دبیر شورای نگهبان گفت: امام صادق(ع) علاوه بر توفیق در زمینه ترویج علم و دانش دین، در فعالیت تشکیلاتی برای احیای جامعه اسلامی نیز بسیار موفق بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صفویه شاهکار‌های متعددی داشته است یک شاهکار عجیب آن‌ها نقش بسیار استثنایی خانم‌ها در شکل گیری این سلسله است و این افتخار بزرگی برای ایران ماست که صفویه و اردبیل ما هشتصد سال پیش بر نقش زن واقف شده و از ظرفیت عظیم آن‌ها استفاده کرده است زن برای تبرج جاهلی خلق نشده است بلکه خدای متعال آن چنان قدرتی به آن‌ها داده است که می‌توانند به برکت آموزه‌های دینی یک کشور و یک ملت را مدیون خود بکنند شعار زن زندگی آزادی باید در مسیر تکریم زن یعنی شکوفا کردن استعداد‌های بزرگ زن باشد و این شعار با این معنا هشتصد سال پیش در اردبیل محقق شد.
اگرچه هواداران اصفهانی نتوانستند جوی که تبریزی‌ها در یادگار امام ایجاد کرده بودند، را تکرار کنند، اما قرمزپوشان را با یک شکست تلخ به خانه فرستادند.
آیت‌الله سید روح‌الله موسوی خمینی از جمله مخالفان و منتقدان اصلی دستگاه حاکمهِ پهلوی بود. ایشان در بین مخالفان محمدرضا شاه و اسدالله عَلَم نقش بسیار پر رنگی داشت. به دنبال اجرای تصویب‌نامه انجمن‌های ایالتی و ولایتی در دولت اسدالله عَلَم در ابتدای سال ۱۳۴۱ اعلامیه‌ای بسیار تند علیه شاه و اقدامات اصلاحی او منتشر کردند.
توضیحات عطریانفر روزنگار و فعال سیاسی را در خصوص نقش ویژه مردم در نگاه امام خمینی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
با وجود توطئه‌ها و فشارهای داخلی و خارجی وجود اصل ولایت فقیه و پیوند مردم با رهبری، عامل اتحاد ملی در کشور بوده و موجب تولید قدرت و ایستادگی نظام در برابر فتنه‌ها و سختی‌ها شده است.
با وجود توطئه‌ها و فشارهای داخلی و خارجی وجود اصل ولایت فقیه و پیوند مردم با رهبری، عامل اتحاد ملی در کشور بوده و موجب تولید قدرت و ایستادگی نظام در برابر فتنه‌ها و سختی‌ها شده است.
بسیاری از صاحب نظران بر این باورند که نقش امام جمعه در یک استان نقش پدرانه است، او باید محور وحدت و همگرایی افراد باشد و تا حدامکان قدرت جذب داشته باشد بگونه ای که رفتار و گفتارش از چنددستگی و گسست در میان اقشار محتلف جلوگیری کند در چنین صورتی می توان او را مظهر واقعی رحمت اسلامی دانست همچنانکه در برخی از ائمه جمعه این نقش بصورت واقعی بروز و ظهور دارد و خود عامل مهمی در بهبود شرایط یک استان است.
مسعود درخشان، استادتمام اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است. او در سال ۱۳۲۸ در تهران متولد شد و در سال ۱۳۵۰ پس از اخذ مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه تهران با استفاده از بورسیه تحصیلی به انگلستان رفت تا کارشناسی ارشدش را در رشته اقتصادسنجی و دکتری اقتصاد ریاضی و بهینه‌سازی از دانشگاه‌های آکسفورد و لندن دریافت کند. او موسس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) است و از سال ۱۳۶۱ تا ۱۳۷۱ ریاست آن را برعهده داشته است.
فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی گفت: احمدآقا هیچ‌وقت مسئولیت رسمی نداشتند و برای همین نتوانستند فعالیت خودشان را تبیین کنند. این یک خلأ است و بیت امام هم نتوانستند هنوز این وظیفه را نسبت به پدرشان و احمدآقا درست انجام دهند؛ فردی که در تمام تصمیمات نظام حضور دارد ولی نمی‌توانند تبیین کنند که ایشان چگونه اثرگذاری کرده است.
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت «حاج اسد محمود صغیر»(حاج صالح) در مجتمع امام مجتبی(ع) در جنوب بیروت گفت: حاج صالح نقش مهمی در متلاشی کردن شبکه های جاسوسی اسرائیل داشت.
حامد پاکدل می‌توانست با گرفتن یک پنالتی، ستاره تراکتور در اولین بازی خود در ورزشگاه یادگار امام لقب بگیرد.
ابوترابی فرد گفت: اصلاح ساختار نظام بودجه از نظر منابع و مصارف در چارچوب قواعد و اصول بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد شفاف و برنامه محور نقش تعیین کننده در نظم مدیریتی، اداری و اقتصادی کشور دارد. اگر با تحول در نظام بودجه ریزی رو به رو شدیم، بدانید شاهد تحول در حوزه‌های مختلف مدیریتی و اقتصادی خواهیم بود.
ابوترابی فرد گفت: اصلاح ساختار نظام بودجه از نظر منابع و مصارف در چارچوب قواعد و اصول بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد شفاف و برنامه محور نقش تعیین کننده در نظم مدیریتی، اداری و اقتصادی کشور دارد. اگر با تحول در نظام بودجه ریزی رو به رو شدیم، بدانید شاهد تحول در حوزه‌های مختلف مدیریتی و اقتصادی خواهیم بود.
امام جمعه موقت تهران گفت: نیروی هوایی در خلق امنیت و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی و پاسداری از آسمان کشور نقش تعیین کننده و بی بدیلی دارد.
با بسته شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی و ممانعت از حضور تماشاگران در طبقه دوم استادیوم نقش جهان، ورزشگاه یادگار امام تبدیل به بزرگترین مجموعه ورزشی حاضر در لیگ برتر شده است.
امام جمعه قزوین گفت: با توجه به نقش مهم و انسان‌ساز نماز در مدارس و واحدهای آموزشی باید ساخت و توسعه نمازخانه‌ها در مدارس از سوی سازمان توسعه و نوسازی مدارس جدی گرفته شود.
امام جمعه موقت تهران گفت: نقش مرکز پژوهش‌ها در پایداری و قوام قوانین بسیار کلیدی است و این نهاد می‌تواند پشتوانه علمی طرح‌ها، لوایح، قوانین و تصمیمات مجلس را ارتقا ببخشد.
ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج بیان اینکه نیروهای امنیتی و مردم با صبوری و بصیرت، توطئه‌های امروز دشمنان را نقش بر آب کنند اظهار کرد: جوانان به تحریک‌ها و تبلیغات دروغین رسانه‌های بیگانه توجه نکنند.
مسجد جامع عباسی، مهم‌ترین مسجد تاریخی اصفهان و یکی از مساجد میدان نقش جهان است که در دوران صفوی ساخته شد و از بنا‌های مهم معماری اسلامی به شمار می‌رود و از باب معماری، کاشیکاری و نجاری از آثار بی‌نظیر قرن یازدهم هجری است. مسجد جامع عباسی ۱۵ دی ۱۳۱۰ با شماره ثبت ۱۰۷ به عنوان یکی از آثار ملی ایران و در سال‌های بعد، همراه با میدان نقش جهان، به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو ثبت شد.
تربت جام ـ امام جمعه شهرستان تربت جام گفت: یکی از گوهرهای کم یاب جامعه ما گفتگو است و بانوان فرهنگی نقش تأثیرگذاری در ایجاد گفتگو با نسل نوجوان دارند.
آیت الله سعادت مصطفوی اولین رئیس کاخ نیاوران بود که به حکم امام خمینی (ره) مسئولیت نگهداری از این کاخ را در اوایل انقلاب به عهده گرفت. او ششم شهریور در سن ۸۶ سالگی درگذشت.
بعد از عروج ملکوتی امام رحمت الله علیه شبهه ای در خرید دارو برای مداوای قلب حضرت امام رحمت الله علیه موجب تشکیل پرونده ای اطلاعاتی و ضد جاسوسی شد و حقیر همراه تیم مبرزی مسئولیت اداره آن را به عهده داشتم و از همه ابعاد به ماجرای بیماری حضرتشان نگاه کردیم که توضیح می دهم.
مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس رقم پیشنهادی خود به این باشگاه را افزایش داد و به همین دلیل توافق دو طرف به‌هم خورد.
در روزهای اخیر ویدئویی از حمیدرضا نقاشیان که بازه کوتاهی در سال ۱۳۵۷ به عنوان محافظ امام خمینی (ره) فعالیت می‌کرد، منتشر شد و او ادعای ترور امام (ره) با داروهایی که از یک «داروخانه زیرپله‌ای» در لندن خریداری شده بودند، را مطرح کرد.وی همچنین ادعا کرده بود که پرونده‌ای در این باره در وزارت اطلاعات وجود دارد اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مانع انتشار این خبر شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ