هوگو لوریس، دروازه‌بان تیم ملی فرانسه، در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام جهانی 2022 قطر حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیروزی باورنکردنی دو ثانیه‌ای یک مبارز MMA خبرساز شده است. لوئیس هرناندز روز جمعه در مسابقه Titan FC ۸۳ در فلوریدا پای چپ خود را به سر برایان تاپ کوبید و بلافاصله حریف خود را بیهوش کرد. با این پیروزی لوئیس هرناندز رکورد سریع‌ترین ناک اوت تاریخ UFC را از آن خود کرد.
بازی دوستانه کلمبیا و ایرلند به دلیل "بیش از حد فیزیکی" شدن دقایقی پس از شروع، متوقف شد.
این یک تصویر کمیاب از یک مسابقه عجیب در تاریخ فوتبال ایران است.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته نخست خود در لیگ ملت‌ها برای سی‌امین بار در تاریخ برابر لهستان قرار خواهد گرفت.
اشکان خورشیدی برای دومین مرتبه قضاوت دربی را برعهده خواهد داشت. در مسابقه قبلی این پرسپولیس بود که با یک گل با پیروزی از زمین خارج شد.
یک مسابقه فوتبال شاهد به ثمر رسیدن یکی از عجیب‌ترین گل به خودی‌ها طی سالیان اخیر بوده است. در این مسابقه دروازه بان اقدام به شوت زدن می‌کند، اما توپ به شدت به سر مدافع خودی که در فاصله نزدیک دروازه بان در حال دور شدن بود اصابت کرد و وارد دروازه شد. مدافع بر اثر این ضربه نقش بر زمین شد.
نواک جوکوویچ به همراه بزرگان ورزش جهان مسابقه فوتبال برگزار می‌کند.
سرمربی اتحاد کلباء از بازیکنان خود به خاطر عملکردشان در این فصل تقدیر کرد.
دربی حساس روز یکشنبه شاید یک اتفاق ویژه را در خود جای بدهد و شاهد ثبت سومین هت تریک تاریخ این مسابقه باشیم.
محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با کارنامه‌ای روشن از مصاف برابر مربیان خارجی تا ساعاتی دیگر باید تیمش را به مصاف تراکتور خمس بفرستد.
کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ سیتی طی یک فصل لیگ جزیره آن هم در ۲۴ مسابقه، رکوردی که فقط یک نفر می‌توانست آن را انجام دهد؛ ارلینگ هالند.
استقلال در 21 دیدار قبلی خود در رقابت های جام حذفی، تنها یک دیدار را در جریان بازی واگذار کرده است.
استقلال و ملوان در شرایطی باید در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم بروند که دو تیم هشت بار در این رقابت ها با هم بازی کرده اند.
خاتون بم، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان ایران، با دریافت تنها یک گل در هفت مسابقه، آمار شگفت انگیزی را به ثبت رسانده است.
غیر از مسائل فنی، روانی و بدنی بازیکنان در این برهه که هر کدام به‌صورت مجزا می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد، یک موضوع دیگر هم اهمیت فراوانی دارد و قابل بررسی است؛ اینکه بازیکنان فعلی پرسپولیس چقدر سابقه حضور در این دربی را دارند، در این مسابقه بزرگ و تاریخی چه کرده‌اند یا اصلاً تجربه رقم زدن اتفاقی خاص در این مسابقه را داشته‌اند یا خیر.
در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد علاوه بر 8 کشتی‌گیر خارجی، هر 10 ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی بلگراد حضور خواهند داشت.
مکس ورشتپن راننده تیم ردبول در مسابقه بزرگ مکزیکوسیتی نام خود را در کتاب تاریخ فرمول‌یک جاودانه کرد.
امروز یکی از دیدارهای هفته دهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برگزار نمی شود.
دیدار امشب تولوز و مون‌پلیه در لیگ یک فرانسه به دلیل پرتاب گاز اشک‌آور توسط هواداران تیم مهمان با وقفه پانزده دقیقه‌ای مواجه شد.
یک مسابقه در تاریخ ۱۹ یا ۲۰ ابان با یک تیم حاشیه خلیج فارس برگزار خواهد شد و مراسم بدرقه تیم ملی به جام جهانی در این مسابقه انجام خواهد شد.
یوشیمی یاماشیتا، به عنوان اولین زنی که در یک مسابقه فوتبال در جی لیگ ژاپن قضاوت کرد نام خود را در تاریخ ثبت کرد. دیدار در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ در پایتخت توکیو برگزار شد. یاماشیتا همچنین جزو سه داور زن است که در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، که از ۲۰ نوامبر در قطر برگزار می‌شود، قضاوت خواهد کرد.
در پایان زندگی این مانگوس پایان خوشی داشت و بونوبو در نهایت "حیوان خانگی" خود را آزاد کرد. رمز و راز پشت این عکس بخشی از جذابیت آن برای داوران مسابقه موزه تاریخ طبیعی است.
لیونل مسی در بازی امشب مقابل استونی پنج گل به ثمر رساند تا با ۸۶ گل ، پوشکاش مجاری را پشت سر گذاشته و بعداز علی دایی سومین گلزن تاریخ بازی های ملی فوتبال شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ