در پایان زندگی این مانگوس پایان خوشی داشت و بونوبو در نهایت "حیوان خانگی" خود را آزاد کرد. رمز و راز پشت این عکس بخشی از جذابیت آن برای داوران مسابقه موزه تاریخ طبیعی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مناقصه سئوال برانگیز: سازمان لیگ چه چیزی را به فروش گذاشته است؟
تصویری از سنگ قبر یک خانم منتشر شده که روی آن مدرک تحصیلی مرحومه قید شده است!
انحراف یک کامیون تصویری عجیب از برخورد چندین کامیون را به همراه داشت. منبع: خبرفوری
تصویری از نصب یک بنر عجیب و کنایه آمیز در یکی از میادین شهر زنجان خطاب به مسئولان استانی منتشر شده که در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده است. در تصویری که از این بنر جنجالی منتشر شده، عذرخواهی مردم‌ زنجان از نماینده زنجان در مجلس، استاندار و شهردار بابت آسفالت‌های بی‌کیفیت و آب‌گرفتگی معابر شهر زنجان در بارندگی اخیر سوژه شده!
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.
روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.
منوچهر هادی کارگردان مشهور سینما با انتشار تصویری عجیب در صفحه اینستاگرام اش از همکاری متفاوت اش در یک فیلم با جواد خیابانی رونمایی کرده است.
طوطی‌ها نه تنها به‌طور آزادانه تماس‌ها را آغاز می‌کردند، بلکه ظاهراً این موضوع را درک می‌کردند که یک طوطی دیگر در سمت مقابل تماس وجود دارد. علاوه بر این، مراقبان اعلام کردند که این تماس‌ها برای طوطی‌های آن‌ها تجربیات مثبتی به همراه داشته است.
تصویری عجیب از ساختن یک پل روبه روی ساختمان که پنج سال به حال خود رها شده است.
در ویدیوی تاز منتشر شده ای، لحظه تخم گذاری یک رتیل ماده تارانتولا و ترشح کیسه حاوی بیش از ۱۷۰۰، ثبت شده است.
همشهری آنلاین، تصویری از تتوی عجیب یک سارق در حاشیه طرح جمع آوری و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین محلات تهران را منتشر کرده است. او تتو کرده است که «بگین گارد بیاد»!
رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، تصویری عجیب را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد ممکن است یک جن در باور‌های مایا باشد.
لوله ماهی یکی از ماهی های عجیب خلیج فارس می باشد. لوله ماهی ها از خانواده اسب دریایی ها محسوب می شوند. این ماهی ها اکثر اوقات در یک جا ثابت هستند. تصویری از این ماهی جالب در ادامه گزارش قابل مشاهده است.
همچنین یافته‌های اخیر نشان دهنده رابطه پیچیده بین حیوانات و خدماتی است که آنها به محیط زیست خود ارائه می‌دهند. سوئتسوگو در ایمیلی به مجله Popular Science نوشت:«احتمالا این خرگوش‌ها پیوندی حیاتی بین این گیاه و میزبانان‌شان ایجاد می‌کنند. چنین مشاهدات طبیعی‌ای باعث افزایش درک ما از محیط زیست‌مان می‌شود. »
تصویری عجیب از یک شیر جنگل با زنجیر در یک خانه که به عنوان حیوان خانگی نمایش داده میشود، در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.
تصویری دیدنی از ترفند عجیب یک مرد برای خواستگاری از دختر مورد علاقه‌اش در ورزشگاه را ببینید.
تصویری عحیب از لحظه از بین بردن قندیل از بالای یک ساختمان که با خسارت همراه شد را ببینید./خبرفوری
جنگ میان روسیه و اوکراین در این فصل و در چنین روز‌های سردی به مرحله دشوار و حساسی رسیده است و علاوه بر دشمن، دمای هوا هم جان سربازان دو طرف را تهدید می‌کند.
این ویدیو که توسط دوربین‌ها ضبط شده تصویری عجیب از یک تصاف عمدی و فرار راننده را نشان میدهد.
انتشار آگهی‌هایی با مضمون معاوضه کالا با برنج و روغن در سایت‌های درج رایگان آگهی، در واقع اعلام آمادگی برای یک خرید و فروش عادی نیست.
روز پنجشنبه شبکه‌ی خبر مصاحبه‌ای تلفنی با شخصی داشت که به اشتباه عکس او را به همراه نام و عنوان «سبحانی، کارشناس مسائل بین الملل» در کنار این تماس تلفنی پخش کرد. موضوع مصاحبه‌ی شبکه‌ی خبر، بررسی اتفاقات اخیر ایذه و اصفهان بود.
در روزهای اخیر، صداوسیما در اقدامی عجیب تصویری بدون سانسور از یک زن برهنه در خارج از کشور را نشان داد و با جملاتی کنایه‌دار اعلام کرد که معترضان و طرفداران بی‌حجابی، به دنبال چنین چیزی هستند! این تصاویر در حالی منتشر شده که صداوسیما تا آن اندازه محدود که تصویر گرگی در حال شیر دادن به بچه‌هایش مروبط به لوگوی باشگاه رم را هم سانسور کرده بود.
علم‌الهدی گفت: در مردسالاری معمولی شاید چند زن به اشکال مختلف مورد سوء استفاده قرار گیرند، اما در نوع امروزی مردسالاری رسانه‌ای، به طور کلی تصویری غیرواقعی از زن را پردازش و شبیه‌سازی کرده‌اند و به زنان گفته می‌شود که باید از این تصویر پیروی کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ