پیش‌بینی می‌شود امسال ۴۴۸ طرح پایلوت تجمیع و یکپارچگی اراضی کشاورزی با هدف محوری "هر شهرستان یک پایلوت" تهیه و به اجرا درآید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاشت ۳۵ تا ۴۰ میلیون اصله نهال در بخش بیابان در نیمه دوم سال جاری در راستای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت پیش‌بینی می‌شود.
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی کشور گرفته است؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. صد بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری را روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی دولت اخذ کرده؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. ۱۰۰ بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود.
معاون گردشگری کشور ضمن آماده باش ۲۷ دستگاه اجرایی دولت به منظور خدمت‌رسانی در ایام تعطیلات ویژه عید فطر، پیش‌بینی گسترش سفرهای داخلی به سمت غرب و شمال غرب کشور را مطرح کرد.
هدف‌گذاری اقتصادی جدید چین نشان‌دهنده تمایل پکن به یک جهش اقتصادی قابل توجه در مقایسه با سال گذشته است. در سال ۲۰۲۲، دولت چین رشد اقتصادی این کشور را ۵.۵ درصد پیش‌بینی کرده بود، اما در پایان سال به دلیل آنچه کارشناسان اجرای سختگیرانه سیاست «کووید صفر» می‌خوانند رشد اقتصادی محقق شده تنها ۳ درصد بود.
رئیس قوه قضائیه گفت: هیئت‌هایی را جهت تطبیق مصادیق با معیارهای پیش‌بینی شده تشکیل دهید تا هر چه سریع‌تر فهرست زندانیان و محکومان مشمول عفو قرار گرفته را به خود آنها و جامعه اعلام کنیم.
رویکرد، ولی فقیه در مدیریت فتنه‌ها، بحران‌ها و مدیریت حوادث و اغتشاشات، رویکردی حکیمانه است که خروجی آن تصمیمات حکیمانه و مبتنی بر آرمانگرایی و واقعیت نگری است. فلسفه مقابله با بحران‌ها و حوادث از نظر رهبری اجرای احکام قرآن، اقامه عدل، حفظ استقلال و تمامیت ارضی، وحدت و اعتماد به نفس ملی است.
رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: امسال براساس تقویم ورزشی در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده عملکرد موفقی داشتیم و برنامه عقب افتاده نداریم.
سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به تعطیلی اردوهای تیم ملی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی، گفت: برای برگزاری اردوها و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده منتظر تعیین تکلیف ریاست فدراسیون اسکواش هستیم تا زودتر ورزشکاران از بلاتکلیفی خارج شوند.
«پیش‌بینی می‌شود اساسا اینترنت از روی شبکه ملی اطلاعات حذف شود و دسترسی به اینترنت منوط به سلسله‌مراتب و مجوزی شود.»
۱۰۱ هزار هکتار اجرای برنامه تقویت پوشش گیاهی، احیا و اصلاح مراتع در سال جاری پیش‌بینی شده است.
طرح پیش‌بینی مسابقه ایران و آمریکا در ایستگاه مترو تئاتر شهر اجرا می‌شود.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود.
وزیر نیرو رعایت کمیت و کیفیت در تامین آب شرب را خط قرمز وزارت نیرو عنوان کرد و از پیش‌بینی طرح‌های ویژه و اولویت‌دار برای هر یک از استان‌های کشور خبر داد .
وزیر نیرو ، گفت: بر اساس پیش‌بینی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، بیش از ۷ هزار مگاوات برق نسبت به سال گذشته به ظرفیت تولید کشور اضافه خواهد شد.
هوشنگ جزی گفت: اجرای یک میلیون هکتار عملیات آبخیزداری با توجه به اعتبارات مصوب در سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده و این در حالی است که تامین اعتبار برای تحقق این هدف به کُندی صورت می‌گیرد.
رئیس دیوان محاسبات کل کشور گفت: این دیوان پیشنهاد می‌کند ضمانت اجرایی لازم جهت اجرای احکام در قوانین پیش‌بینی شود.
نوری در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از زمان اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان چه موقع است، تصریح کرد: برخی از همکاران ما مدارک لازم را هنوز بارگذاری نکرده‌اند.
موحدی بکنظر گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که با اجرای طرح تفکیک حساب‌های تجاری از غیرتجاری بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار حساب بانکی را از این به بعد بتوانیم به عنوان حساب تجاری شناسایی کنیم.
مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه برای اجرای کشت قراردادی درخواست تامین ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی رائه داده است.
بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 25 اردیبهشت 1401 هم رشد قیمت داشتند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
با وجود اینکه مجلس در قانون جهش تولید و تامین مسکن زیرساخت‌های مورد نیاز تولید انبوه مسکن را پیش‌بینی کرده، بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه از اجرای این قانون استنکاف کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ