سرمربی اتحاد کلباء از بازیکنان خود به خاطر عملکردشان در این فصل تقدیر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ هنوز محل برگزاری نخستین مسابقه خانگی شمس‌آذر را اعلام نکرده است.
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با تاکید بر اینکه در مورابطه با الناز رکابی و حواشی یک سال پیش بود برخورد دور از انتظاری نشد، در مورد اعزام وی به بازی های آسیایی توضیح داد.
بازی دوستانه کلمبیا و ایرلند به دلیل "بیش از حد فیزیکی" شدن دقایقی پس از شروع، متوقف شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پیروزی برابر آلمان را فراموش می‌کنیم زیرا فردا یک مسابقه سخت برابر ایتالیا داریم که امیدوارم بازی خوبی باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پیروزی برابر آلمان را فراموش می‌کنیم زیرا فردا یک مسابقه سخت برابر ایتالیا داریم که امیدوارم بازی خوبی باشد.
نواک جوکوویچ به همراه بزرگان ورزش جهان مسابقه فوتبال برگزار می‌کند.
فالکائو، مهاجم کلمبیایی که بین سال های 2011 تا 2013 برای اتلتیکو مادرید بازی کرد، با پیراهن رایو وایکانو به مصاف تیم سابقش می‌رود.
محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با کارنامه‌ای روشن از مصاف برابر مربیان خارجی تا ساعاتی دیگر باید تیمش را به مصاف تراکتور خمس بفرستد.
رضا عنایتی جدا قصد دارد تیمش را از انتهای جدول لیگ جدا کند و بازی امروز یک شروع تازه برای اوست .
یورگن کلوپ، سرمربی یورپول رابطه ویژه‌ای با بایکنانش دارد و بخشی از موفقیت تیم لیورپول به این علاقه دو طرفه بر می‌گردد.
بررسی حواشی عجیب دیدار نود و پیکان خیلی از مسائل را روشن می‌کند؛ اینکه ورزشگاه ارومیه فاقد استانداردها است و بهترین ناظر فدراسیون هم نمی‌تواند جلوی اتفاقاتش را بگیرد.
استقلال در 21 دیدار قبلی خود در رقابت های جام حذفی، تنها یک دیدار را در جریان بازی واگذار کرده است.
پیام نیازمند با واکنش‌های زیبا در حساس‌ترین زمان مسابقه، سپاهان را زنده نگه داشت.
ساعت برگزاری دو مسابقه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی تغییر کرد و ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه مشخص شد.
ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تغییر کرد.
هوگو لوریس، دروازه‌بان تیم ملی فرانسه، در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام جهانی 2022 قطر حاضر شد.
وقتی در تماس‌های تلفنی به شما می‌گویند برنده‌ی جایزه‌ای فوق‌العاده از یک مسابقه شده‌اید که احتمالاً شما هیچ‌گاه در آن مسابقه شرکت نکرده‌اید؛ زمانی که می‌گویند برای دریافت جایزه باید مبلغی پرداخت کنید و یا از شما می‌خواهند، اطلاعات کاملاً شخصی و محرمانه‌ی مالی خود را در اختیارشان قرار دهید، مشخص است که باید محتاط باشید، زیرا سیستم‌های تجاری مطمئن و قانونی، هیچ‌گاه نیاز بر جزئیات حساب مالی شما ندارند و حتی اگر قرار باشد پولی یا جایزه‌ای را به شما بدهند، نیاز به رمز عبور کارت شما را ندارند و دادن شماره حساب یا شماره کارت کفایت می‌کند.
در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد علاوه بر 8 کشتی‌گیر خارجی، هر 10 ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی بلگراد حضور خواهند داشت.
سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری دلیل استفاده از ترکیب اصلی‌اش مقابل بانک شهر را جذابیت‌های مصاف رودرروی دو تیم مازندرانی عنوان کرد و گفت: حیف بود که مسابقه با بانک شهر یک طرفه تمام می‌شد.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید قهرمانی در مسابقات امیدهای جهان و جام‌جهانی نشان می‌دهد که کشتی فرنگی پشتوانه‌های خوبی در اختیار دارد.
امروز یکی از دیدارهای هفته دهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برگزار نمی شود.
دیدار امشب تولوز و مون‌پلیه در لیگ یک فرانسه به دلیل پرتاب گاز اشک‌آور توسط هواداران تیم مهمان با وقفه پانزده دقیقه‌ای مواجه شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که تیمش حالا باید خود را برای اصلی‌ترین بخش کار یعنی حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده کند.
بازیکن تیم ملی آرژانتین عملکرد دو تیم ایران و آرژانتین را در سومین روز جام واگنر مثبت ارزیابی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ