صدها نظامی ذخیره عضو یگان‌های عملیاتی نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به ادامه روند اصلاحات قضایی این رژیم، از خدمت نظامی سر باز زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم صهیونیستی معاون فرمانده نیروی دریایی این رژیم را که در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو دست به نافرمانی زده بود، از خدمت تعلیق کرد.
کارشناس مسائل اجتماعی طی یادداشتی گفت: القای تشدید نافرمانی مدنی توسط رسانه‌های دشمن در حال انجام است.
بازیکن زیر ۲۳‌سال خارجی مس رفسنجان تصمیم به ترک ناگهانی و بازگشت به زادگاه خود عراق گرفت.
سعیدی، امام جمعه قم گفت: برخی‌ها می‌گویند حجاب مهم نیست و باید قلب انسان پاک باشد که در این خصوص باید عنوان کرد شکل ظاهری و تحریک آمیز در جامعه تأثیرگذار است و انسانی که در برابر حکم صریح خداوند نافرمانی می‌کند، قلبش از چه چیزی می‌خواهد پاک باشد و اگر دل پاک کافی بود چرا خداوند حجاب را الزام کرده است.
قیمت در بازار گوشت قرمز و سفید همچنان بالاست و هر کیلو گوشت گوسفندی بین ۳۸۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر بوده و گوشت مرغ با وجود تعیین نرخ مصوب ۷۳ هزار تومان به مبلغ ۸۸ هزار تومان به فروش می رسد.
مدتی است برخی بازارهای محصولات کشاورزی نا به سامان بوده و قیمت ها در برخی بازارها سلیقه ای اعمال می شود. البته بازار هوشمند بوده و این امر دلایل اقتصادی دارد.
ایران شانس آورد ترامپ آمد و با یک تصمیم غیرقابل دفاع از برجام خارج شد. اگر خانم کلینتون به کاخ سفید وارد می‌شد، به احتمال زیاد از برجام بیرون نمی‌رفت، ولی به سوی استفاده از مکانیسم ماشه حرکت می‌کرد؛ کاری که به علت خروج آمریکا از برجام از عهده ترامپ خارج بود.
در هفته ای که گذشت وام مسکن برای نهضت ملی همچنان بلاتکلیف مانده است و از سوی دیگر برخی از مناطق تهران از مستاجران دلار دریافت می کنند.
در هفته ای که گذشت وام مسکن برای نهضت ملی همچنان بلاتکلیف مانده است و از سوی دیگر برخی از مناطق تهران از مستاجران دلار دریافت می کنند.
چاره‌یابی این‌که در شرایط فعلی بخشی از جامعه به بحث حجاب حساس شده و بخشی دیگر هرچند محدود و کوچک درصدد نافرمانی مدنی از این اصل فرهنگی و قانونی است را نمی‌شود به آزمون و خطا گذاشت و بدون چشم‌انداز و قاعده و قانون به مصاف آن رفت. نمی‌شود با برخورد‌های سلیقه‌ای و بدون آگاهی و علم به عواقب برخی واکنش‌ها آب به آسیاب دشمنان بریزند.
رژیم صهیونیستی در حالی وارد پایان هفته یازدهم از اعتراضات و چنددستگی در میان شهرک‌نشینان اشغالی می‌شود که نتانیاهو نسبت به موج تازه نافرمانی نظامیان بر امنیت ملی رژیم اشغالگر قدس هشدار داد.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، جامعه صهیونیستی را به تمرد و نافرمانی مدنی علیه کابینه نتانیاهو دعوت کرد.
گروه های ملی اسلامی فلسطینی در واکنش به تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی اعلام نافرمانی مدنی کردند.
علی بیگدلی، کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: خروج از NPT ما را جزو کشور‌های نافرمان در نگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار می‌دهد و این نافرمانی باعث می‌شود که پرونده ما از آژانس به شورای امنیت برود و این شورا همان تحریم‌های پیش از سال ۲۰۱۵ علیه ایران را بازگرداند.
عیسی کلانتری گفت: در زمینه‌های نافرمانی پرونده وجود دارد، اما در زمینه جاسوسی و مالی پرونده‌ای ندارم. خودم هم صبح برای اولین‌بار دیدم و تعجب کردم. این‌هایی که مدت‌ها تلاش کردند و می‌خواستند تسلیم شویم و نشدیم حالا از این کانال وارد شده‌اند.
علیرضا آدینه متولد دی‌ماه ۱۳۵۳ در تهران است. «لیلاابالی»، «پَرسایش»، «خونمردگی»، «هرابُرزائیتی» و «نافرمانی بدنی» مجموعه شعر‌های منتشر ضشده او هستند. روزبه سوهانی متولد سال ۱۳۶۴ نیز تا به حال چهار مجموعه شعر با نام‌های «کشوری با دکمه‌های باز»، «از نامت چند حرف کبود به دهان‌مان پس دادند»، «برسد به استخوان‌هایت» و «تناهی» منتشر کرده است.
لجبازی کودکان می‌تواند علل متعدد داشته باشد از محیط نامناسب خانواده تا نازپروردگی، سرزنش و انتقاد از کودک، فشار‌های خانواده، مشکلات جسمی و روانی تا جلب توجه و برخی اختلالات مثل اختلال نافرمانی ـ مقابله جویانه، سندروم داون، کودک آزاری و اختلال بیش فعالی ـ نقص توجه و همچنین مشکلات دیگری مثل استرس‌های زیاد، بی توجهی یا انتظارات زیاد والدین از بچه‌ها و در نهایت اینکه طبق گفته محققان لجبازی بین پسران بیش از دختران است.
در ادامه تشدید تنش های سیاسی در تل آویو، یائیر لاپید نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از شهرداران شهرهای اشغالی خواست با بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود و نخست وزیر آینده این رژیم همکاری نکنند.
جمهوری اسلامی نوشت: دستگاه قضایی و قضات وفق قانون، غیر از عناوین مجرمانه «بغی»، «محاربه» و مانند آن، عناوین دیگری مثل «نافرمانی مدنی» را هم به رسمیت شناخته و بدانند که نوع برخورد با آن متفاوت بوده و مجازات متناسب با خود را دارد. با نافرمانان مدنی که اعتراضشان از مجاری قانونی به نتیجه نرسیده، و از روی ناچاری به اقدام فراقانونی رو می‌آورند، مانند «محارب» و «باغی» رفتار نکنند.
روس‌ها در دوره پوتین باید از خود پرسش‌هایی مشابه معضلاتی که آلمانی‌ها در دوران رایش سوم با آن مواجه بودند را بپرسند. نقش آنان در جنگ رخ داده توسط کشورشان چیست؟ تا چه اندازه به خود اجازه می‌دهند که در این‌باره بدانند؟ آیا زمانی که لازم باشد نافرمانی خواهند کرد؟
نماینده حزب «فرانسه نافرمان» در پارلمان این کشور، دولت «ماکرون» را به سکوت در قبال کمکِ شرکت فرانسوی «لافارژ» به گروهک تروریستی داعش متهم کرد.
ویکرد حذف، انکار و نادیده گرفتن طی سال‌های گذشته نه تنها جواب نداده بلکه همواره موجب انباشت بیشتر مطالبات نیز شده است؛ لذا ضروری به نظر می‌رسد که اکنون نهاد‌های مسئول در مسیر تعامل با نسلی گام بردارند که بر خلاف یک زندگی کودکانه معصومانه به عمیق‌ترین حوزه سیاست یعنی اعتراض و نافرمانی ورود پیدا کرده‌اند
واقعیتی تلخ از روزگار این سال‌های نوجوانان امروز و آینده‌سازان کشور ما که از دید والدین دیروزی، کج‌خلقی و نافرمانی جزو شاخص‌ترین خصلت‌های بسیاری از آن‌ها شده است. رفتار‌هایی که حتی مدرسه و معلم‌ها را نیز شاکی کرده و به ستوه آورده است.
علامه طباطبایی (ره) درباره این ماه می‌گفت: «تقوا تنها از راه روزه و خودداری از شهوات، به دست می آید… چون کسی که خدا را در دعوتش به اجتناب از خوردن، نوشیدن و عمل جنسی که امری مباح است، اجابت می کند، قهراً در اجابت دعوت به اجتناب از گناهان و نافرمانی ها، شنواتر و مطیع‌تر خواهد بود؛ این است معنای آن که فرمود: «لعلکم تتقون.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ