یگان پیاده‌نظام آمریکا به عنوان بخشی از تلاش ‌های ناتو در راستای تقویت مرز شرقی این ائتلاف نظامی با روسیه، در استونی مستقر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی عصر امروز از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (کرانه باختری) خبر دادند.
عصر امروز سرهنگ محبت خانی فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست کشور از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
صدها نظامی ذخیره عضو یگان‌های عملیاتی نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به ادامه روند اصلاحات قضایی این رژیم، از خدمت نظامی سر باز زدند.
رشت- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان از مجروح شدن ۲ نفر از مأمورین این یگان در حین مأموریت خبر داد و گفت: ۴ نفر از قاچاقچیان چوب پس از مجروح کردن ماموران متواری شدند.
رشت- مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان در ارزیابی عملکرد سال گذشته توانست رتبه نخست کشور را کسب کند.
ناظر بازی پرسپولیس اعلام کرد که یگان ویژه تشخیص داده ازدحام در مقابل ورزشگاه نباشد.
فرمانده یگان های ویژه فراجا گفت: در فتنه طراحی شده توسط دشمنان ایران اسلامی، یگان ویژه با تمام توان و ظرفیت خود و با روحیه خودباوری و بصیرت، امید را به جامعه تزریق کرد.
در پی آغاز تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، گروه‌های مقاومت از اعلام آماده‌باش واحدهای موشکی دوربرد خود برای حمله قلب اراضی اشغالی خبر دادند.
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: به دنبال به کار گیری نیروهای بانو هستیم و در ابتدای برنامه حدود ۲۰۰ نفر جذب خواهند شد.
فرمانده یگان ویژه چهار محال و بختیاری اقدامات نیروهای این یگان در برف منطقه کوهرنگ را تشریح کرد.
فرماینده یگان ویژه چهار محال و بختیاری اقدامات نیروهای این یگان در برف منطقه کوهرنگ را تشریح کرد.
پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و استقلال، مامور یگان ویژه ورزشگاه شهید باهنر کرمان و سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان از یکدیگر دلجویی کردند.
وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که یگان های توپخانه ای این وزارت خانه، در راستای تقویت گروه منطقه ای مشترک با روسیه به حالت آماده باش درآمده اند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یگان پهپادی نزاجا در مطلوب‌ترین شرایط اجرایی عملیات قرار دارد.
سرهنگ موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران اعلام کرد: شهردار تهران تأکید زیادی بر استقرار سریع‌تر یگان حفاظت مترو و برعهده گرفتن مباحث مرتبط با حفاظت و مراقبت از تمام تأسیسات و ابنیه مترو را دارند و امیدوارم این امر با همکاری و همراهی دوستان در این شرکت به‌زودی محقق شود.
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران بر راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این یگان در شهر زیرزمینی تأکید کرد.
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران بر راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این یگان در شهر زیرزمینی تأکید کرد.
این روزها در شبکه های اجتماعی تحت امر رسانه های معاند به مخاطب القا می شود ماموران یگان ویژه اموال مردم را تخریب می کنند؛ اما واقعا ماموران یگان ویژه با اموال مردم چه می‌کنند؟
یگان‌های واکنش سریع نیروی زمینی سپاه به پهپادهای جدید انتحاری پرسه زن مجهز شدند.
سردار کرمی:‌ تاکتیک ما این است که آشکار برویم و در جایی قرار بگیریم تا آشوبگران ما را ببینند؛ اصلا فلسفه یگان ویژه این است که ترس را در دل ناامن‌کنندگان بیندازد.
ماموران یگان ویژه در کنار تامین نظم و امنیت در شهرها، سعی دارند تا با ارتباط به کودکانی که از چهره‌های نامعلوم و زیرنقاب آنها ترسیده اند رابطه برقرار کنند تا آرامش به وجود کودکان بازگردد.
یک مامور یگان ویژه در حال تلاش برای جمع‌آوری خرده شیشه‌ها از داخل خیابان سعدی است تا راه خودروها باز شود.
یک نیروی امنیتی مجروح اظهار کرد: ما واقعاً مردم را نمی‌زنیم، مگر می‌شود هموطن خود را کتک بزنیم؟ اصلاً آدم چطور دلش می‌آید که این کار را بکند؟
سرهنگ دوم داود عبداللهی فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی مریوان به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ