فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: به دنبال به کار گیری نیروهای بانو هستیم و در ابتدای برنامه حدود ۲۰۰ نفر جذب خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرمشهر- دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: کیفرخواست پرونده مربوط به فساد مالی فرمانده سابق یگان حفاظت اداره بندر برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند گفت: همزمان با ۳۱ جولای روز جهانی رنجر جمعی از محیط بانان و همیاران محیط زیست دماوند با صعود به دماوند یاد شهدای محیط بان و جنگلبان کشور را گرامی داشتند.
مشاور فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: ایران تاکنون ۱۵۰ شهید و ۲۷۵ جانباز در راه حفاظت از محیط زیست کشور تقدیم کرده است.
عصر امروز سرهنگ محبت خانی فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست کشور از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
رشت- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان از مجروح شدن ۲ نفر از مأمورین این یگان در حین مأموریت خبر داد و گفت: ۴ نفر از قاچاقچیان چوب پس از مجروح کردن ماموران متواری شدند.
رشت- مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان در ارزیابی عملکرد سال گذشته توانست رتبه نخست کشور را کسب کند.
فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت امام رضا (ع) و روز محیط بان را گرامی داشت.
طی برنامه‌ای در وزارت میراث فرهنگی و همزمان با هفته موزه‌ها و میراث فرهنگی، از مدیران برخی از بناهای تاریخی و یگان حفاظت از میراث فرهنگی تجلیل شد.
معاون اجرایی پلیس پیشگیری فراجا بر افزایش نقش پیشگیرانه یگان‌های حفاظت تأکید کرد و گفت: حفظ بیت المال و اموال و پیشگیری از ارتکاب جرم از وظایف مهم این یگان است.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از آماده باش کامل تیم‌های گشت و مراقبتی یگان حفاظت شرکت آب منطقه ای اصفهان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
مشاور رسانه‌ای فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست منصوب شد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست جزئیات حمایت قضایی و بیمه‌ای از ماموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگل‌بانی را تشریح کرد.
رشت- فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی و انفال باید به سمت مردم محوری سوق پیدا کند، گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی تهدیدی جدی برای امنیت غذایی است.
رشت- فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی و انفال باید به سمت مردم محوری سوق پیدا کند، گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی تهدیدی جدی برای امنیت غذایی است.
سرهنگ موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران اعلام کرد: شهردار تهران تأکید زیادی بر استقرار سریع‌تر یگان حفاظت مترو و برعهده گرفتن مباحث مرتبط با حفاظت و مراقبت از تمام تأسیسات و ابنیه مترو را دارند و امیدوارم این امر با همکاری و همراهی دوستان در این شرکت به‌زودی محقق شود.
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران بر راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این یگان در شهر زیرزمینی تأکید کرد.
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران بر راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این یگان در شهر زیرزمینی تأکید کرد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست جزئیات ماجرای درگیری بین محیط بانان و شکارچیان در پارک ملی دنا را تشریح کرد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از جان باختن یاسین یاری، محیط بان منطقه حفاظت شده لشگردر خبر داد.
براساس بررسی‌های انجام شده توسط مرکز پژوهشهای مجلس مهم‌ترین مشکلات یگان حفاظت میراث فرهنگی مسائل مرتبط با ساختار سازمانی یگان، تجهیزات سازمانی و ضعف پیوندهای اجتماعی نیروهای آن است.
شهردار تهران افزود: برای این کار مدیریت شهری در حال برعهده گرفتن مسئولیت های بزرگ است و خودش را در میدان حاضر و پاسخگو می داند. وقتی چنین نگاهی در مجموعه مدیریت شهری حاکم می شود و بنا است خود این نهاد نیز تغییر کند و به عنوان تکیه گاه مردم قرار بگیرد، نیازمند این است که از انفعال خارج و به صورت هدفمند در همه عرصه ها حاضر شود.
شهردار تهران گفت:اولین وظیفه ما به عنوان مدیریت شهری ایجاد یگان حفاظت در تمامی نهادهای شهرداری تهران برای صیانت است.
معاون رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: لازم است که نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران دانش خود در حوزه حقوقی و قضایی بالا ببرند.
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: تا پایان سال به هزار نفر از نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران کارت ویژه ضابطین ویژه قضائی داده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ