی سواری، انواع طلا، نقره و جواهرات، انواع ارز و انواع رمز پول مشمول مالیات بر عایدی سرمایه شد.
به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌های جدیدی از املاک بانک نیز در این سامانه افشا شد.
به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌هایی جدیدی از املاک بانک نیز در این سامانه افشا شد.
در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا، هشت مقام شرکت «پرآور پارس» را که پیشتر نیز این شرکت در لیست تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا به دلیل تولید پهپاد‌های شاهد قرار داشته، تحریم کرده است.
رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت گفت: وزارت اقتصاد جبران عقب‌ماندگی‌ها در زمینه مولدسازی دارایی‌های دولت را با جدیت پیگیری کند.
رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت گفت: وزارت اقتصاد جبران عقب‌ماندگی‌ها در زمینه مولدسازی دارایی‌های دولت را با جدیت پیگیری کند.
رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت گفت: وزارت اقتصاد جبران عقب‌ماندگی‌ها در زمینه مولدسازی دارایی‌های دولت را با جدیت پیگیری کند.
مجید عشقی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، منابع جدیدی از صندوق توسعه ملی به بازار سهام وارد شد و برای نخستین بار این صندوق با کد معاملاتی خود اقدام به خرید سهام کرده است؛ این اقدام خوبی برای دولت و بازار سهام محسوب می‌شود چراکه دارایی‌های ریالی این صندوق به نوعی تبدیل به دلار شده است.
رئیس جمهور همه دستگاه‌های دولتی را مکلف کرد در زمینه تهیه فهرست اموال مازاد و دارایی‌های غیرمولد خود و برنامه‌ریزی برای فروش و مولدسازی این دارایی‌ها با جدیت و سرعت بیشتری عمل کنند.
بارسلونا دیگر نمی تواند برای خرید بازیکن جدید و ثبت قرارداد بازیکنانش، دارایی‌های خود را بفروشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ