وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که یگان های توپخانه ای این وزارت خانه، در راستای تقویت گروه منطقه ای مشترک با روسیه به حالت آماده باش درآمده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یگان های ارتش لبنان در جنوب این کشور در حالت آماده باش حداکثری قرار گرفتند و در مرز با فلسطین اشغالی آرایش جنگی به خود دادند.
فرمانده یگان های ویژه فراجا گفت: در فتنه طراحی شده توسط دشمنان ایران اسلامی، یگان ویژه با تمام توان و ظرفیت خود و با روحیه خودباوری و بصیرت، امید را به جامعه تزریق کرد.
همزمان، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های ناشی از اقدامات تحریک‎آمیز ارمنستان ادامه دارد و در نتیجه اقدامات لازم توسط یگان‌های ما، خسارات زیادی به طرف مقابل وارد شده است.
بنا به اعلام تارنمای خبری ئولکه. آذ، در این رزمایش اقدمات یگان‌های توپخانه، پدافند هوایی، ارتباطات و امنیت و نیز میزان آمادگی ستاد برای عملیات رزمی و سازماندهی نیروها مورد ارزیابی قرار گرفت.
یگان های مهندسی و پشتیبانی حشد الشعبی برای امدادرسانی به زلزله زدگان سوریه بسیج شدند.
آتش سنگین یگان‌های توپخانه و هوانیروز نزاجا
در ادامه مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، یگان‌های توپخانه، پهپاد و تیپ‍های پیاده مکانیزه با آتش سنگین مواضع و استحکامات دشمن را مورد هدف قرار دادند.
یگان پیاده‌نظام آمریکا به عنوان بخشی از تلاش ‌های ناتو در راستای تقویت مرز شرقی این ائتلاف نظامی با روسیه، در استونی مستقر شد.
یگانهای نیروی زمینی سپاه ساعاتی قبل به چند مقر گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق حمله کردند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای از پایان موفق انتقال یگان های ارتش روسیه در «خرسون» به ساحل چپ «دنیپر» خبر داد.
این روزها در شبکه های اجتماعی تحت امر رسانه های معاند به مخاطب القا می شود ماموران یگان ویژه اموال مردم را تخریب می کنند؛ اما واقعا ماموران یگان ویژه با اموال مردم چه می‌کنند؟
یگان های امنیتی دولتی سوریه تائید کردند که تروریست ها را در استان درعا بازداشت و برخی نیز به هلاکت رسیده اند.
یکی از مأموران یگان ویژه در خیابان ولیعصر از طریق میکروفن با مردم صحبت های جالبی می کند که می توانید در این خبر آن را مشاهده کنید.
یکی از مأموران یگان ویژه در خیابان ولیعصر از طریق میکروفن با مردم صحبت های جالبی می کند که می توانید در این خبر آن را مشاهده کنید.
محدود کردن نیازهای اجتماعی زنان به حجاب، حربه دشمنان است تا آنها را از اولویت های اصلی دور کنند؛ نمونه این رفتار دوگانه انتقاد به لباس یگان ویژه زنان است!
یگان‌های توپخانه و موشکی نیروی زمینی سپاه با اجرای آتش سنگین علاوه بر پشتیبانی از نیروهای عمل کننده مواضع و استحکامات دشمن فرضی را در هم کوبیدند.
خزعلی با بیان اینکه فراجا همیشه حامی مال و ناموس مردم بوده است، اضافه کرد: پیگیر حقوق بانوان و حفظ کرامت آنها هستیم، از مسولین فراجا خواسته ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی به معاونت ارسال کنند.
مأموران یگان ویژه در کنار همه مأموریت های ریز و درشت خود این شبها در وقت استراحت غذای خود را با کودکان کار تقسیم می کنند اما رسانه های معاند این تصاویر را به شما نشان نمی دهند.
لحظه دستگیری اغتشاشگران و مخلان امنیت در تهران که آسیب‌های زیادی به اموال مردم وارد کردند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از رسانه های کره شمالی از برگزاری رزمایش ۱۰ روزه یگان اتمی تاکتیکی کره شمالی خبر داد.
رزمایش «اقتدار ۱۴۰۱» نیروی زمینی ارتش به مدت دو روز در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برگزار شد. در این رزمایش واحدهای پیاده، زرهی، توپخانه، ایستگاه‌های سیار پهپاد و جنگ الکترونیک نیروی زمینی در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برای اجرای رزمایش دو روزه مستقر شده و موضع عملیاتی گرفتند. رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش با هدف ارزیابی و ارتقای میزان توان و آمادگی رزمی یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مقابله با تهدیدات نوین، برگزار شده است.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: یگان‌های مسلح اوکراین سه حمله توپخانه‌ای را در قلمرو نیروگاه هسته‌ای زاپوریژژیا و شهر «انرگودار» انجام دادند.
شهردار تهران افزود: برای این کار مدیریت شهری در حال برعهده گرفتن مسئولیت های بزرگ است و خودش را در میدان حاضر و پاسخگو می داند. وقتی چنین نگاهی در مجموعه مدیریت شهری حاکم می شود و بنا است خود این نهاد نیز تغییر کند و به عنوان تکیه گاه مردم قرار بگیرد، نیازمند این است که از انفعال خارج و به صورت هدفمند در همه عرصه ها حاضر شود.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه گلوله‌های توپخانه ما به مهمات هوشمند تبدیل شده‌اند؛ گفت: همه موشک‌های ضد زره هوانیروز و یگان‌های محترک هجومی و واکنش سریع ما قابلیت نقطه‌زنی دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ