منابع فلسطینی عصر امروز از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (کرانه باختری) خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با حمله پهپادی، فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد را هدف قرار داده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که منتقدان عربستان از فروش بازیکنان به آنها استقبال می‌کنند.
وزارت دفاع روسیه در خبری اعلام کرد که حمله شبانه کی‌یف به کریمه با موشک زمین به هوا دفع شده است.
ما با ایرانسل به توافقات مثبتی رسیدیم اما الان به آنها فشار آورده‌اند که بیا و با یک تیم دیگر هم ببند! آنها هم می‌گویند ما اینقدر بودجه در نظر نگرفتیم اما همچنان فشار می‌آورند. همین باعث شده توافقات ما با تاخیر دنبال شود. مشکلات ما یکی دو تا نیست که! ما قهرمان شدیم و الان باید منتظر تمدید اسپانسر خودمان بمانیم
ارتش سودان اعلام کرد که مقر نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو معروف به حمیدتی در محله الریاض در شرق خارطوم را با پهپاد هدف قرار داده است.
مدافع گلزن استقلال برابر ملوان با لباسی پاره زمین بازی را ترک کرد.
در پی آغاز تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، گروه‌های مقاومت از اعلام آماده‌باش واحدهای موشکی دوربرد خود برای حمله قلب اراضی اشغالی خبر دادند.
محمد رضا جوادی یگانه استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در این باره در توئیتی نوشته است: «اگر روان‌شناسی جمعی مردم ایران را بدانید؛ و حساسیت بالای مردم در باره دختران دانش‌آموز و مادرانشان، و افزایش نگرانی‌‌ها و پایین آمدن آستانه تحمل مردم را درک کنید، می‌دانید که امشب باید تکلیف این شخص و این فیلم مشخص شود و به افکار عمومی توضیح داده شود.»
سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه در این باره گفت: ماموران انتظامی نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور مواصلاتی "سیرجان-شیراز" به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران از مصدومیت شش نفر از پرسنل شهرداری در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹ خبر داد.
جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت بعداز ظهر شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کردند. شهید علی وردی طی ناآرامی های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. وی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.
مأموران اطلاعاتی- نظامی انگلیس در حال ایجاد و آموزش یک «یگان تروریستی سِری» در اوکراین هستند که مأموریت دارند به نیابت از دولت کی‌یف، در کریمه به اهداف روسیه حمله کنند.
در روزهای اخیر فیلمی مبنی بر حمله ماموران یگان ویژه به یک مغازه در فضای مجازی منتشر شد که در این مطلب واقعیت این فیلم بررسی می شود.
ماموران یگان ویژه در اهواز زن جوانی که از لیدرهای اغتشاشات در این شهر بوده است را دستگیر کرده اند؛ این زن ادعا می کند چون شهر نا امن است با خود چندین اسپری فلفل به همراه دارد!
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ از دستگیری فردی که با خودرو به ماموران یگان ویژه حمله ور شده و آنها را زیر گرفته است خبر داد.
از دقایقی قبل یگان توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران در حال حمله راکتی و توپخانه‌ای به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان است.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: پس از برگزاری جلسه دادگاه و آنطور که شهود روایت کرده اند، در زمانی که مأموران قصد انتقال محیطبان نجفی از مجتمع قضائی کرمانشاه به زندان را داشتند، یکی از اقوام مقتول به سرباز زندان که محیطبان را همراهی می‌کرد، حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می‌کند. در همین زمان، پدر مقتول هم با سلاح گرم که احتمالاً کلاشینکف بوده به سمت محیطبان نجفی تیراندازی و او را به قتل می‌رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ