یک مسابقه فوتبال شاهد به ثمر رسیدن یکی از عجیب‌ترین گل به خودی‌ها طی سالیان اخیر بوده است. در این مسابقه دروازه بان اقدام به شوت زدن می‌کند، اما توپ به شدت به سر مدافع خودی که در فاصله نزدیک دروازه بان در حال دور شدن بود اصابت کرد و وارد دروازه شد. مدافع بر اثر این ضربه نقش بر زمین شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مسافر خوش ذوق با استفاده از یک نرم افزار گوشی سرعت هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 را به هنگام تیک آف ثبت کرد.
عشوری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: یک قلاده پلنگ ایرانی در باغ چای یکی از روستاهای بخش چابکسر مشاهده شد. تصویر این پلنگ در باغ چای یکی از روستاهای بخش چابکسر در شهرستان رودسر به تازگی توسط موبایل یکی از کشاورزان منطقه که مشغول چیدن چای بود، مشاهده و ثبت شده است.
یدالله غلامی، پارکور کار ۲۳ ساله اهل نورآباد لرستان با پرش ۱۳۵ سانتی‌متری رکورد بلندترین پرش عمودی روی سکو با یک پا را در گینس ثبت کرد. یدالله غلامی‌ذالی که بر اثر تصادف یکی از پا‌های خود را از دست داده است توانست در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ این رکورد را انجام داد و امروز در صفحه اینستاگرام گینس منتشر شده است.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
ویدئویی از یک زمین بازی کاملا منحصر به فرد در روستای دیوزناو در شهرستان سروآباد استان کردستان که یک راهنمای سفر به ثبت رسانده و در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. این ویدئو مورد توجه کاربران قرار گرفته که می‌گویند این بازی در قطعه‌ای از بهشت است. شهرستان سروآباد یکی از زیباترین مناطق کردستان و دارای آبشار‌ها و مناظر بسیار زیباست.
مناطق کویری عربستان شاهد وقوع طوفان و جاری شدن سیل بود. شدت سیل به حدی بود که شترها را نیز با خود بُرد. منبع: ایرانیک
‌دومین ماموریت اسپیس‌ایکس و اکسیوم‌اسپیس به فضا از مرکز فضایی کندی در فلوریدا به پایان رسید. دو فضانورد اهل عربستان از اعضای تیم چهارنفره‌ای هستند که بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد، به زمین بازگشتند. یکی از این فضانوردان ریانه برناوی، ۳۴ ساله که در زمینه سرطان پستان پژوهش می‌کند، به عنوان نخستین زن عرب که به فضا سفر کرده، نام خود را در تاریخ ثبت کرد. این پروژه ده روزه با حمایت و هماهنگی آژانس فضایی عربستان سعودی و مشارکت اسپیس‌ایکس، ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی ژاپن، با موفقیت به پایان رسید.
فاطمی امین وزیر صمت در دفاعیه خود در جلسه استیضاح مجلس: دیروز اولین سری از خودرو‌ها از گمرک ترخیص شد و تا الان ۱۰۰ هزار خودرو ثبت سفارش شده است. /یکی از کار‌ها برای ثبات بازار خودرو عرضه خودرو در بورس بود. /در سال گذشته هفت میلیون خودرو شماره گذاری شده است. /با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت کاهش پیدا کرد و اگر ادامه پیدا میکرد مرجعی برای قیمت گذاری خودرو‌های کار کرده بود که این ابزار را از ما گرفتند. /وضعیت فعلی بازار خودرو مقصران پنهانی دارد که ضربه‌ها را زدند و قایم شدند.
علی ضیا مجری سابق تلویزیون در اینستاگرام فیلمی از اعتراض خود به ثبت نام دلاری مدارس تهران منتشر کرد. ضیا به شهریه دلاری مدارس تهران اعتراض کرد و گفت: یکی از مسئولین گفته مشکل اقصادی ما اینه که ما ریال را دوست نداریم!
دوربین‌های نصب شده روی یونیفرم پلیس آمریکا لحظه تبادل آتش با ضارب تیراندازی روز دوشنبه ۲۱ فروردین در لوئیزویل را ثبت کرد که در یکی از بانک‌های این شهر در ایالت کنتاکی آمریکا رخ داد. در جریان این درگیری، پنج نفر از جمله یک افسر پلیس جان خود را از دست دادند و هشت تن دیگر به‌دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند. ضارب در جریان تبادل آتش با پلیس محلی کشته شد. این پانزدهمین تیراندازی ماه آوریل و صدوچهل‌وششمین تیراندازی سال ۲۰۲۳ در خاک آمریکا بود.
هاشمی رفسنجانی درباره روند ثبت نام و رد صلاحیت خود در انتخابات سال 92 گفت: چون قبلاً به رهبری گفته ام نمی آیم، صلاح نیست بدون اطلاع ایشان ثبت نام کنم.
تصادف واقعی به سبک فیلم‌های سینمایی توسط دوربین یکی از خودرو‌های تسلا ثبت شده است.
شوت نیمه اول لوکا مودریچ میتوانست گل فصل لیگ قهرمانان اروپا باشد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
یکی از فعالان محیط‌زیست با مشاهده سه قلاده پلنگ در منطقه شکارممنوع خنار آرادان، از آن‌ها تصویربرداری کرد. آبان ماه امسال نیز تصویر یک قلاده پلنگ در حین شکار یک رأس میش وحشی در این منطقه ثبت شده بود. منطقه شکارممنوع خنار در روستای رامه بالا شهرستان آرادان قرار دارد و مکانی مستعد برای زیست گیاه‌خوارانی، چون کل، بز، قوچ و میش است که طعمه پلنگ‌ها محسوب می‌شوند.
ویدیویی ثبت شده از لحظه سرقت اگزوز خودرو توسط دو سارق آمریکایی در کالیفرنیا را ببینید.
ثبت پلنگ ایرانی توسط دوربین تله ای در سوادکوه در 5 اسفند ماه 1401 ؛ این پلنگ در هوای بسیار سرد جهت حفظ بقا از مسیرهای پربرف و صعب العبور گذر می‌کند تا به شکار مورد علاقه خود برسد و تغذیه کند. این فیلم کم نظیر را علی اکبر ایمانی، محیط بان مازندرانی ثبت و در صفحه شخصی‌اش به دوستداران محیط زیست تقدیم کرده است.
یک دوربین امنیتی در برزیل عکس العمل قهرمانانه یک کارمند فروشگاه را در یکی از خیابان های عمومی هنگامی که با سرعت زیاد بیرون پرید و خودرویی را که یک کودک در آن بود نجات داد، ثبت کرد.
سال ۱۳۵۰ به مدت دوهفته برفی بارید که روزنامه اطلاعات تیتر زد: خدایا برف بس است. تعداد کشته‌ها در برف و بوران در آن سال بیشتر از ۴ هزار نفر بود. اوضاع در تهران بحرانی اعلام شد و مسیر بسیاری از روستا‌ها قطع شد. پر تلفات‌ترین سرما و بوران جهان که در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شد متعلق به ایران در سال ۱۳۵۰ بود.
معاون سازمان ثبت احوال گفت: یک رمز پشت کارت ملی است. با این رمز امکان ورود به سیستم ثبت احوال وجود دارد.
خبرنگار: این فقط جهت ثبت شدن است، شما دو دختر دارید، آیا اون‌ها به مدرسه میروند؟ سخنگوی طالبان: (مکث) البته که میرن خبرنگار: البته که میرن، دختران شما در دوحه به مدرسه میروند…
افشین قادرزاده جوان ۲۱ ساله اهل بوکان در استان اذربایجان غربی است، وی با ۶۴.۷ سانتی متر کوتاه‌ترین مرد دنیا لقب گرفته است.
در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی در خصوص مشکل گیربکس یکی از محصولات ایران خودرو دیزل، این شرکت در اطلاعیه‌ای بر عدم ثبت ادعای مطرح شده در شبکه خدمات پس از فروش تاکید کرد.
جواهردشتی افزود: در آخرین تصاویر ثبت شده، فیلم شگفت انگیز و بی نظیری از یک قلاده پلنگ نر در دوربین های تله ای محیط بانان این شهرستان به ثبت رسیده است.
رقابت‌های دوی مسابقات بازی های کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است با درخشش ورزشکاران ایرانی همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ